بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت سوم

بهترین فیلم های 2017

سال ۲۰۱۷ را می‌توان ای پر از فیلم های جذاب دانست گرچه این سال به نسبت سال قبل فیلم‌های شاخص کمتری را در خود جای داده اما نمی‌توان اکثر فیلم هایی موجود در این لیست را نادیده گرفت چرا که هر کدام از آنها جذب فیلم های شاخص به شمار می روند ما در اینجا سعی کردیم تا برترین فیلم های ۲۰۱۷ را برای شما معرفی کنیم. البته ناگفته نماند که به ترتیب ارائه این فیلم ها به هیچ عنوان نشان از برتری آنها نسبت به یکدیگر ندارد و در واقع آثار به ترتیب تاریخ اکران معرفی می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست بهترین فیلم های 2017 را به شما معرفی کنیم.

از جمله فیلم های مطرح سال ۲۰۱۷ می توان به آثاری همچون دیو و دلبر، لوگان، محافظان کهکشان، دزدان دریایی کارائیب ۵ ، زن شگفت انگیز، انیمیشن ماشین ها ۳، ترانسفورمرز ۵ ، انیمیشن من نفرت انگیز ۳، مرد عنکبوتی بازگشت به خانه، ثور ۳ ، لیگ عدالت و جنگ ستارگان اشاره کرد.

لیست بهترین فیلم های 2017


۱۱. فیلم The Fate of the Furious

دانلود فیلم The Fast and the Furious 8 2017

کارگردان: F. Gary Gray

بازیگران: Dwayne Johnson, Vin Diesel, Jason Statham

درباره فیلم: این فیلم هشتمین قسمت از مجموعه فیلم های سریع و خشن می باشد و در واقع اولین قسمتی که پس از مرگ والکر ساخته می شود. او در سال ۲۰۱۳ در یک سانحه رانندگی درگذشت. داستان فیلم سریع و خشن ۸ مشکلات دام با بازی وین دیزل را روایت می کند او هم اکنون درگیر یک ماجرای جدید است و اعضای تیمش سعی در نجات وی دارند.

تاریخ اکران: ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین ۹۶)

دانلود فیلم The Fate of the Furious 2017


۱۲. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2

دانلود فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 2017

کارگردان: James Gunn

بازیگران: Chris Pratt, Vin Diesel, Zoe Saldana

درباره فیلم: دومین قسمت فیلم محافظان کهکشان ماجرای تازه از این گروه را روایت می کند این فیلم را می‌توان یکی از آثاری دانست که به احتمال زیاد در فهرست پرفروش ترین فیلم های سال قرار خواهند گرفت. چرا که همانند قسمت قبل پر از صحنه های جذاب و هیجان انگیز است این فیلم که در و مایه طنز دارد موجب جذب هر چه بیشتر مخاطب به صحنه های علمی تخیلی می شود.

تاریخ اکران: ۵ مه (۱۵ اردیبهشت ۹۶)

دانلود فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 2017


۱۳. فیلم Alien: Covenant

دانلود فیلم Alien Covenant 2017

کارگردان: Ridley Scott

بازیگران: Katherine Waterston, Michael Fassbender, Danny McBride

درباره فیلم: فیلم بیگانه: هم پیمان که در ادامه قسمت های دیگر این مجموعه ساخته شده است ماجرای تکراری هجوم مهاجمین به زمین را روایت می کند و درگیری های انسان ها برای رهایی یافتن از آن موجودات. همچنین در این فیلم شاهد آن خواهیم بود که بیگانگان چطور زندگی انسان ها را تهدید می کند. لازم به ذکر است که این فیلم محصول کمپانی فاکس می باشد و کارگردانی آن توسط ریدلی اسکات انجام شده است.

تاریخ اکران: ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت ۹۶)

دانلود فیلم Alien: Covenant 2017


۱۴. فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

دانلود فیلم Pirates of the Caribbean Dead Men Tell No Tales 2017

کارگردانان: Joachim Rønning، Espen Sandberg

بازیگران: Johnny Depp, Orlando Bloom, Javier Bardem

درباره فیلم: فیلم دزدان دریایی کارائیب ۵ که در ادامه دیگر قسمت های این مجموعه ساخته شده است یکی از آثار فاخر سینمای جهان می باشد که با بازی هنرمند مشهور جانی دپ همواره موجب رضایت مخاطبین شده است. داستان این قسمت مربوط به یکی نه قدیمی از یک دوست قدیمی می باشد در ابتدای فیلم شاهد آن هستیم که جک اسپارو یک بطری حاوی یک کشتی را در ازای دریافت یک نوشیدنی به فردی می دهد همین مسئله موجب می شود تا گروهی از مردگان آزاد شوند و برای گرفتن انتقام از او بیایند.

تاریخ اکران: ۲۶ مه (۵ خرداد ۹۶)

دانلود فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales 2017


۱۵. فیلم Wonder Woman

بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت سوم

کارگردان: Patty Jenkins

بازیگران: Chris Pine, Gal Gadot, Danny Huston

درباره فیلم: اولین باری که شخصیت واندر وومن را دیدیم در فیلم بتمن علیه سوپرمن بود حالا در فیلم واندر وومن یا زن شگفت انگیز شاهد سرگذشت او خواهیم بود. در این فیلم ماجرای زندگی او و هموطنانش از سال ۱۹۲۰ و تا زمان حال روایت می شود و نشان می دهد که ماجرای عکسی که در فیلم بتمن علیه سوپرمن از او دیدیم چیست. لازم به ذکر است که کارگردان این فیلم برعهده پاتی جنکینز بوده است. همچنین گفتنی است بچه بازی گل گدوت در این نقش به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک کرده و باعث شده مخاطبین بیشتری به تماشای این فیلم ترغیب شوند.

تاریخ اکران: ۲ ژوئن (۲۰ خرداد ۹۶)

دانلود فیلم Wonder Woman 2017


ادامه لیست بهترین ها

فهرست بهترین فیلم های سال 2017

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: ۲ نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر میری
4 سال قبل

سلام
ممنون از مطلب خوبتون
خیلی خوب بود
ولی کاش همه فیلم ها رو داشتید
ولی در کل متشکرم

مدیر
یزدان
4 سال قبل
پاسخ به  سحر میری

بزودی همه رو اضافه میکنیم در حال تکمیل کردن ارشیو هستیم مطمئن باشید بزرگترین ارشیو رو در بین سایت های دانلود رایگان خواهیم ساخت
و در اختیار شما خواهیم گذاشت

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی