دانلود سریال کره ای I Remember You | سریال کره ای به خاطر سپردمت

زیرنویس فارسی اضافه شد

دانلود سریال کره ای I Remember You | سریال کره ای به خاطر سپردمت

داستان این سریال درباره ی شخصی به نام لی هیون است که یک پروفسور نابغه است که پس از مسافرتی طولانی به کره بر می گردد . او در کارهایی  که به او سپرده می شود نهایت تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند آن کار را به نحو احسنت به انجام برساند و هیچ نقصی در کار او وجود نداشته باشد. به همین منظور او باید دقت بالایی داشته باشد و بتواند تمام چیزهایی را که در اطرافش می گذرد ببیند و آنالیز کند تا از آنها اطلاعات دقیقی به دست بیاورد و خود را به مرحله ای برساند که اطلاعات درستی از آن استخراج می شود و او هم به عنوان یک محقق می تواند به اهداف خود برسد.

دانلود سریال کره ای I Remember You

دانلود سریال کره ای به خاطر سپردمت با زیرنویس فارسی

دانلود سریال کره ای به خاطر سپردمت ، پروفسور لی هیون که پروفسورای جرم شناسی دارد پس از این که به کره بر می گردد در می یابد که از پرونده ای که او برای اداره ی پلیس فرستاده است به خانه بازگشته و خیال می کرد حافظه اش را برای همیشه از دست داده است در صورتی که این تفکر درست نیست. لی هیون با چشمان تیزبینی که دارد می تواند محل وقوع جرم را آنالیز کند و در یابد که در آن محل چه جرائمی صورت گرفته است. او از این توانایی مخصوص خود زمانی استفاده می کند که اوضاع دچار پیچیدگی شده باشد و توانایی خاص و مرموز او برای حل پرونده هایی استفاده می شود که بسیار دشوار و پیچیده باشند و پلیس نتواند آنها را حل کند.

دانلود سریال کره ای I Remember You

دانلود سریال کره ای I Remember You با زیرنویس فارسی

او در می یابد که یکی از اعضای تیم او که کارآگاه چا جی-ان نام دارد برای مدت هاست او را زیر نظر گرفته تا بتواند از او اطلاعاتی بدست آورد. در ادامه با دانلود سریال کره ای I Remember You خواهیم دید که لی هیون از این موضوع آگاه است که پدرش به قتل رسیده است و می داند که برادرش نیز در یک درگیری با خلافکاری به نام جون یانگ ناپدید شده است. کارآگاه چا جی-ان و لی هیون هر دو می خواهند که جون یانگ دستگیر شود و به زندان بیفتد و این موضوع باعث می شود که آنها به دنبال حل پروندهایی بروند که در ظاهر به هم مربوط هستند و به هم ربط دارند اما چیزی که آنها از آن بی خبرند این است که این یک بازی موش و گربه ی خطرناک است و آنها نیز ناخودآگاه وارد آن شده اند.

دانلود سریال کره ای I Remember You

آنها نمی دانند که این بازی خطرناک توسط کسی طراحی شده است که کل این مدت آنها را زیر نظر داشته و می دانسته حرکت بعدی آنها چیست و به همین علت است که آنها باید سعی کنند خود را از این مخمصه نجات دهند زیرا بسیار کار خطرناکی است و مشخص نیست در انتهای این ماجرا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و …

سریال به خاطر سپردمت در سال 2015 در کشور کره جنوبی ساخته شده و در حال پخش می باشد این سریال که ژانر اکشن ، جنایی ، درام ، رازآلود ، هیجان انگیز ، عاشقانه و کمدی را پوشش می دهد از مخاطبان زیادی برخوردار است و جز سریال های پر بیننده محسوب می شود چرا که این سریال هم از کارگردان قوی همچون Kim Jin Won و هم از بازیگران معروفی همچون ( Jang Na Ra – Seo In Guk Park Bo Gum ) نیز بهره می برد که خود امتیاز مثبتی محسوب می شود برای دانلود سریال کره ای I Remember You به انتهای مطلب مراجعه کنید.

اطلاعاتی در مورد سریال I Remember You

  • روز های پخش این سریال کره ای دوشنبه و سه شنبه ها می باشد.
  • سریال به خاطر سپردمت در 16 قسمت پخش شده است.
  • مدت زمان پخش هر قسمت در سریال کره ای I Remember You برابر با 70 دقیقه می باشد.
  • امتیاز این سریال در mydramalist تا اکنون 8.6 می باشد.
  • ژانر های I Remember You به ترتیب اکشن ، جنایی ، درام ، رازآلود ، هیجان انگیز ، عاشقانه و کمدی می باشند.
  • زیرنویس فارسی سریال کره ای به خاطر سپردمت نیز اضافه شده است.
سایر مشخصات
  • نام فارسی: به خاطر سپردمت
  • نام انگلیسی:
    I Remember You
  • منبع: شهر دانلود
  • رده بندی سنی: تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.
  • ستارگان: Jang Na Ra – Seo In Guk Park Bo Gum
  • پسورد: www.ShahrDL.com
تبلیغات
لینک دانلود سریال I Remember You
نویسنده: مهدی
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی