دانلود فیلم Nancy Drew 2007

دانلود فیلم Nancy Drew 2007 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Nancy Drew 2007

دانلود فیلم Nancy Drew 2007 با زیرنویس فارسی

فیلم Nancy Drew 2007 یا نانسی درو ؛ نانسی درو کاراگاه نوجوان، به همراه پدرش به سفر کاری در لس آنجلس کالیفرنیا می رود. نانسی خانه ای متروکه را برای اقامت اجاره می کند، تا بتواند به راحتی درباره راز و رمز های قتل یک ستاره هالیوودی بررسی کند بدون اینکه به دردسر بیفتد. قرار گرفتن به عنوان یک دانش آموز عادی در دبیرستان برای نانسی سخت تر از آنچه فکر کند است. او کم کم وارد ماجرا می شود و نامه ای از ستاره هالیوود ، دهلیا درایکات ، که برای شخصی به نام “Z” نوشته شده است پیدا می کند.

این قضیه باعث می شود که نانسی به دنبال تعقیب غازهای وحشی بگردد و بداند که دهلیا یک دختر پنهانی دارد، و دخترش وارث همه چیز است و کسی که دهلیا را به قتل رساند، حتما وصیت نامه را دیده است. در ادامه فیلم سینمایی نانسی درو شاهد آن خواهیم بود که…

دانلود فیلم Nancy Drew 2007

فیلم Nancy Drew در سال 2007 با کارگردانی Andrew Fleming ساخته شد. در این فیلم، هنرمندانی همچون Emma Roberts, Craig Gellis, Rich Cooper, Max Thieriot, Amy Bruckner نقش آفرینی کردند. این فیلم توانسته از سایت IMDB، امتیاز 5.9 از 10 را کسب کند. لازم به ذکر است که این فیلم محصول کشور آمریکا و به قلم Andrew Fleming , Tiffany Paulsen , Mildred Wirt Benson و تهیه کنندگی Jerry Weintraub می باشد .فیلم Nancy Drew در ژانر جنایی ، خانوادگی ، عاشقانه، کمدی ، معمایی ، هیجان انگیز ساخته شده است و دیدن آن مناسب افراد بالای 13 سال می باشد.

سایر مشخصات
  • نام فارسی: نانسی درو
  • نام انگلیسی:
    Nancy Drew
  • منبع: شهر دانلود
  • رده بندی سنی: تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.
  • ستارگان: Emma Roberts, Craig Gellis, Rich Cooper, Max Thieriot, Amy Bruckner
  • پسورد: www.ShahrDL.com
تبلیغات
لینک دانلود

دانلود با کیفیت WEB-DL 720p

لینک مستقیم

نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی