سریال جان ویک ساخت خواهد شد

فیلم جان ویک ۴

همزمان با اکران قسمت سوم از فیلم جان ویک خبر ساخت سریال این مجموعه جذاب نیز منتشر شد که در ادامه بیشتر با جزئیات این خبر آشنا می‌شویم. شبکه تلویزیونی استارز قرار است سریال جان را بسازد به گفته مدیر این شبکه جعفری هرش این سریال قرار است یک پیش درآمد بر مجموعه فیلم های جان ویک باشد در واقع می توان این طور بیان کرد که ماجرای این فیلم به قبل از داستان فیلم جان ویک یک برمیگردد. در واقع در این سریال مخاطب با جزئیات بیشتری با تشکیلات کانتیننتال آشنا خواهد شد. از طرفی نحوه شکل گیری این گروه در یک هتل و همچنین چگونگی پیوستن جان ویک به آنها را با جزئیات کامل توضیح می دهد. و در پایان شما عزیزان می توانید نسبت به دانلود فیلم جان ویک 3 اقدام فرمایید.

دانلود فیلم John Wick 3

یکی از نکات قابل توجه درباره این سریال حضور بازیگر نقش اول این فیلم به عنوان تهیه کننده سریال می باشد اما مهم تر از آن است که خبر موثقی از حضور خود کیانو ریوز در سریال وجود ندارد. و باید منتظر خبرهای جدید تر درباره این قضیه باشیم اما نکته مهم آن است که آیا شخص دیگری می تواند به جای او عهده دار این نقش باشد و مخاطبین را به خود جذب نمایید.

فیلم جان ویک ۴

سریال جان ویک

درباره عوامل این سریال اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما تا همین جا می دانیم که کارگردانی فصل اول آن را استاهلسکی بر عهده دارد فردی که کارگردانی قسمت اول فیلم را نیز بر عهده داشته است. کار نویسندگی این سریال نیز بر عهده کریس کالینز می باشد.

فیلم جان ویک ۴

طبق خبرهای اعلام شده قسمت چهارم و مجموعه فیلم های جان ویک که در حال حاضر قسمت سوم آن بر روی پرده سینما می باشد، قرار است در بیست و یک می ۲۰۲۱ اکران شود. شما عزیزان می توانید در حال حاضر نسبت به دانلود فیلم جان ویک ۳ اقدام نمایید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی