بهترین فیلم های 2018 که باید ببینید – قسمت اول

Best movie 2018

در سال ۲۰۱۸ فیلم‌های شاخص بسیاری اکران شدند از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلمهایی همچون پلنگ سیاه، تام رایدر، جزیره سگ ها، انتقامجویان جنگ ابدیت و… اشاره کرد. این فیلم ها که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند به دلیلی در این فهرست جای گرفته اند از جمله آن می‌توان به کارگردانی، تیم بازیگران، شرکت سازنده، داستان فیلم و مواردی از این دست اشاره نمود. لازم به ذکر است که ترتیب معرفی آثار بر اساس تاریخ انتشار آنها می باشد و نه برتر بودن آنها. در ادامه با ما همراه باشید تا فهرست بهترین فیلم های 2018 را به شما معرفی نماییم.

لیست بهترین فیلم های 2018


۱. فیلم Black Panther

فیلم Black Panther 2018

کارگردان: Ryan Coogler

بازیگران: Chadwick Boseman, Michael B. Jordan, Lupita Nyong’o

درباره فیلم: فیلم سینمایی پلنگ سیاه در ابتدای سال ۲۰۱۸ توانست با فروش بالای خود به دومین فیلم پرفروش جهان و در شود. این فیلم که داستان فردی به نام تچالا که به تازگی و پس از مرگ پدرش به عنوان پادشاه واکاندا انتخاب شد باید برای تثبیت قدرتش با دشمنان مبارزه کند. فیلم پلنگ سیاه را می‌توان یکی از آثار تحسین برانگیز سال ۲۰۱۸ دانست این فیلم نظر منتقدین بسیاری را در کشورهای مختلف به خود جلب نمود تا جایی که آن را بهترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ نامیدند.

تاریخ اکران: ۲۹ ژانویه (۹ بهمن ۹۶)

دانلود فیلم Black Panther 2018


۲. فیلم Annihilation

فیلم Annihilation 2018

کارگردان: Alex Garland

بازیگران:  Natalie Portman, Jennifer Jason Leigh, Gina Rodriguez

درباره فیلم: فیلم سینمایی نابودی که بر اساس رمانی به همین نام اثر جف وندرمیر ساخته شده است یک فیلم ترسناک و در عین حال علمی تخیلی می باشد. این فیلم داستان یک زیست‌شناس را روایت می کند که در یک سفر خطرناک به محلی اسرارآمیز وارد می شود مکانی که از قوانین طبیعی پیروی نمی کند و اتفاقات بسیار عجیبی برای آن ها رخ می دهد. لازم به ذکر است که این فیلم توانست نظر منتقدان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب می نماید که همین امر نشان از برتر بودن آن دارد.

تاریخ اکران: ۲۲ فوریه (۳ اسفند ۹۶)

دانلود فیلم Annihilation 2018


۳. فیلم A Wrinkle in Time

فیلم A Wrinkle in Time 2018

کارگردان: Ava DuVernay

بازیگران: Oprah Winfrey, Reese Witherspoon, Mindy Kaling

درباره فیلم: فیلم چین خوردگی در زمان داستان دختری را روایت می کند که با کمک همسفرانش برای یافتن پدرش آغاز می کنند. پدری که برای یافتن یک سیاره جدید تلاش کرد و پس از کشف آنجا ناپدید شده است. از نکات قابل توجه در مورد این لایو اکشن آن است که برای اولین بار یک کارگردان زن کارگردانی چنین فیلمی را بر عهده می‌گیرد.

تاریخ اکران: ۲۶ فوریه (۷ اسفند ۹۶)

دانلود فیلم A Wrinkle in Time 2018


۴. فیلم Tomb Raider

بهترین فیلم های 2018 که باید ببینید – قسمت اول

کارگردان: Roar Uthaug

بازیگران: Alicia Vikander, Daniel Wu, Dominic West

درباره فیلم: فیلم سینمایی تام رایدر بر اساس بازی ویدیویی معروفش ساخته شده است. ما پیش از این هم شاهد ساخت فیلم از روی بازی تام رایدر بوده ایم. فیلم هایی همچون لاراکرافت که هر دو با هنرنمایی آنجلینا جولی ساخته شده‌اند. در فیلم تام رایدر ما شاهد روایت داستان سفر لارا کرافت به سرزمینی هستیم که زمانی پدرش در آنجا ناپدید شده است.

تاریخ اکران: ۱۶ مارس (۲۵ اسفند ۹۶)

دانلود فیلم Tomb Raider 2018


۵. فیلم Isle of Dogs

انیمیشن Isle of Dogs 2018

کارگردان: Wes Anderson

بازیگران: Bryan Cranston, Edward Norton, Bill Murray

درباره فیلم: استاپ موشن جزیره سگ ها، توسط وس اندرسن ساخته شده است این انیمیشن داستان پسر ژاپنی را روایت می‌کند که بعد از شیوع یک بیماری خطرناک در میان حیوانات، سگش ناپدید می‌شود و او برای یافتن سگ خود هر کاری می کند. این فیلم به دلیل سبک خاصی که دارد توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و از جشنواره برلین، جایزه بهترین کارگردانی را دریافت نموده است.

تاریخ اکران: ۲۳ مارس (۳ فروردین ۹۷)

دانلود فیلم Isle of Dogs 2018


مشاهده ادامه لیست

بهترین فیلم های 2018

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی