سریال تاریخ آرتدال برای فصل سوم روی آنتن می رود

سریال Arthdal Chronicles

سریال تاریخ آرتدال که از شبکه tvn پخش می شد برای فصل سوم به زودی به روی آنتن می رود. برای دانلود سریال تاریخ آرتدال می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

سریال تاریخ آرتدال که یک فانتزی درام است داستان چندین قهرمان را روایت می کند که در سرزمین تاریخی و مرموز و پر از رمز و راز آرت، قهرمانی خود را به نمایش می گذارند.

سریال تاریخ آرتدال

در سریال تاریخ آرتدال چندین بازیگر به نام کره ای به نقش آفرینی مشغولند مانند سونگ جونگ کی که در نقشی دو نفر به صورت همزمان ایفای نقش کرده است ، یکی ائون سئوم و یکی سا یا  ، دو قلو های دورگه نیمه انسان و نیمه نانتال که در دو مکان و شرایط بسیار متفاوت بزرگ شده اند.

بازیگران سریال تاریخ آرتدال

دیگر بازیگر مطرح این سریال کیم جی ون که در نقش تانیا در سریال تارخ آرتدال به ایفای نقش مشغول است، کاراکتر یک شمن(جادوگر) از قبیله واهان.

بازیگر دیگر این سریال، جانگ دانگ گان  که در نقش تا گان، یک جنگجوی اهل آرت که به شدت جاه طلب است و رویای پادشاهی آرت را در سر دارد .

و سرانجام بازیگر دیگر کیم اوکی بین که در نقش تالا ها یک سیاست مدار که درست به اندازه تا گان جاه طلب است و از طرفی به تا گان نیز علاقه مند است.

فصل های سریال

دو بخش و فصل اول تاریخ آرتدال، در تابستان به صورت متوالی و پشت سر هم پخش شد ولی به علت پخش سریال پر هزینه و پر طرفدار هتل دل لونا که بین فصل دوم و سوم این سریال پخش فصل سوم به تعویق افتاد. برای دانلود سریال هتل دل لونا

 

می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

فصل اول این سریال با نام فرزندان پیشگویی شناخته می شد،  فصل دوم این سریال نیز آسمان چرخان، زمین بالا رونده نام گرفته بود و فصل سوم با توجه به اعلام شبکه آرت، سر آغاز افسانه ها نام گرفته است.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی