تغییرات اساسی که در فصل سوم سریال تاریخ آرتدال

سریال تاریخ آرتدال

فصل سوم سریال تاریخ آرتدال چهار کاراکتر اصلی این سریال را گرد هم می آورد تا تغییرات اساسی را به تماشاگران و هوادارانش در این فصل نمایش دهد. برای دانلود سریال تاریخ آرتدال می توانید کلیک نمایید.

سریال Arthdal Chronicles

عکس های منتشر شده از چهار بازیگر سریال تاریخ آرتدال

سریال تاریخ آرتدال اخیرا عکس هایی را از تانیا با بازی کیم جی وون، تا گان با بازی جانگ دونگ گان، تایلا با بازی کیم اوک بین و سایا سونگ جونگ کی .
در عکس های منتشر شده از این سکانس میبینیم که ، تالیا با لبخند به تانیا نزدیک می شود تا احتمالا با وی مکالمه ای داشته باشد و این در حالی است که تانیا به نظر خشمگین و ناراحت می آید.
در این حین، سایا از دور نظاره گر ماجراست و تا گان به تانیا نزدیک می شود ، تا گان به نظر آرام می آید ولی نگاهش به تانیا نافذ است.
این اولین باری ست که این چهار کاراکتر ، تا گان تغییر کرده است ، و حکومت را به دست گرفته است ، این جلسه احتمالا مشخص می کند که چه کسی در کنار او می ماند و چه کسی در آرتدال طلب قدرت می کند.
جانگ دونگ گان ، سونگ جونگ کی، کیم جی وون ، کیم اوک بین، که معمولا کاراکتر هایشان در سریال با یک دیگر ملاقات نمی کنند، با این وجود این چهار بازیگر توانسته اند در طول فیلم برداری رابطه دوستانه ای را با هم برقرار کنند، و حتی وقتی دوربین ها در حال ظبط نیستند با هم به شوخی و خوش و بش می پردازند و با صدای بلند می خندند.

بنا به خبر های درز کرده تغییر شخصیت جانگ دونگ گان در سریال بسیار جذاب خواهد بود ، و سریال را به اوج خود می رساند، وی برای حفظ قدرت خود به هرکاری دست می زند گویا تمامی سیاهی و پلیدی اطرافش را به خود جذب کرده است.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: ۲ نظر
5 1 رای

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
4 سال قبل
امتیاز فیلم یا سریال :
     

خواهش میکنم این سریال رو با زیرنویس چسبیدخ بزارین با اوضاع فعلی نت شهر دانلود تنها سایتیه که ادرسش رو دارم و توی گوگل هم که هیچی سرچ نمیشه و افلاین میده اگه زحمته زیادیه پس لطفا یه سایت بهم پیشنخپهاد بدین و ادرسش رو بدین که از اونجا بشه این سریال رو دان کرد تا قسمت دوازدش رو قبل از این ماجراها دان کردم بقیه رو ندارم دارم دیونه میشم

مدیر
یزدان
4 سال قبل
پاسخ به  مریم

قبلا یک نظر دیگه گذاشتید زیر یک پست دیگه اونجا راهنمایی کردم برید همون رو ببینید کارتون رو راه میندازه

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی