تکنولوژی به کار رفته در انیمیشن شیرشاه

فیلم شیر شاه

همان طور که می دانید امسال دیزنی انیمیشن شیرشاه را منتشر نموده است که هم اکنون بر روی پرده سینما های جهان می باشد و شما عزیزان می توانید نسبت به دانلود انیمیشن شیر شاه اقدام نمایید. در ادامه قصد داریم تا شما را با تکنولوژی های به کار رفته در این اثر به یادماندنی بیشتر آشنا نماییم. تکنولوژی هایی که برای نخستین بار در جهان است که از آنها برای ساخت یک فیلم استفاده می شود. لازم به ذکر است که شما عزیزان از هم اکنون می توانید نسبت به دانلود انیمیشن The Lion King 2019 اقدام فرمایید.

دانلود انیمیشن شیر شاه

تکنولوژی های به کار رفته در انیمیشن The Lion King 2019 را می توان حالت پیشرفته تر و جدید تر دستاوردهای جان فاورو و تیمش در تولید فیلم کتاب جنگل دانست. البته ذکر این نکته لازم است که خود انیمیشن کتاب جنگل از لحاظ تخصصی بی نقص بود. خب بریم سراغ اصل مطلب.

فیلم the lion king

جان فاورو در خلال برگزاری کنفرانس خبری انیمیشن شیرشاه گفت در حدود شش سال کار بر روی فیلم کتاب جنگل و شیر شاه انیماتور های زیادی به صورت شبانه روزی صحنه به صحنه فیلم را ایجاد می کردند. وی اضافه کرد که تمام صحنه های موجود در فیلم به غیر از یکی از آنها که از یک عکس واقعی در آن استفاده شده است، جز به جز توسط هنرمندان خلق شده است.

انیمیشن The Lion King 2019

او همچنین اضافه کرد که ما این پیشرفت را مدیون تکنولوژی واقعیت مجازی می باشیم چرا که با کمک این تکنولوژی و در محیطی شبیه سازی شده اقدام به ضبط این اثر شده است. با آمدن تکنولوژی واقعیت مجازی و با کمک تکنولوژی های ساخت بازی های کامپیوتری آنها توانستند محیط موردنظرشان را طراحی کنند و حتی در آن فیلم برداری نمایند. همین مسئله باعث می شود کارگردان بتوانند تمام مسائلی که در ساخت یک فیلم لازم است را رعایت نماید و در واقع تکنولوژی مانعی برای ساخت فیلم با کیفیت نخواهد شد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی