بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت هفتم

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید - قسمت هفتم

در حال حاضر و با توجه به اینکه نیمی از سال را سپری نموده ایم می توان به راحتی بهترین فیلم های سال را معرفی کرد اما این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که هر ساله شگفتی هایی در بین بهترین فیلم ها وجود دارند که هیچ کس حتی فکرش را نمی کرده که این فیلم به این میزان از مخاطب دست یابد. البته علت انتخاب فیلم به عنوان بهترین فیلم های 2019 به عوامل مختلفی از جمله فروش ، بازیگران ، کارگردان ، شرکت سازنده و حتی ژانر آن نیز وابسته است ولی ما سعی کردیم در این لیست همه جوانب را در نظر بگیریم. در ضمن ترتیب آثار بر اساس تاریخ انتشار آن ها می باشد و هیچ دلیلی بر برتری نسبت به ترتیب معرفی وجود ندارد چراکه لیست در حال بروز شدن است.

لیست بهترین فیلم های 2019


۳۱. فیلم The Art of Self-Defense

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت هفتم

کارگردان: Riley Stearns

بازیگران: Jesse Eisenberg, Alessandro Nivola, Imogen Poots

درباره فیلم: داستان فیلم مربوط به یک جوان نحیف بهنام کی سی است که روزی به صورت کاملا اتفاقی در یک خیابان مورد حمله اشخاص ناشناسی قرار میگیرد این مسئله باعث می‌شود تا او تصمیم بگیرد تا قدرت بدنی خویش را افزایش دهد پس به یک باشگاه ورزشی می رود تا نیروی خود را افزایش دهد در این باشگاه در یک استاد مرموز روبرو می‌شود. و این استاد شروع به آموزش هنرهای رزمی به او می نماید. این فیلم را می توان یک اثر به یاد ماندنی از سال ۲۰۱۹ برشمرد که به لطف تیم تولید خوب توانسته این مهم را به دست آورد.

تاریخ اکران: ۱۲ جولای (۲۱ تیر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم The Art of Self-Defense 2019


۳۲. فیلم The Lion King

دانلود انیمیشن شیرشاه 2019

کارگردان: Jon Favreau

صداپیشگان: Donald Glover, Seth Rogen, Beyoncé

درباره فیلم: این انیمیشن که یک بازسازی از انیمیشن مشهور شیرشاه مربوط به دهه ۹۰ می باشد یکی از آثار پرفروش امسال به شمار می رود. داستان فیلم درمورد به قدرت رسیدن یک بچه شیر است که پدرش تازه از دنیا رفته و قرار است سلطان جنگل باشد و او این را نمی خواهد اما رفته رفته شرایط تغییر می کند و نگاه او به دنیا عوض می شود. از نکات جالب توجه در مورد این فیلم می‌توان به آن اشاره کرد که کارگردان این فیلم یعنی جان فاورو قبلاً نیز کارگردانی لایو اکشن کتاب جنگل را در سال ۲۰۱۶ بر عهده داشته است.

تاریخ اکران: ۱۹ جولای (۲۸ تیر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم The Lion King 2019


۳۳. فیلم Once Upon a Time In Hollywood

دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood 2019

کارگردان: Quentin Tarantino

بازیگران: Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Al Pacino, Dakota Fanning

درباره فیلم: فیلم روزی روزگاری در هالیوود که بازیگران مشهوری همچون برد پیت ، لئوناردو دی کاپریو و مارگو رابی در آن به ایفای نقش پرداختند را می‌توان یکی از مهمترین و برجسته ترین فیلم های سال ۲۰۱۹ بر شمارد. داستان این فیلم مربوط به دهه شصت در هالیوود می شود وضع زندگی رومن پولانسکی و همسرش شارون تیت را روایت می کند. این فیلم را می توان در ژانر درام و جنایی طبقه بندی نمود.

تاریخ اکران: ۲۶ جولای (۴ مرداد ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Once Upon a Time In Hollywood 2019


۳۴. فیلم The Nightingale

دانلود فیلم The Nightingale 2013

کارگردان: Jennifer Kent

بازیگران: Sam Claflin, Aisling Franciosi, Damon Herriman

درباره فیلم: فیلم بلبل داستان یک زن جوان در تاسمانیا را روایت می کند. و مربوط به سال ۱۸۲۵ می باشد این زن که به دنبال یک پلیس انگلیسی در دنیای وحشی آن شهر می گردد تلاش می کند تا انتقام خود را از او بگیرد چرا که کمی پیش تر خانواده زن را به شکل بسیار ناراحت‌کننده‌ای کشته است. و ما شاهد تلاش جنیفر کنت برای چشیدن طعم انتقام خواهیم بود. لازم به ذکر است چه تدوین این فیلم می توانست کمی بهتر باشد چرا که در بعضی مواقع ناهماهنگی‌های به چشم می خورد.

تاریخ اکران: ۲۶ جولای (۴ مرداد ۱۳۹۸)

دانلود فیلم The Nightingale 2019


۳۵. فیلم Where’d You Go, Bernadette

دانلود فیلم Where’d You Go Bernadette 2019

کارگردان: Richard Linklater

بازیگران: Cate Blanchett, Kristen Wiig, Laurence Fishburne

درباره فیلم: این فیلم درباره یک مادر دلسوز است که که شغلش مهندسی معماری است اما درگیر یک ماجرای خواص می شود. او سالهاست که تمام تلاش خود را برای راحتی خانواده اش می کند اما روزی به شکل بسیار مبهمی ناپدید می شود و حالا دخترش باید تورا پیدا کنم و علت قیمت او را بفهمد. این فیلم را می توان یکی از آثار قابل توجه در اکران تابستان ۲۰۱۹ دانست.

تاریخ اکران: ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Where’d You Go, Bernadette 2019


مشاهده ادامه لیست

بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی