بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت دوم

بهترین فیلم های 2017

سال ۲۰۱۷ را می‌توان ای پر از فیلم های جذاب دانست گرچه این سال به نسبت سال قبل فیلم‌های شاخص کمتری را در خود جای داده اما نمی‌توان اکثر فیلم هایی موجود در این لیست را نادیده گرفت چرا که هر کدام از آنها جذب فیلم های شاخص به شمار می روند ما در اینجا سعی کردیم تا برترین فیلم های ۲۰۱۷ را برای شما معرفی کنیم. البته ناگفته نماند که به ترتیب ارائه این فیلم ها به هیچ عنوان نشان از برتری آنها نسبت به یکدیگر ندارد و در واقع آثار به ترتیب تاریخ اکران معرفی می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست بهترین فیلم های 2017 را به شما معرفی کنیم.

از جمله فیلم های مطرح سال ۲۰۱۷ می توان به آثاری همچون دیو و دلبر، لوگان، محافظان کهکشان، دزدان دریایی کارائیب ۵ ، زن شگفت انگیز، انیمیشن ماشین ها ۳، ترانسفورمرز ۵ ، انیمیشن من نفرت انگیز ۳، مرد عنکبوتی بازگشت به خانه، ثور ۳ ، لیگ عدالت و جنگ ستارگان اشاره کرد.

لیست بهترین فیلم های 2017


۶. فیلم Get Out

دانلود فیلم Get Out 2017

کارگردان: Jordan Peele

بازیگران: Allison Williams, Daniel Kaluuya, Bradley Whitford

درباره فیلم: فیلم داستان یک پسر سیاه پوست را روایت می کند که با یک دختر سفید پوست نامزدشده و برای آشنایی بیشتر با خانواده دختر با آنها به سفر می روند. و در این بین متوجه رابطه عجیب و غریب بین اعضای خانواده دختر می شود. همین رفتار عجیب داستان فیلم را شکل می دهد. از نکات قابل توجه درباره این فیلم آن است که این اولین کار جردن پیل به عنوان کارگردان می باشد و همین مسئله باعث ستایش او می شود. لازم به ذکر است ماجرای فیلم در رابطه با تبعیض نژادی می باشد که همواره یکی از بحث‌های داغ به شمار می رود.

تاریخ اکران: ۲۴ فوریه (۶ اسفند ۹۵)

دانلود فیلم Get Out 2017


۷. فیلم Logan

Logan 2017

کارگردان: James Mangold

بازیگران: Patrick Stewart, Hugh Jackman, Boyd Holbrook

درباره فیلم: این فیلم که یکی از فیلم های مجموعه ایکس من به شمار می رود آخرین فیلمی است که شاهد شخصیت ولورین خواهیم بود. و در واقع این آخرین بازی هیو جکمن در نقش ولورین است. فیلم لوگان داستان تلخی را از آینده جهش یافتگان نشان می دهد. مخاطب را به سمت پایان ولورین می کشاند. یکی دیگر از نکات این فیلم خشونت بسیار بالای آن است که باعث شده تماشای آن برای افراد زیر ۱۷ سال مناسب نباشد.

تاریخ اکران: ۳ مارس (۱۳ اسفند ۹۵)

دانلود فیلم Logan 2017


۸. فیلم Kong: Skull Island

دانلود فیلم Kong Skull Island 2017

کارگردان: Jordan Vogt-Roberts

بازیگران: Brie Larson, Tom Hiddleston, Samuel L. Jackson

درباره فیلم: داستان فیلم کونگ جزیره جمجمه درباره مردی می باشد که وارد یک جزیره اسرار آمیز می شود. او در این جزیره به دنبال برادر خود می گردد و تلاش می کند جان او را نجات دهد. از طرفی او تلاش می کند تا دارویی با نام تایتان را پیدا کنند زمان می کنند بهین دارو تمام بیماری های موجود را درمان می کند. یکی از از نکات حائز اهمیت درباره این قسمت از کونگ آن است که شاهد بزرگترین کونگ خواهیم بود. و علت آن نیز رویارویی او با یک دایناسور عظیم الجثه است. از جمله بازیگران این فیلم می توان به تام هیدلستون، بری لارسون و ساموئل جکسون اشاره نمود.

تاریخ اکران: ۱۰ مارس (۲۰ اسفند ۹۵)

دانلود فیلم Kong: Skull Island 2017


۹. فیلم Beauty and the Beast

دانلود فیلم Beauty and the Beast 2017

کارگردان: Bill Condon

بازیگران: Dan Stevens, Emma Watson, Luke Evans

درباره فیلم: کمپانی بزرگ والت دیزنی مدتی است تلاش می‌کند تا با ساخت و بازسازی آثار کلاسیک خود جلوه بهتری با آنها ببخشد. حالا با انتشار نسخه های دیگر از داستان دیو و دلبر نگاهی نو به آن داشته است. در این اثر نیز داستان شاهزاده های طلسم شده را روایت می کند به یکدیگر تبدیل شده و تنها با عشق واقعی به حالت قبل باز میگردد. و عشق خود را در دختری روستایی و ساده می یابد. یکی از نکات مهم درباره این فیلم وجود موسیقی های مختلف در گوشه و کنار فیلم می باشد و همچنین وجود کمدی در روند داستان باعث می شود که مخاطب از تماشای اثر لذت بیشتری ببرد.

تاریخ اکران: ۱۷ مارس (۲۷ اسفند ۹۵)

دانلود فیلم Beauty and the Beast 2017


۱۰. فیلم Ghost in the Shell

بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت دوم

کارگردان: Rupert Sanders

بازیگران: Scarlett Johansson، Takeshi Kitano، Pilou Asbæk

درباره فیلم: این فیلم نیز در واقع بازسازی یک انیمه قدیمی با نام شبح درون پوسته می باشد. این فیلم ماجرای یک مامور زن را روایت می کند که تلاش می کند یک هکر خلافکار را دستگیر نماید که باعث شده مشکلاتی برای شهروندان به وجود آید. یکی از نکات قابل توجه درباره این فیلم حضور اسکارلت جانسون در نقش اصلی آن می باشد و همین مسئله موجب شده تا بسیاری از مخاطبین به تماشای این اثر ترغیب شوند. لازم به ذکر است که کارگردانی فیلم شبح درون پوسته برعهده روپرت ساندرس بوده است.

تاریخ اکران: ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۹۶)

دانلود فیلم Ghost in the Shell 2017


ادامه لیست بهترین ها

لیست بهترین فیلم های 2017

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی