بررسی فیلم IT Chapter Two 2019

بررسی فیلم IT Chapter Two 2019

با توجه به اینکه تنها ۱۰ روز تا اکران سراسری فیلم آن قسمت دوم باقی مانده تصمیم گرفتیم، تا این فیلم را از دو جنبه مختلف و با توجه به نظر منتقدین که در حال حاضر و بر اساس یک اکران زودهنگام فیلم را دیده اند، بررسی نمایید. با توجه به نظرات منتقدین ای که فیلم را تا این لحظه مشاهده نمودند می توان قسمت دوم فیلم آن را در حد و اندازه های همون قسمت اول دانست اما ضعف هایی نیز در آن وجود دارد که در ادامه بیشتر درباره آن ها بحث خواهیم کرد. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید به محض اکران، نسبت به دانلود فیلم IT Chapter Two 2019 با زیرنویس فارسی اقدام نمایید.

دیدگاه منتقدین درباره فیلم IT Chapter Two 2019

یکی از منتقدین در کل این را رضایت بخش می داند اما از برخورد های بازیگران و نحوه شروع فیلم راضی نیست.

یک منتقد دیگر علی رغم علاقه بسیار زیاد خود به فیلم معتقد است چه قسمت دوم صحنه های ترسناک و کمتری به نسبت قسمت اول دارد. ما در نهایت از تماشای فیلم رضایت داشته است. و بازی بازیگران را ستایش می کند.

بررسی فیلم IT Chapter Two 2019

یکی دیگر از منتقدین از یکی از سایت های معروف آن بخش دوم را دنباله بسیار خوبی برای قسمت اول بیدارند که ماجراهای بسیار پیچیده ای دارد او در ادامه می گوید که در دقایق انتهای فیلم بسیار خوب به جز آب پرداخت شده است.

و در پایان یک منتقد دیگر گفت روند داستان فیلم را بسیار خوبی دانست اما درباره جزئیات آن این طور بیان می‌کند که باید بیشتر روی آنها کار می شود.

لازم به ذکر است فیلم IT Chapter Two در تاریخ ۱۵ شهریور ماه 1398 اکران خواهد شد و بر اساس پیش بینی های انجام شده ممکن است که برای اکران افتتاحیه در حدود ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. و باید دید که تا چه حد این پیش بینی به حقیقت می رسد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی