تحلیل شخصیت جوکر از ابتدا تاکنون

تحلیل شخصیت جوکر از ابتدا تاکنون

با اکران فیلم جوکر ۲۰۱۹ و انتشار نسخه‌ای از آن تصمیم گرفتیم تا شما را با جنبه های مختلف شخصیت جوکر آشنا نماید. شخصیتی که نخستین بار در مقابل قهرمان دنیای دی سی یعنی بتمن قرار گرفت. و می‌توان آن را پیچیده ترین و مرموزترین شخصیت درمیان کمیک بوک های دی سی دانست. یکی از ویژگی های جوکر آن است که مشخص نیست از کجا آمده و چرا شرارت می کند.

بتمن همواره سعی می کند تا نقش خود را در جامعه به اثبات برساند اما در مقابل جوکر تمام سعی خود را می کند تا به همه بفهمند که هیچ مفهومی در جهان وجود ندارد. مسئله ای که تنها چیزی که می تواند بیش از پیش به آن جلوه دهد لبخند است. لبخندی که باعث ایجاد حس بهتری در افراد نمی شود. او همواره سعی می کند تا نشان دهد همه چیز چه قدر پوچ و مسخره است و فقط باید به آن خندید. لازم به ذکر است در انتهای مطلب تحلیل شخصیت جوکر می توانید نسبت به دانلود فبلم Joker 2019 نیز اقدام نمایید.

تحلیل شخصیت جوکر

جنبه های مختلف شخصیت جوکر

جوکر همیشه سعی کرده تا به همه ثابت کنم خیر و شر و بدی در جهان وجود ندارد. و همه دنیا را هیچی فراگرفته است. او آنقدر به این مسئله باور دارد که هر لحظه می تواند خود را بکشد. اما به جای این کار تلاش خود را می کند تا بیشترین لذت را از آن لحظه ببرد.

او همواره می خندد اما رفته رفته خنده هایش وحشت بیشتری را منتقل می کند. به همین دلیل مجبور می شود تا هر بار شوخی های وحشتناکتری نسبت به بار قبل انجام دهد خیلی راحت به دیگران آسیب می زند تا به حقارت آن ها بخندد. و در این میان فردی که بیشترین لذت را از رویارویی با او می برد شخصی نیست جز بتمن. بتمن که سعی می کند به جای آنکه به خاطر رنج هایی که تحمل کرده زانوی غم بغل بگیرد، به کمک مردم برود و دردها و مشکلات آنها را حل کند. اما جوکر فرد مورد نظر خود را برای آغاز شوخی های خود پیدا کرده است.

در فیلم جوکر ۲۰۱۹ شاهد آن هستیم چگونه جوکر پدید آمده است. در واقع ما در این فیلم شاهد آن هستیم که چگونه جامعه باعث پیدایش فردی گردید که نسبت به همه چیز بی تفاوت است.

در پایان امیدواریم محتوای ارائه شده در مطلب تحلیل شخصیت جوکر موجب رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی