داستان اسباب بازی ها 4 ششمین فیلم پرفروش سال

دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی 4

با توجه به آغاز اکران انیمیشن داستان اسباب بازی 4 و فراهم آمدن امکان دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی 4 بر آن شدیم تا توضیحی را درباره تاریخچه این فیلم به شما عزیزان ارائه نماییم. لازم به ذکر است که این اثر در حال حاضر ششمین فیلم پرفروش سال 2019 به حساب می آید.

داستان اسباب بازی ها اثر موفق دیگری از پیکسار است، که در چهار قسمت و در سال های مختلف ارائه شده است. این انیمیشن به اندازه ای معروف است که علاوه بر کودکان بیشتر بزرگسالان نیز آن را تماشا کرده اند و هر روزه محصولات مختلفی از آن را در بازار خرید وسایل کودکان دیده اند. علاوه بر چهار قسمت اصلی انیمیشن، انیمیشن های کوتاهی نیز در این بین ساخته شده اند. داستان اسباب بازی های 1 در سال 1995 منتشر شد و مخاطبان زیادی را جذب کرد. این انیمیشن به قلم و کارگردانی جان لستر نوشته و ساخته شد. شرکت تولید کننده آن پیکسار و شرکت توزیع کننده آن والت دیزنی بود.

داستان اسباب بازی های 1

در قسمت اول این انیمیشن شما با پسربچه شش ساله ای به اسم اندی آشنا می شوید که به اسباب بازی هایش خیلی علاقه دارد. اما اسباب بازی ها زنده می شوند و این قسمت جالب داستان است. وودی گاوچران اسباب بازی مورد علاقه اندی و رهبر بقیه اسباب بازی هاست. اندی در جشن تولدش، یک اسباب بازی جدید که تکاوری فضایی به اسم باز لایت یر است کادو می گیرد. باز کم کم برای اندی ، جای وودی را می گیرد و همین باعث درگیری و حسادت بین این دو می شود.

داستان اسباب بازی ها 4 ششمین فیلم پرفروش سال

انیمیشن داستان اسباب بازی 2

داستان اسباب بازی های 2 نیز مجددا به قلم و کارگردانی جان لستر می باشد و به دلیل استقبال زیاد از قسمت اول آن، در سال 1999 منتشر شد. در قسمت دوم می بینیم که، بعد از رفتن اندی به اردوی تابستانی، ال که یک کلکسیونر است وودی را می دزدد. باز که در انتهای قسمت اول دیدیم با وودی دوست و صمیمی شده اند، به همراه سایر اسباب بازی ها به دنبال او و درصدد نجاتش برمی آیند و می خواند قبل از برگشت اندی، وودی را به خانه برگردانن. اما مسئله اینجاست که ال می خواهد وودی را به یک موزه در ژاپن بفروشد.

داستان اسباب بازی ها 4 ششمین فیلم پرفروش سال

انیمیشن داستان اسباب بازی 3

قسمت سوم داستان به کارگردانی لی آنکریچ در سال 2010 منتشر شد و اینبار جان لستر بعنوان تهیه کننده در تولید انیمیشن همکاری کرد. اندی 18 ساله در آستانه رفتن به دانشگاه است. او که دوست دارد اسباب بازی هایش را نگه دارد، آنها را به اتاق زیر شیروانی می برد. اما اتفاقی اسباب بازی های او دور ریخته می شوند و سر از یک مهد کودک در می آورند. در این قسمت شاهد چالش های اسباب بازی ها در مهد کودک هستیم.

داستان اسباب بازی ها 4 ششمین فیلم پرفروش سال

دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی 4

و حالا قسمت چهارم از این انیمیشن جذاب که امسال منتشر شد. کارگردان این قسمت جاش کولی می باشد و جان لستر هم در قسمت داستان پردازی حضور دارد. یک اسباب بازی جدید به گروه آنها اضافه می شود، اما کمی با هویت خود مشکل دارد چون نمی داند قاشق است یا چنگال، اما اسباب بازی ها به او یاد می دهند که چگونه اسباب بازی باشد. اما کمی بعد ناگهان او از گروه خارج می شود و کلانتر وودی هم به دنبالش می رود تا خطری تهدیدش نکند. آنها با عروسکی به ظاهر آرام آشنا می شوند، بعد متوجه می شوند که این عروسک قصد دارد آنها را از بین ببرد. باز به کمک آنها می آید و از آنجا بیرون می آیند، کمی بعد وارد یک شهربازی بزرگ می شوند و متوجه می شوند که می توانند کارهای بزرگ تری انجام دهند اما ….

 

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی