بهترین فیلم های کمدی 2019 که باید ببینیم – قسمت دوم

بهترین فیلم های کمدی سال 2019

ژانر کمدی همواره جزء ژانر های محبوب به شمار می رود. برای همه ما پیش می آید که در مواقعی نیاز به کمی خنده و شادی داریم تمامی آثار معرفی شده در فهرست بهترین فیلم های کمدی 2019 این ویژگی را دارند. رسانه اینترنتی شهر دانلود شما را به تماشای تک تک این آثار دعوت می کند چراکه هر کدام از آنها را می توان بارها و بارها تماشا کرد. از جمله این آثار می‌توان به فیلم هایی همچون شزم ، آنچه مردان میخواهند ، کوچک، مردان سیاه پوش بین المللی، کاراگاه پیکاچو، جاسوسان در لباس مبدل و فیلم مورد انتظار آخرین کریسمس اشاره نمود. ما در اینجا سعی داریم تا شما را با ۱۵ فیلم طنز سال 2019 آشنا نماییم در پایان هر کدام از از آثار شما می توانید نسبت به دانلود آن اقدام فرمایید. با ما همراه باشید.

فهرست بهترین فیلم های کمدی 2019


6. فیلم Men in Black: International

دانلود فیلم Men in Black: International 2019

نام فارسی: مردان سیاه پوش: بین المللی

کارگردان: F. Gary Gray

بازیگران: Chris Hemsworth, Tessa Thompson, Kumail Nanjiani

درباره فیلم: فیلم مردان سیاه پوش بین المللی یکی از فیلم های مورد انتظار سال ۲۰۱۹ به شمار می رود این فیلم که در ادامه مجموعه فیلم های مردان سیاه پوش ساخته شده است نگاهی متفاوت به ماجرای این مجموعه فیلم دارد در قسمت های قبلی ما شاهد حضور ویل اسمیت و تامی لی جونز و درگیری های میان آن ها بودیم. حالا در نسخه جدید این فیلم شاهد حضور کریس همسورث و تزا تامپسون خواهیم بود. و این نشان دهنده آن است که شرکت سونی اصول و قواعد قبلی در این فیلم را دستخوش تغییرات بسیاری نموده است. لازم به ذکر است که کارگردانی این فیلم بر عهده اف گری بوده است.

دانلود فیلم Men in Black: International 2019


7. فیلم Isn’t It Romantic

دانلود فیلم Isn’t It Romantic 2019

نام فارسی: آیا این رمانتیک نیست؟

کارگردان: Todd Strauss-Schulson

بازیگران: Rebel Wilson, Liam Hemsworth, Adam Devine

درباره فیلم: فیلم کمدی آیا این رمانتیک نیست به کارگردانی تاد استراس شولسون بوده است. از نکات مهم درباره آن است که وی تا کنون سابقه ساخت فیلم های کمدی را نداشته است ولی در کارنامه خود فیلم های جنایی و وحشتناک دارد. داستان فیلم درباره فردی به نام ناتالی می باشد که شغلش معماری است او که در شهر نیویورک زندگی می کند همواره در تلاش است تا به فردی شناخته شده در کارش تبدیل شود اما یک روز بر اثر یک درگیری در مترو از هوش می رود و به طرز شگفت انگیزی از خواب بیدار می شود. اما شرایط تغییر کرده است.

دانلود فیلم Isn’t It Romantic 2019


8. فیلم Detective Pikachu

دانلود فیلم Detective Pikachu 2019

نام فارسی: کارگاه پیکاچو

کارگردان: Rob Letterman

بازیگران: Ryan Reynolds, Justice Smith, Kathryn Newton

درباره فیلم: فیلم کاراگاه بر اساس یک بازی ماجراجویی که در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ در دو نسخه منتشر شده، ساخته شده است. این انیمیشن را می توان اولین لایو اکشن از مجموعه پوکمون به حساب آورد به کارگردانی آن برعهده راب لترمن بوده است. از جمله بازیگران این انیمیشن می‌توان به رایان رینولدز، کاترین نیوتون و جاستین اسمیت اشاره کرد.

دانلود فیلم Detective Pikachu 2019


9. فیلم Fighting with My Family

فیلم Fighting with My Family

نام فارسی: جنگ برای خانواده ام

کارگردان: Stephen Merchant

بازیگران: Dwayne Johnson, Lena Headey, Vince Vaughn

درباره فیلم: فیلم جنگ برای خانواده ام یکی از بهترین فیلم های طنز سال ۲۰۱۹ می باشد بازیگران دواین جانسون و فلورانس پوگ در آن به هنرنمایی پرداختند. بازیگران سرشناسی که فیلم های کمدی جذابی را از آن ها شاهد بوده‌ایم. در این فیلم شاهد ترکیب حساسیت ها با درک و شعور انسانی هستیم. یکی از نکات قابل توجه درباره این فیلم حضور لنا هیدی بازیگر نقش ملکه سرسی سریال بازی تاج و تخت در آن می باشد.

دانلود فیلم Fighting with My Family 2019


10. فیلم Long Shot

دانلود فیلم Long Shot 2019

نام فارسی: لانگ شات

کارگردان: Jonathan Levine

بازیگران: Charlize Theron, Seth Rogen, June Diane Raphael

درباره فیلم: داستان فیلم لانگ شات به کارگردانی جاناتان لوین در مورد یک دیپلمات بلند پرواز و یک روزنامه نگار است که روابط بین المللی را به صورت مسخره ای بیان می کند. فرِد فلارسکی یک نویسنده سیاسی سخت کوش است که در ایجاد دردسر استعداد زیادی دارد. شارلوت فیلد یک دیپلمات عالی رتبه کشور می باشد.

دانلود فیلم Long Shot 2019


ادامه لیست بهترین فیلم های کمدی 2019

لیست بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی