دانلود سریال کره ای While You Were Sleeping | سریال کره ای وقتی تو خواب بودی

با زیرنویس فارسی

دانلود سریال کره ای While You Were Sleeping | سریال کره ای وقتی تو خواب بودی

وقتی تو خواب بودی داستان این سریال یک داستان فانتزی است که در آن شخصی بر اثر یک اتفاق توانایی بدست می اورد که او بسیار عذاب می دهد و کم کم در می یابد که او می تواند از این توانایی که به دست آمده برای اهداف خود درست استفاده کند تا بتواند در این راه جان انسان ها را نجات دهد و انسانیت را به انجام برساند. خواهیم دید که او این توانایی را به دلایل نامعلومی به دست آورده اما چیزی که در این بین مشخص است این است که او باید از این توانایی و قابلیتی که به دست آورده در راه خیر و خوب استفاده کند تا بتواند انسان شریفی باشد.

دانلود سریال کره ای While You Were Sleeping

دانلود سریال کره ای وقتی تو خواب بودی

دانلود سریال کره ای وقتی تو خواب بودی ، داستان این سریال درباره ی شخصی به نام نام هونگ چو است که که یک روزنامه نگار است. او 29 سال دارد و امیدوار است بتواند در زندگی خود تغییراتی را حاصل کند اما مشکلی که در این بین وجود دارد این است که او در حال حاضر بی کار است و کسی که بی کار باشد نمی تواند هیچ تغییری در هیچ چیزی اعمال کند و تنها خودش حاصل تغییرات خواهد شد. با دانلود سریال کره ای وقتی تو خواب بودیخواهیم دید که او طی اتفاقاتی که برایش رخ می دهد قابلیتی شگفت انگیز را به دست می آورد و می تواند حوادث ناگواری که در آینده رخ می دهند را در خواب های خود ببیند و آنها را پیش بینی کند.

دانلود سریال کره ای While You Were Sleeping

دانلود سریال کره ای While You Were Sleeping

هونگ چو با شخصی به نام جه چان آشنا می شود که یک دادستان تازه کار است و قصد دارد به او بگوید که چه می بیند تا بتواند به کمک او کاری را به انجام برساند. جه چان دادستانی تازه کار است و او هم مانند هونگ چو 29 سال دارد و با این که ظاهری سرد و جدی دارد اما در برخیس اوقات او کارهایی می کند که باعث می شود این شک برانگیخته شود که او فردی ساده لوح است. در ادامه با دانلود سریال کره ای While You Were Sleepingخواهیم دید که جه چان پس از این که در می یابد هونگ چو چنین قابلیتی دارد شگفت زده می شود و بعد از مدتی سعی بر این دارد که اجازه ندهد به هیچ عنوان رویاهای تلخ هونگ چو به واقعیت بپیوندد و جلوی آنها را بگیرد.

اطلاعاتی در مورد سریال While You Were Sleeping

  • روز های پخش این سریال کره ای چهارشنبه و پنج شنبه ها می باشد.
  • سریال وقتی تو خواب بودی در 32 قسمت پخش شده است.
  • مدت زمان پخش هر قسمت در سریال کره ای While You Were Sleeping برابر با 30 دقیقه می باشد.
  • امتیاز این سریال در mydramalist تا اکنون 8.8 می باشد.
  • ژانر های While You Were Sleeping به ترتیب جنایی ، حقوقی ، درام ، فانتزی ، هیجان انگیز ، عاشقانه و کمدی می باشند.
  • زیرنویس فارسی سریال کره ای وقتی تو خواب بودی نیز اضافه شده است.

حالا باید دید این دو نفر در کنار هم چکار خواهند کرد و به چه کارهایی دست خواهند زد آیا آنها موفق می شوند از اتفاقات ناگواری که در آینده قرار است رخ دهد جلوگیری کنند یا این که آنها نمی توانند هیچ کاری انجام دهند و همه چیز طبق روال قدیمی خود پیش خواهد رفت و …

 

سریال وقتی تو خواب بودی در سال 2017 در کشور کره جنوبی ساخته شده و در حال پخش می باشد این سریال که ژانر جنایی ، حقوقی ، درام ، فانتزی ، هیجان انگیز ، عاشقانه و کمدی را پوشش می دهد از مخاطبان زیادی برخوردار است و جز سریال های پر بیننده محسوب می شود چرا که این سریال هم از کارگردانان قوی همچون Oh Choong Hwan, Park Soo Jin و هم از بازیگران معروفی همچون ( Lee Jong suk – Bae Suzy – Lee Sang Yeob ) نیز بهره می برد که خود امتیاز مثبتی محسوب می شود برای دانلود سریال کره ای While You Were Sleeping به انتهای مطلب مراجعه کنید.

سایر مشخصات
  • نام فارسی: وقتی تو خواب بودی
  • نام انگلیسی:
    While You Were Sleeping
  • منبع: شهر دانلود
  • رده بندی سنی: تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.
  • ستارگان: Lee Jong suk – Bae Suzy – Lee Sang Yeob
  • پسورد: www.ShahrDL.com
تبلیغات
لینک دانلود سریال While You Were Sleeping
توجه! لینک های دانلود به دستور کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد.
نویسنده: مهدی
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی