بررسی فیلم جوکر 2019 پیش از اکران

فیلم جوکر 2019

ایده اولیه ساخت فیلم جوکر به سال 2017 و پس از انتشار فیلم جوخه خودکشی باز می گردد. در آن زمان قرار بود جرد لتو که نقش جوکر را در فیلم جوخه انتحار بازی کرده بود به عنوان بازیگر فیلم جوکر نیز انتخاب شود. اما مدتی بعد این تصمیم تغییر کرد و قرار شد که نقش جوکر در فیلم Joker 2019 را واکین فینیکس بازی کند. و قرار است شاهد یک اثر متفاوت درباره این شخصیت محبوب باشیم. در ادامه بیشتر با جزئیات این فیلم آشنا خواهیم شد.

تریلر فیلم جوکر ۲۰۱۹

با توجه به پیش نمایش هایی که از فیلم جوکر منتشر شده اینطور بر می آید که ما شاهد یک فیلم کلاسیک هستیم. و قرار نیست که محیط فیلم شبیه دیگر فیلم های ابر قهرمانانه مثل سوپرمن باشد. در این فیلم ما شاهد یک گاتهام رو به نابودی هستیم. این فیلم بیشتر شبیه فیلم های جنایی قدیمی مربوط به دهه ۷۰ می باشد. در فیلم ما شاهد یک جوکر بسیار لاغر هستیم که تا پیش از این تا این حد به این مسئله توجه نشده بود.

در فیلم‌های قبلی شما هیچگاه بدن جوکر را ندیده اید اما داریم فیلم در سکانس های برای به تصویر کشیدن میزان لاغری او شاهد این مسئله هستید. گفتنی است چه فینیکس برای اینکه این مسئله را بیشتر نشان دهد در حدود ۲۰ کیلو گرم از وزن خود کم نموده است. لازم به ذکر است که شما عزیزان میتوانید به محض انتشار، نسبت به دانلود فیلم Joker 2019 اقدام نمایید.

داستان فیلم جوکر ۲۰۱۹

در فیلم هایی که تاکنون شخصیت جوکر در آنها حضور داشته با جزئیات زیادی از شخصیت جوکر ندیم. در فیلم بتمن تعداد دهه ۸۰ پخش شد جوکر زمانی که به یک آدمکش تبدیل شد که صاحب کارش به او خیانت کرد و بتمن نیز او را در یک مخزن مواد شیمیایی انداخت. پس از آن در فیلم شوالیه تاریکی ما از وجود شخصیتی به نام جوکر آگاه بودیم اما باز هم چیز زیادی درباره او نمی دانستیم. با صرفاً او را به عنوان دشمن بتمن در نظر می‌گرفتیم.

فیلم Joker 2019

اما حالا و در فیلم جوکر ما شاهد تشریح شخصیت جوکر هستیم حالا دیگر می دانیم که او اسم دارد. در این فیلم ما در ابتدا با شخصیتی به نام آرتور فلک آشنا می شویم که یک دلقک شکست خورده است و به نوعی بیماری ذهنی دچار است. او با اطرافیان خود ارتباطی گرم و صمیمی دارد. او در حال حاضر با مادرش پنی زندگی می کنند. و قرار است که در آینده با دختری به نام سوفی ازدواج کند. او مدام مورد آزار و اذیت افراد زورگو در شهر گاتهام قرار می گیرد. رفته رفته شاهد شکل‌گیری شخصیت جوکر خواهیم بود.

در انتهای فیلم ما شاهد شکل گیری شخصیت اصلی فیلم یعنی جوکر هستیم. حالا دیگر با همه جنبه های شخصیتی او آشنا شده ایم. شخصیت پردازی تا جایی پیش می‌رود که شما جوکر را قهرمان داستان می دانید و خود را برای پایان غم انگیز آماده می کنید. در پایان ذکر این مسئله الزامی است که شخصیت جوکر در این فیلم با شخصیت های جوکر که تاکنون دیده ایم متفاوت است. باید دید که کارگردان قرار است چگونه این شخصیت را پرداخت کند.

تاریخ اکران فیلم Joker 2019

فیلم سینمایی جوکر ۲۰۱۹ قرار است که در تاریخ ۴ اکتبر مصادف با ۱۲ مهر اکران شود. پس می توان امیدوار بود که تا یک ماه دیگر شاهد یک اثر جذاب از کمپانی برادران وارنر باشیم.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی