زندگی نامه مارگو رابی

زندگی نامه مارگو رابی
با توجه به اکران فیلم سینمایی روزی روزگاری در هالیوود و فراهم آمدن امکان دانلود آن برای شما عزیزان بر آن شدیم تا شما را با زندگی نامه مارگو رابی یکی از بازیگران این فیلم جذاب آشنا نمایند.
مارگو الیز رابی متولد ۲ ژوئیه ۱۹۹۰ در شهر کوئینزلند کشور استرالیا می باشد. او که تقریباً تمام دوران کودکی خود را در مزرعه پدربزرگش سپری کرده است و پدر و مادرش نیز در کودکی او از یکدیگر جدا شده اند. وی که کودکی سختی را پشت سر گذاشته بود در نوجوانی تصمیم می گیرد تا وارد حرفه بازیگری شود به همین دلیل به شهر ملبورن می‌رود تا شاید در آنجا بتواند بازیگر شود مارگو خیلی سریع توانست یک نقش را برای خود مهیا کند و پس از مدت کوتاهی توانست در ۳۱۵ قسمت از مجموعه تلویزیونی Les voisins به ایفای نقش بپردازد و به یکی از شناخته شده ترین شخصیت های این مجموعه و در شود همین امر موجب شد تا رابی در مجموعه تلویزیونی Pen  Am نیز حضور داشته باشد.

مجموعه آثار مارگو رابی

 پس از این حضور او با بازی کوتاهی در فیلم درباره زمان برای نخستین بار وارد دنیای هالیوود شد اما مارتین اسکورسیزی بازی او را در این فیلم دید و تصمیم گرفت مارگو را برای بازی در فیلم گرگ وال استریت بازی در مقابل لئوناردو دی کاپریو انتخاب کنم و این خود موفقیت بزرگ برای رابی محسوب می شود.

فیلم سینمایی گرگ وال استریت

زندگی نامه مارگو رابی
از این پس شرایط برای رابی تغییر کرد و او را وارد دنیای حرفه‌ای هالیوود نمود وی در سال ۲۰۱۵ با بازی در فیلم و فوکوس در کنار ویل اسمیت توانست توانایی‌های خود را بیش از پیش به منتقدین نشان دهد. دومین حضور حرف های او بازی در فیلم جوخه انتحار بود او که در این فیلم در نقش هارلی کویین به ایفای نقش می پرداخت توانست هرچه بیشتر به شهرت خود بیفزاید به طوری که می توان این نقش را یکی از اثرگذارترین نقش‌های وی در دنیای سینما دانست.

فیلم سینمایی جوخه انتحار

زندگی نامه مارگو رابی
پس از آن مارگو رابی توانست نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن به خاطر بازی در نقش تانیا هاردینگ در فیلم من، تونیا شود. این خود موفقیت بسیار بزرگی برای او به حساب می آمد.

فیلم سینمایی روزی روزگاری در هالیوود

زندگی نامه مارگو رابی

پس از این موفقیت بزرگ وی برای ایفای نقش شارون تیت در فیلم روزی روزگاری در هالیوود از سوی کارگردان این فیلم یعنی کوئنتین تارانتینو انتخاب گردید این فیلم در حال حاضر یکی از آثار مطرح سینمای جهان به شمار می رود هنرمندان بزرگ همچون برد پیت و لئوناردو دی کاپریو نیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

داستان این فیلم به سال ۱۹۶۹ در شهر لس آنجلس برگزار شد و داستان یک بازیگر تلویزیونی به نام رگ دالتون را روایت می کند که به همراه و در کار خود کلیپ بوس تلاش می کند یک فیلم موفق در هالیوود بسازند. این فیلم در حال حاضر بر روی پرده سینمای باشد و بزودی می‌توانید نسخه با کیفیت آن را از وب سایت اینترنتی شهر دانلود دریافت نمایید. لازم به ذکر است که مارگو رابی در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از ۱۰۰ زن جذاب جهان انتخاب شده است.
سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی