بهترین فیلم های کمدی 2019 که باید ببینیم – قسمت اول

بهترین فیلم های کمدی سال 2019

ژانر کمدی همواره جزء ژانر های محبوب به شمار می رود. برای همه ما پیش می آید که در مواقعی نیاز به کمی خنده و شادی داریم تمامی آثار معرفی شده در فهرست بهترین فیلم های کمدی 2019 این ویژگی را دارند. رسانه اینترنتی شهر دانلود شما را به تماشای تک تک این آثار دعوت می کند چراکه هر کدام از آنها را می توان بارها و بارها تماشا کرد. از جمله این آثار می‌توان به فیلم هایی همچون شزم ، آنچه مردان میخواهند ، کوچک، مردان سیاه پوش بین المللی، کاراگاه پیکاچو، جاسوسان در لباس مبدل و فیلم مورد انتظار آخرین کریسمس اشاره نمود. ما در اینجا سعی داریم تا شما را با ۱۵ فیلم طنز سال 2019 آشنا نماییم در پایان هر کدام از از آثار شما می توانید نسبت به دانلود آن اقدام فرمایید. با ما همراه باشید.

فهرست بهترین فیلم های کمدی 2019


1. فیلم Shazam

دانلود فیلم Shazam 2019

نام فارسی: شزم

کارگردان: David F. Sandberg

بازیگران: Zachary Levi, Mark Strong, Asher Angel

درباره فیلم: شزم یک فیلم کمدی محصول کمپانی دی سی می باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید اف سندبرگ بوده است این فیلم را می توان اولین فیلم کمدی ابر قهرمان دی سی دانست. ماجرای فیلم مربوط به یک پسر نوجوان می شود که همیشه به خاطر جثه ضعیف است توسط دوستانش تحقیر می شود اما روزی به طور اتفاقی با گفتن کلمه شزم به یک ابر قهرمان تبدیل می شود. این فیلم را می توان یکی از خنده دار ترین فیلم های امسال به شمار آورد.

دانلود فیلم Shazam 2019


2. فیلم What Men Want

دانلود فیلم What Men Want 2019

نام فارسی: آنچه مردان می خواهند

کارگردان: Adam Shankman

بازیگران: Taraji P. Henson, Kristen Ledlow, Josh Brener

درباره فیلم: فیلم آنچه مردان می خواهند شد یکی دیگر از آثار کمدی امسال به شمار می رود. داستان فیلم مربوط به یک آژانس ورزشی می شود که به تازگی مدیرش تغییر کرده است اما به طور ناگهانی مدیر قبلی توانایی خواندن ذهن افراد را پیدا می کند.

دانلود فیلم What Men Want 2019


3. فیلم The LEGO Movie 2: The Second Part

دانلود فیلم The LEGO Movie 2: The Second Part 2019

نام فارسی: فیلم لگو ۲: قسمت دوم

کارگردان: Mike Mitchell

بازیگران: Chris Pratt, Elizabeth Banks, Will Arnett

درباره فیلم: داستان انیمیشن لگو ۲ بخش دوم در ادامه قسمت اول آن رخ می دهد زمانی که پس از ۵ سال آرامش در شهر ناگهان موجودات فضایی زمین را مورد حمله قرار می‌دهند. و حالا قهرمانان باید از شهر دفاع کنند اما میزان تخریب بیگانگان به قدری زیاد است که مهار کردن آن بسیار دشوار شده است. گفتنی است به کارگردانی این انیمیشن بر عهده مایک میچل بوده است.

دانلود فیلم The LEGO Movie 2: The Second Part 2019


4. فیلم Where’d You Go, Bernadette

فیلم Where’d You Go, Bernadette

نام فارسی: کجا رفتی برنادت

کارگردان:Richard Linklater

بازیگران: Cate Blanchett, Judy Greer, Kristen Wiig

درباره فیلم: داستان فیلم کجا رفتی برنادت که بر اساس یک رمان به نویسندگی ماریا سمپل می باشد درباره یک دختر نوجوان ۱۵ ساله می باشد که پس از گم شدن مادر خود که نقش آن را کیت بلانشت بازی می کند تلاش می‌کند تا او را پیدا کند و در همین راه مسائلی برای او رخ می دهد که شیرینی خاصی را به فیلم اضافه می‌کند.

دانلود فیلم Where’d You Go, Bernadette 2019


5. فیلم Little

دانلود فیلم Little 2019

نام فارسی: کوچک

کارگردان: Tina Gordon

بازیگران: Regina Hall, Issa Rae, Marsai Martin

درباره فیلم: فیلم کوچک با بازی رجینا هال داستان فردی مسن را روایت می کند که بر اثر یک رویداد غیر منتظره در بدن یک فرد کم سن و سال اسیر می شود همین مسئله باعث می شود تا نکات شیرین زیادی در فیلم اتفاق بیفتد. در این فیلم بازیگران به بهترین شکل ممکن به ایفای نقش خود پرداختند همین مسئله باعث می‌شود تا برای مدت زیادی نام آن ها در صدر اخبار قرار گیرد. فیلم کوچک را می توان یکی از بهترین فیلم های سال ۲۰۱۹ نیز به شمار آورد.

دانلود فیلم Little 2019


ادامه لیست بهترین فیلم های کمدی 2019

فهرست بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی