بهترین فیلم های 2018 که باید ببینید – قسمت سوم

Best movie 2018

در سال ۲۰۱۸ فیلم‌های شاخص بسیاری اکران شدند از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلم هایی همچون پلنگ سیاه، تام رایدر، جزیره سگ ها، انتقامجویان جنگ ابدیت و… اشاره کرد. این فیلم ها که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند به دلیلی در این فهرست جای گرفته اند از جمله آن می‌توان به کارگردانی، تیم بازیگران، شرکت سازنده، داستان فیلم و مواردی از این دست اشاره نمود. لازم به ذکر است که ترتیب معرفی آثار بر اساس تاریخ انتشار آنها می باشد و نه برتر بودن آنها. در ادامه با ما همراه باشید تا فهرست بهترین فیلم های 2018 را به شما معرفی نماییم.

لیست بهترین فیلم های 2018


۱۱. فیلم Solo: A Star Wars Story

فیلم Solo A Star Wars Story 2018

کارگردان: Ron Howard

بازیگران: Alden Ehrenreich, Woody Harrelson, Emilia Clarke

درباره فیلم: این فیلم یکی دیگر از فیلم های مجموعه جنگ ستارگان می باشد نتوانست از لحاظ تجاری به مانند سایر قسمت های این مجموعه فروش زیادی را از آن خود کند اما با توجه به اینکه داستان این فیلم بخشی از داستان کل مجموعه را تشکیل می دهد که تماشای آن خالی از لطف نیست. فیلم سولو داستانی از جنگ ستارگان داستان آن مربوط به قبل از قسمت چهارم فیلم جنگ ستارگان امیدی تازه می شود توسط ران هاوارد کارگردانی شده است.

تاریخ اکران: ۲۳ می (۲ خرداد ۹۷)

دانلود فیلم Solo: A Star Wars Story 2018


۱۲. فیلم Ocean’s 8

فیلم Ocean’s 8 2018

کارگردان: Gary Ross

بازیگران: Sandra Bullock, Cate Blanchett, Anne Hathaway

درباره فیلم: فیلم سینمایی هشت یار اوشن که در واقع آن را می توان یک اسپین آف از سه گانه مشهور روشن دانست ماجرای گروهی از زنان را روایت می کند که تلاش می کنند تا دست به یک سرقت بزرگ بزنند و ماجراهای در این بین برای آن ها رخ می دهد برای آنکه فیلم حال و هوای مجموعه اوشن را داشته باشند مت دیمون و کارل راینر نیز به صورت افتخاری در این فیلم به ایفای نقشی کوتاه پرداختند. لازم به ذکر است که کارگردانی این اثر توسط گری راس صورت پذیرفته است.

تاریخ اکران: ۷ ژوئن (۱۷ خرداد ۹۷)

دانلود فیلم Ocean’s 8 2018


۱۳. فیلم Hereditary

فیلم Hereditary 2018

کارگردان: Ari Aster

بازیگران: Toni Collette, Alex Wolff, Milly Shapiro

درباره فیلم: این فیلم ماجرای یک خانواده را روایت می کند که برای گریز از وقت شومشان که به صورت موروثی و آنها رسیده تلاش می کنم. این فیلم از نگاه منتقدین یکی از آثار برجسته سال ۲۰۱۸ می باشد و به دلیل آنکه در ژانر ترسناک تولید شده است می توان آن را یکی از بهترین فیلم های ترسناک امسال نیز در نظر گرفت. لازم به ذکر است کارگردانی این فیلم برعهده آری آستر بوده است که او را می توان یکی از کارگردانان تازه کار به حساب آورد.

تاریخ اکران: ۸ ژوئن (۱۸ خرداد ۹۷)

دانلود فیلم Hereditary 2018


۱۴. فیلم Shoplifters

دانلود فیلم Shoplifters 2018

کارگردان: Hirokazu Kore-eda

بازیگران: Lily Franky, Sakura Ando, Mayu Matsuoka

درباره فیلم: فیلم دزدان مغازه ماجرای یک خانواده فقیر است که امورات زندگی شان را توسط کارهای کم درآمد و دزدی سپری می کنند اما با همین شرایط سخت نیز سرپرستی یک دختر بی‌خانمان را نیز بر عهده می گیرند. این فیلم ژاپنی که در جشنواره کن نظر همه را به خود جلب نمود و توانست نخل طلای جشنواره را به دست آورد توسط هیروکازو کورئیدا کارگردانی شده است. لازم به ذکر است که او پیش از این نیز به خاطر آثارش مورد توجه منتقدان بوده است.

تاریخ اکران: ۸ ژوئن (۱۸ خرداد ۹۷)

دانلود فیلم Shoplifters 2018


۱۵. فیلم Cold War

بهترین فیلم های 2018 که باید ببینید – قسمت سوم

کارگردان: Paweł Pawlikowski

بازیگران: Joanna Kulig, Tomasz Kot, Agata Kulesza

درباره فیلم: فیلم جنگ سرد داستان زن و مردی را در حدود پنجاه سال پس از جنگ جهانی دوم روایت می کند. این مرد و زن که روحیات بسیار متفاوتی دارند داستان فیلم را رقم می‌زنند. فیلم سینمایی جنگ سرد کارگردان توسط پاوو پاولیوکوفسکی صورت گرفته یکی از آثار سینمای لهستان می باشد که توانست در جشنواره کن ۲۰۱۸ جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود نماید که البته این اولین جایزه او نیست چرا که او پیش تر به خاطر یک فیلم دیگر با عنوان ایدا توانسته بود جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی را از آن خود نماید.

تاریخ اکران: ۸ ژوئن (۱۸ خرداد ۹۷)

دانلود فیلم Cold War 2018


مشاهده ادامه لیست

بهترین فیلم های سال 2018

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی