تادفیلیپس از سختی های متقاعد کردن خواکین فینیکس برای بازی در فیلم جوکر گفت

فیلم جوکر

این مطلب که خواکین فینیکس در گذشته از بازی در نقش های و کاراکتر های کامیک بوکی خود داری می کرد برای سینما دوستان مطلب جدیدی نیست او بارها گفته بود که هرگز در یک نقش کامیک بوکی ظاهر نخواهد شد.

اما فیلم جوکر اولین فیلمی بود که توانست فینیکس را برای ایفای نقش یک کاراکتر کامیک بر روی پرده به تصویر بکشد.

برای دانلود فیلم جوکر می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.فیلم Jokerگفتگوی تاد فیلیپس و شان اوکانل در باره فیلم جوکر

در پیش نمایش فیلم joker در جشنواره فیلم تورنتو گفت و گویی و پرسش و پاسخی بین تاد فیلیپس کارگردان فیلم جوکر و شان اوکانل اتفاق افتاد و در این گفت و گو فیلیپس اعتراف کرد که کار بسیار سختی را برای راضی کردن خواکین فینیکس برای ایفای نقش جوکر را انجام داده است.

او در این باره گفت: بار اول که به خانه فینیکس رفتم تا با وی درباره فیلم صحبت کنم عملا کارم به التماس کردن کشی، بارهای بعدی که او را میدیدم به او میگفتم بگو که در این فیلم بازی خواهی کرد یا نه؟ و او فقط میگفت که این راهش نیست.

قضیه به همین سادگی است تاد فیلیپس هر روز به خانه فینیکس می رفت و به او التماس می کرد که به پروژه او برای ایفای نقش در فیلم joker بپیوندد. فیلیپس حاضر بود هرکاری بکند تا خواکین فینیکس را متقاعد کند. آن قدر اصرار کرد که بالاخره موفق شد.

واضح است که خواکین در ابتدا دلش با بازی در این فیلم نبوده است ولی تاد فیلیپس نه را به عنوان یک جواب قبول نداشت و بالاخره به او اطلاع داد که منتظر یک جواب نهایی از سوی فونیکس است.

سر انجام فینیکس بدون امضای قرار داد سر فیلم برداری حاضر شد در این باره تاد فیلیپس می گوید: همیشه گفته ام که او هرگز به طور رسمی قرار دادی را برای بازی در نقش جوکر امضا نکرد ، بالاخره او یک روز برای تست لباس بر سر صحنه حاضر شد و این شروع کار بود.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی