تاریخ انتشار فیلم مردان سیاه پوش 3

تاریخ انتشار فیلم مردان سیاه پوش 3

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم مردان سیاه پوش بین الملل مشخص شد و به محض انتشار امکان دانلود فیلم مردان سیاه پوش 3 برای شما عزیزان فراهم خواهد بود. در ادامه به معرفی این فیلم می پردازیم.

فیلم Men in Black International 2019 که در ادامه مجموعه فیلم های مردان سیاه پوش ساخته شده است و هم اکنون بر روی پرده سینما می باشد، یکی از آثار بارز در سال ۲۰۱۹ می باشد این فیلم به نسبت نسخه های قبلی این مجموعه تغییرات بسیار زیادی داشته است. یکی از این تغییرات استفاده از بازیگران جدید به جای شخصیت های اصلی این مجموعه می باشد.

تاریخ انتشار مردان سیاه پوش بین الملل

فیلم مردان سیاه پوش بین الملل در ماه خرداد اکران شد اما تاکنون نقش های منفی و ضعیف بسیاری را دریافت کرده است. بنا بر اعلام شرکت سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتال این فیلم در تاریخ ۲۰ آگوست مصادف با ۲۹ مرداد می باشد و همچنین نسخه بلوری این فیلم در تاریخ ۳ سپتامبر مصادف با ۱۲ شهریور منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه دیجیتال و خانگی این فیلم شامل حدود ۴۵ دقیقه محتوای اضافه می باشد.

فیلم مردان سیاه پوش بین المللی

عوامل فیلم مردان سیاه پوش 3

از جمله بازیگران این فیلم می توان کریس همسورث، تسا تامپسون ، لیام نیسون، ربکا فرگوسن و اما تامپسون اشاره کرد. همچنین کارگردانی این فیلم بر عهده اف گری کارگردان فیلم سرنوشت خشمگین بوده است. رسانه اینترنتی شهر دانلود شما را به دانلود و تماشای فیلم سینمایی مردان سیاه پوش 3 دعوت می نمایید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی