بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت اول

لیست بهترین فیلم های 2017

سال ۲۰۱۷ را می‌توان ای پر از فیلم های جذاب دانست گرچه این سال به نسبت سال قبل فیلم‌های شاخص کمتری را در خود جای داده اما نمی‌توان اکثر فیلم هایی موجود در این لیست را نادیده گرفت چرا که هر کدام از آنها جذب فیلم های شاخص به شمار می روند ما در اینجا سعی کردیم تا برترین فیلم های ۲۰۱۷ را برای شما معرفی کنیم. البته ناگفته نماند که به ترتیب ارائه این فیلم ها به هیچ عنوان نشان از برتری آنها نسبت به یکدیگر ندارد و در واقع آثار به ترتیب تاریخ اکران معرفی می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست بهترین فیلم های 2017 را به شما معرفی کنیم.

از جمله فیلم های مطرح سال ۲۰۱۷ می توان به آثاری همچون دیو و دلبر، لوگان، محافظان کهکشان، دزدان دریایی کارائیب ۵ ، زن شگفت انگیز، انیمیشن ماشین ها ۳، ترانسفورمرز ۵ ، انیمیشن من نفرت انگیز ۳، مرد عنکبوتی بازگشت به خانه، ثور ۳ ، لیگ عدالت و جنگ ستارگان اشاره کرد.

لیست بهترین فیلم های 2017


۱. فیلم The Post

فیلم The Post 2017

کارگردان: Steven Spielberg

بازیگران: Meryl Streep, Tom Hanks

درباره فیلم: این فیلم یکی از ساخته های کارگردان معروف استیون اسپیلبرگ میباشد را می توان یکی از آثار شاخص در سینما دانست. چرا که شما برای تماشای یک فیلم ممکن است به موارد مختلفی از جمله نام کارگردان و داستان و یا هر چیز دیگری توجه کنید این فیلم از آن آثاری است که همه آنها را با هم دارد. فیلم پست داستان یک ناشر روزنامه آمریکایی را روایت می کند که در کنار سر دبیرش تلاش می‌کنند رسوایی های آمریکا در جنگ ویتنام را افشا نمایند. این فیلم از دو جنبه اهمیت دارد یکی آن که نقش زن در جامعه را تشریح می کند و دیگری اهمیت رسانه را در انتقال پیام نشان می دهد.

تاریخ اکران: ۱۲ ژانویه (۲۳ دی ۹۵)

دانلود فیلم The Post 2017


۲. فیلم Phantom Thread

بهترین فیلم های 2017 که باید ببینید – قسمت اول

کارگردان: Paul Thomas Anderson

بازیگران: Vicky Krieps, Daniel Day-Lewis

درباره فیلم: فیلم نقش خیال داستان مردی را روایت می کند که شغلش خیاطی برای اشراف زادگان است این مرد که در زندگیش به هیچ زنی به جز خواهرش که همکارش نیز می باشد توجه نمی کند ناگهان با زن ایستاد آشنا می شود که او را مجذوب خود میکند و آن دو با یکدیگر ازدواج می کنند اما پس از مدتی پشیمان می شود و تمایل به جدایی دارد. اما همسرش با زیرکی راهی می یابد تا او را حفظ کند. یکی از نکات حائز اهمیت درباره این فیلم آن است که دنیل دی لوئیس این کار را به عنوان آخرین کار خود برشمرده و اعلام نموده که تمایل به بازنشستگی دارد. و این جای بسی تاسف دارد که دیگر هنرمندی او را نخواهیم دید.

تاریخ اکران: ۱۹ ژانویه (۳۰ دی ۹۵)

دانلود فیلم Phantom Thread 2017


۳. فیلم Resident Evil: The Final Chapter

دانلود فیلم Resident Evil The Final Chapter 2016 با زیرنویس فارسی

کارگردان: Paul W. S. Anderson

بازیگران: Milla Jovovich، Ali Larter، Iain Glen

درباره فیلم: مجموعه فیلم های رزیدنت اویل که از سال ۲۰۰۲ شاهد اولین قسمت از آن بودیم یکی از آثار هیجان انگیز در ژانر علمی تخیلی می باشد و حالا شاهد اکران ششمین قسمت از آن خواهیم بود. که البته می توان گفت آخرین قسمت چرا که قرار است آلیس با انفجاری مهیب به همه چیز پایان دهد. آلیس دیگر نمی خواهد فرار کند چرا که متوجه اثرات ویروس T شده است و فهمیده که می‌توانند تاثیر آنرا معکوس نماید. پس دست به کار می شود و به سوی کمپانی چتر می رود. از جمله بازیگران این فیلم می توان به روبی رز، ونتورت میلر، ویلیام لوی و ایئوین مک کویین اشاره نمود.

تاریخ اکران: ۲۷ ژانویه (۸ بهمن ۹۵)

دانلود فیلم Resident Evil: The Final Chapter 2017


۴. فیلم John Wick: Chapter 2

دانلود فیلم John Wick: Chapter 2 2017

کارگردان: Chad Stahelski

بازیگران: Keanu Reeves، Ruby Rose، Ian McShane

درباره فیلم: این فیلم که در ادامه فیلم جان ویک یک ساخته شده است را می توان یکی از آثار درخشان سینما برشمرد که هیجان بسیار زیادی را به مخاطب منتقل می کند همان طور که در قسمت یک دید جان ویک تلاش کرد تا انتقام مرگ همسرش را از قاتلین آن بگیرد در ادامه شاهد خواهیم بود که او پس از کشتن عموی قاتل همسرش با دوستی ملاقات می کند که او را به انجام کاری دعوت می کند اما جان ویک این را نمی پذیرد همین مسئله باعث بروز خصومت هایی در بین آنها می شود و جان ویک را مجبور می کند تا قوانین صنف را بشکند. از نکات اهمیت درباره فیلم می توان به بازی کیانا ریوز در نقش جان ویک اشاره کرد که همانند قسمت قبل به زیبایی این نقش را ایفا می کند.

تاریخ اکران: ۱۰ فوریه (۲۲ بهمن ۹۵)

دانلود فیلم John Wick: Chapter 2 2017


۵. انیمیشن The Lego Batman Movie

دانلود انیمیشن The Lego Batman Movie 2017

کارگردان: Chris McKay

بازیگران: Will Arnett، Zach Galifianakis، Michael Cera

درباره فیلم: پس از انتشار انیمیشن سینمایی لگو حالا شاهد انتشار یک اسپین‌آف از آن هستیم در این فیلم با شخصیت بتمن به عنوان یکی از شخصیت های انیمیشن لگو بیشتر آشنا خواهیم شد. این فیلم که درون مایه طنز دارد همان داستان قدیمی جوکر و شهر گاتهام را روایت می کند و اینکه چطور بتمن شهر را نجات می‌دهند. لازم به ذکر است تماشای این اثر بسیار جذاب تر از خود انیمیشن لگو می باشد.

تاریخ اکران: ۱۰ فوریه (۲۲ بهمن ۹۵)

دانلود انیمیشن The Lego Batman Movie 2017


ادامه لیست بهترین ها

بهترین فیلم های سال 2017

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی