ده فیلم برتر ۲۰۱۹ تا کنون به انتخاب cinemablend

top 10 films so fsar

با وجود اینکه در ماه هشتم از سال ۲۰۱۹ به سر می بریم و هفت ماه از سال را پشت سر گذاشته ایم می توانیم با یک حساب سر انگشتی ، ده فیلم برتر ۲۰۱۹ تا کنون را انتخاب کنیم ،

از این حقیقت نباید غافل شد که امسال تا کنون یک ماجراجویی تمام عیار سینمایی به حساب می آید و تا کنون سینما دوستان را واقعا شگفت زده کرده است .

فیلم های خوب متعددی امسال بر روی پرده های سینما قرار گرفته اند که برای سینما دوستان بسیار راضی کننده بوده اند که در ادامه به معرفی ده فیلم برتر ۲۰۱۹ تا کنون به انتخاب cinemablend می پردازیم:

 

  • فیلم هنر دفاع شخصی
  • فیلم crawl
  • فیلم مربی اژدها ۳
  • فیلم Rocketman
  • فیلم The Farewell
  • فیلم Midsommar
  • فیلم Toy Story 4
  • فیلم Booksmart
  • فیلم Once Upon A Time In Hollywood
  • فیلم Avengers:Endgame

فیلم دفاع شخصی

فیلم هنر دفاع شخصی ساخته رایلی استرن ، فیلیمی به شدت با مزه و خنده دار است که به سلیقه تیم سینما بلند بسیار نزدیک است.فیلم The Art Of Self-Defenseاین فیلم یک کمدی سیاه است که گههگاهی به جنبه تلخ داستان تنه می زند. برای دانلود فیلم هنر دفاع شخصی میتوانید روی لینک کلیک نمایید.

فیلم crawl

این فلیم که اثر الکساندر آجا است ، فیلمی ست که عملا از هیچ پدید آمده است ولی به یک غافلگیری آخر تابستان تبدیل شده است .فیلم crawl

داستان این فیلم درباره پدر و دختری است که در طول یک طوفان در کلبه ای گیر افتاده اند، و خود را در محاصره تمساح ها میبینند، برای دانلود فیلم Crawl میتوانید وی لینک کلیک نمایید.

فیلم مربی اژدها ۳

حدود یک دهه طول کشید تا سه گانه دین دبلویس بر پرده نقره ای نقش بسته است ، اما در حال حاضر میتوان گفت موفق ترین سه گانه انیمیشنی سینما را برای آخرین قسمت بر پرده سینما شاهد هستیم

فیلم مربی اژدها ۳این قسمت را میتوان بهترین راه برای خاتمه دادن به این سه گانه در نظر گرفت . برای دانلود فیلم مربی اژدها ۳ میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.

فیلم Rocketman

امروزه موزیسین های مطرح و فیلم هایی که بر اساس زندگی آنان می سازند در صدر اخبار قرار دارند این فیلم نیز بر اساس زندگی التون جان خواننده مطرح و پر حاشیه انگلیسی ساخته شده است.

فیلم راکتمناین فیلم تحسین شده زندگی پر فراز و نشیب التون جان را به تصویر میکشد، که برای دانلود فیلم rocketman میتوانید روی لینک کلیک کنید.

فیلم The Farewell

فیلم خداحافظی ساخته لولو ونگ ، فیلمی که سال ۲۰۱۹ را برای سینما دوستان امیدوار کننده آغاز کرده است ، این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است .

فیلم خداحافظیاین فیلم داستان آوکوافینا بیلی را روایت می کند که به چین سفر میکند که با مادر بزرگ در حال مرگش خداحافظی کند. برای دانلود فیلم the farewell می توانید روی لینک کلیک کنید.

فیلم Midsommar

آری استر فیلم سازی است که باز هم منتقدان سینما بلند را شگفت زده کرده است و با ساخت فیلم midsommar که به نوعی در دسته فیلم های ترسناک دسته بندی می شود، یکی از فیلم های برتر سال ۲۰۱۹ را برای ما به ارمغان آورده است .

فیلم midsommarدیدن این فیلم می تواند یک تجربه لذت بخش در تابستان امسال را برای ما به همراه داشته باشد. برای دانلود فیلم midsommar می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

فیلم Toy Story 4

با توجه به پایان بندی احساسی داستان اسباب بازی ۳ ، قسمت چهارم این انیمیشن برای امسال تابستان می تواند ، تماشاگران زیادی را به گیشه های سینما بکشاند. فیلم داستان اسباب بازی ۴این فیلم داستانی سفری است که وودی باید بگزراند تا به استقلال برسد ، برای دانلود فیلم toy story 4 می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

فیلم Booksmart

این فیلم که ساخته الیویا وایلد است ، نماد یک کمدی خوش ساخت است که با مخاطبش ارتباط خوبی برقرار می کند

فیلم booksmartاین داستان مدرن که روایتگر داستان دو دوست به نام های ایمی و مالی است ، به طرز شگفت انگیزی با مزه است . برای دانلود فیلم bokksmart می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

فیلم Once Upon A Time In Hollywood

فیلم جدید کوینتین تارانتینو که روایت گر داستانی است که در فضای هالیوود اتفاق افتاده است و در بعضی از موارد به واقعیت نیز تنه می زند فیلم روزی روزگاری در هالیوود  کوینتین تارانتینو را میتوان یکی از تاثیر گذار ترین کارگردان های سینمای مدرن دانست که این بار نیز با فیلمی جذاب سینما دوستان را شیفته کار خود کرده است . برای دانلود فیلم Once Upon A Time In Hollywood میتوانید روی لینک کلیک کنید.

فیلم Avengers:Endgame

نویسندگان و منتقدان سینما بلند خود به این قضیه معترفند که طرفداران پروپا قرص مارول هستند پس انتظار میرفت که اند گیم در صدر این فهرست قرار گیردفیلم Avengers: Endgameقسمت آخر سری انتقام جویان را در صدر فیلم های ۲۰۱۹ که تا کنون آمده است به حق قرار داده اند و پایان بندی غیر قابل پیشبینی را برای طرفداران به همراه دارد. برای دانلود فیلم Avengers Endgame میتوانید بر روی لینک کلیک نمایید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی