بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت پنجم

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید - قسمت پنجم

در حال حاضر و با توجه به اینکه نیمی از سال را سپری نموده ایم می توان به راحتی بهترین فیلم های 2019 را معرفی کرد اما این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که هر ساله شگفتی هایی در بین بهترین فیلم ها وجود دارند که هیچ کس حتی فکرش را نمی کرده که این فیلم به این میزان از مخاطب دست یابد. البته علت انتخاب فیلم به عنوان بهترین فیلم های 2019 به عوامل مختلفی از جمله فروش ، بازیگران ، کارگردان ، شرکت سازنده و حتی ژانر آن نیز وابسته است ولی ما سعی کردیم در این لیست همه جوانب را در نظر بگیریم. در ضمن ترتیب آثار بر اساس تاریخ انتشار آن ها می باشد و هیچ دلیلی بر برتری نسبت به ترتیب معرفی وجود ندارد چراکه لیست در حال بروز شدن است.

لیست بهترین فیلم های 2019


۲۱. فیلم Booksmart

دانلود فیلم Booksmart 2019

کارگردان: Olivia Wilde

بازیگران: Kaitlyn Dever, Billie Lourd

درباره فیلم: این فیلم یک کمدی تمام عیار است و شما با دیدن آن ساعت ها می خندید. این فیلم داستان دو دختر را روایت می کند که به تازگی دوران دبیرستان خود را به اتمام رسانده و آزادگان وارد اجتماع می شود. آنها تلاش می کنند تا در یک شب هر شیطنتی را که می‌خواهند انجام دهند و همین مسئله صحنه های بسیار جذاب و طنز را به وجود می آورد. از دیدگاه منتقدین این فیلم کامل ترین کمدی این دوران را در خود دارد.

تاریخ اکران: ۲۴ می (۳ خرداد ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Booksmart 2019


۲۲. فیلم Rocketman

دانلود فیلم Rocketman 2019

کارگردان: Dexter Fletcher

بازیگران: Richard Madden, Taron Egerton, Bryce Dallas Howard

درباره فیلم: داستان فیلم درباره موزیسین و خواننده معروف التون جان می باشد که از دوره تحصیل تا بزرگسالی او را روایت می کند این فیلم چهارمین ساخته سینمایی بازیگر معروف دکستر فلچر می باشد یکی از آثاریست تست کنجکاوی را درباره موضوع فیلم در اشخاص برمی‌انگیزد

تاریخ اکران: ۳۱ می (۱۰ خرداد ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Rocketman 2019


۲۳. فیلم Ma

دانلود فیلم Ma 2019

کارگردان: Tate Taylor

بازیگران: Luke Evans, Octavia Spencer

درباره فیلم: این فیلم داستان یک زن تنها را روایت می کند که با گروهی از نوجوانان دوست می شود و آنها از او می خواهند که به آنها اجازه دهد در خانه‌اش مهمانی برگزار کردند. او می پذیرد اما همه چیز به این راحتی نیست چراکه آن زن فکرهایی در سر دارد بچه ها متوجه نیت او می شوند. فیلم های این تیلور بوده است که همه او را با فیلم خدمتکار به یاد می آوریم.

تاریخ اکران: ۳۱ می (۱۰ خرداد ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Ma 2019


۲۴. فیلم Late Night

دانلود فیلم Late Night 2019

کارگردان: Nisha Ganatra

بازیگران: Emma Thompson, Mindy Kaling, John Lithgow

درباره فیلم: این فیلم کمدی داستان یک نویسنده را روایت می کند که روزی به یک برنامه تلویزیونی دعوت می شود و مجری این برنامه یک فرد حرف های است اما او نگران است که برنامه اش را از دست بدهد و حالا میزبان این نویسنده کنجکاو است. این فیلم که بودجه زیادی صرف ساخت آن شده استبه نظر یکی از آثار تحسین برانگیز تابستان امسال است لازم به ذکر است که بازیگران این فیلم نقش مهم در دل نشین شدن این فیلم ایفا می نمایند.

تاریخ اکران: ۷ ژوئن (۱۷ خرداد ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Late Night 2019


۲۵. فیلم Dark Phoenix

فیلم Dark Phoenix 2018

کارگردان: Simon Kinberg

بازیگران: Sophie Turner, Jessica Chastain, James McAvoy

درباره فیلم: این فیلم را می‌توان آخرین فیلم از مجموعه فیلمهای ایکس من در نظر گرفت. داستان آن مربوط به ققنوس تاریک می شود. ژان گری با افزایش قدرت خود تبدیل به درارک فونیکس میشود حالا گروه مردان ایکس وارد عمل می شود به همین جاست که آنها باید تصمیم بزرگ بگیرم. لازم به ذکر است که این فیلم دنباله فیلم ایکس من آخرالزمان می باشد و داستان آن ده سال پس از آن فیلم اتفاق می افتاد.

تاریخ اکران: ۷ ژوئن (۱۷ خرداد ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Dark Phoenix 2019


مشاهده ادامه لیست

لیست بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی