بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت ششم

بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت ششم

سال ۲۰۱۷ را می‌توان ای پر از فیلم های جذاب دانست گرچه این سال به نسبت سال قبل فیلم‌های شاخص کمتری را در خود جای داده اما نمی‌توان اکثر فیلم هایی موجود در این لیست را نادیده گرفت چرا که هر کدام از آنها جذب فیلم های شاخص به شمار می روند ما در اینجا سعی کردیم تا برترین فیلم های ۲۰۱۷ را برای شما معرفی کنیم. البته ناگفته نماند که به ترتیب ارائه این فیلم ها به هیچ عنوان نشان از برتری آنها نسبت به یکدیگر ندارد و در واقع آثار به ترتیب تاریخ اکران معرفی می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست بهترین فیلم های 2017 را به شما معرفی کنیم.

از جمله فیلم های مطرح سال ۲۰۱۷ می توان به آثار همچون دیو و دلبر، لوگان، محافظان کهکشان، دزدان دریایی کارائیب ۵ ، زن شگفت انگیز، انیمیشن ماشین ها ۳، ترانسفورمرز ۵ ، انیمیشن من نفرت انگیز ۳، مرد عنکبوتی بازگشت به خانه، ثور ۳ ، لیگ عدالت و جنگ ستارگان اشاره کرد.

لیست بهترین فیلم های 2017


۲۶. فیلم Thor: Ragnarok

دانلود فیلم Thor Ragnarok 2017

کارگردان: Taika Waititi

بازیگران: Chris Hemsworth، Tom Hiddleston، Cate Blanchett

درباره فیلم: فیلم ثور راگناروک سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های Thor می باشد. ما در آن شاهد حضور هالک در کنار ثور خواهیم بود. این دو شخصیت که تا قبل از این با هم میانه خوبی نداشتند حالا قرار است که در کنار یکدیگر آزگارد را از نابودی نجات دهند. ما داریم فیلم شاهد حضور لوکی برادر ثور و هلا خواهرش نیز هستیم. و داستان حول این شخصیت ها می گردد. از دیگر شخصیت‌هایی که در این فیلم حضور دارند می توان به دکتر استرنج اشاره کرد که بیشتر فیلم او را نیز دیده اید. همچنین در این فیلم با یک شخصیت جدید به نام والکری نیز آشنا خواهید شد.

تاریخ اکران: ۳ نوامبر (۱۲ آبان ۹۶)

دانلود فیلم Thor: Ragnarok 2017


۲۷. فیلم Florida Project

دانلود فیلم The Florida Project 2017

کارگردان: Sean Baker

بازیگران: Brooklynn Prince, Bria Vinaite, Willem Dafoe

درباره فیلم: فیلم پروژه فلوریدا داستان یک مادر و دختر فقیر را که در یک متل کار می کنند روایت می کند. رئیس متل چه فردی خلافکار است درگیر رابطه دوستانه با دختر بچه می شود و همین مسئله داستان فیلم را رقم می زند. این فیلم داستان نسبتاً غم انگیز دارد مشکلات و چالش های زندگی افراد کم بضاعت را با زیبایی هرچه بیشتر به تصویر می کشد. این فیلم را می توان یکی از موفق ترین و بهترین فیلم های مستقل سال ۲۰۱۷ بر شمارد چرا که داستانی بسیار آرام و دل چسب دارد. لازم به ذکر است که کار کارگردانی این فیلم برعهده شان بیکر بوده است.

تاریخ اکران: ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان ۹۶)

دانلود فیلم Florida Project 2017


۲۸. فیلم Justice League

بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت ششم

کارگردان: Zack Snyder

بازیگران: Ben Affleck، Henry Cavill، Gal Gadot

درباره فیلم: فیلم لیگ عدالت می توان یک تقلید کورکورانه از آثار مارول دانست چرا که شرکت دی سی پس از آن که موفقیت فیلم های انتقام جویان و به طور کل مجموعه مارول را دید تصمیم به ادغام داستان ابرقهرمانان خود گرفت و برای نخستین بار این کار را با فیلم Man of Steel آغاز کرد و پس از آن با ساخت فیلم هایی نظیر بتمن علیه سوپرمن و جوخه انتحار تلاش نمود تا این ارتباط را هر چه بیشتر شکل دهد اما نکته مهم درباره این اتفاقا آن است که کمپانی مارول با برنامه بیست ساله اقدام به ساخت فیلم انتقام جویان نمود و حالا دیسی تلاش می‌کنند تا در یک مدت کوتاه چند ساله این اتفاق را رقم بزند.

اما یکی از مهمترین مشکلاتی که این روند دارد آن است که قبل از ساخت فیلم این زیر لیگ عدالت هیچ یک از شخصیت های موجود در آن به غیر از بتمن و سوپرمن وجود نداشتند و دی سی تلاش می کنند تا پس از انتشار این فیلم داستان این شخصیت ها را به صورت مجزا رعایت کنیم و همین مسئله بزرگترین ضعف این روند می باشد. در پایان لازم به ذکر است که تماشای فیلم های کمپانی دی سی همواره یکی از خوشایند ترین اتفاقات سینما می باشد و نکاتی در بالا ذکر شد از محبوبیت شخصیت هایی نظیر بتمن و سوپرمن کم نمی کند.

تاریخ اکران: ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان ۹۶)

دانلود فیلم Justice League 2017


۲۹. فیلم Lady Bird

دانلود فیلم Lady Bird 2017

کارگردان: Greta Gerwig

بازیگران: Saoirse Ronan, Laurie Metcalf

درباره فیلم: فیلم لیدی برد که نخستین فیلم گرتا گرویگ است را می توان یکی از فیلم های موفق انسان دانست. او که تا قبل از این به کار بازیگری مشغول بود هم اکنون با ساخت این فیلم ثابت کرد که علاوه بر توانایی بالا در بازیگری می‌تواند آثار خوبی را هم بسازد. مسیر داستان یک دختر جوان را روایت می کند که در شهر کوچکی در کالیفرنیا و در کنار خانواده‌اش روزگار می گذارند. او که در دوران بلوغ به سر می برد تصمیم می‌گیرد تو خانواده و شهر کوچکش را ترک کند و به تنهایی به دنبال سرنوشت خود برود. لازم به ذکر است که بازی در نقش اصلی فیلم بر عهده سیرشا رونان بوده که آن را به نحو احسن به انجام رسانده است.

تاریخ اکران: ۱ دسامبر (۱۰ آذر ۹۶)

دانلود فیلم Lady Bird 2017


۳۰. فیلم Star Wars: Episode VIII

بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت ششم

کارگردان: Rian Johnson

بازیگران: Mark Hamill، Adam Driver، Daisy Ridley

درباره فیلم: فیلم جنگ ستارگان آخرین جدای که در ادامه مجموعه فیلم های جنگ ستارگان ساخته شده را می توان یکی از بارز ترین فیلم های سال ۲۰۱۷ به شمار آورد. این فیلم که نهمین قسمت این مجموعه به است. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دیزی ردلی ، مار همیل ، کری فیشر ، جان بویگا و… اشاره نمود. لازم به ذکر است به نام جدای در عنوان این فیلم به معنی جمعی از شوالیه ها جدای می باشد.

تاریخ اکران: ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ۹۶)

دانلود فیلم Star Wars: Episode VIII 2017


۳۱. فیلم The Shape of Water

دانلود فیلم The Shape of Water 2017

کارگردان: Guillermo del Toro

بازیگران: Sally Hawkins, Octavia Spencer

درباره فیلم: فیلم شکل آب داستان زنی او را در دهه ۶۰ و در دوران جنگ سرد در سازمان امنیت مشغول به کار است را روایت می کند. او به خاطر شغلش ارتباط بسیار کمی با با افراد مختلف دارد و بیشتر وقتش را در آزمایشگاه سپری می کنند. در آزمایشگاه با یک موجود عجیب روبرو می شود. و پس از مدتی او علاقه مند می شود همین موضوع داستان فیلم چهار رقم می زند. این فیلم را می توان یکی از آثار رمانتیک سال ۲۰۱۷ دانست که تماشای آن خالی از لطف نیست. و شما را درگیر بازی درخشان بازیگران خود و همچنین داستان جذاب ش می کند.

تاریخ اکران: ۲۲ دسامبر (۱ دی ۹۶)

دانلود فیلم The Shape of Water 2017


پایان

لیست بهترین فیلم های سال 2017

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی