بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت ششم

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید - قسمت ششم

در حال حاضر و با توجه به اینکه نیمی از سال را سپری نموده ایم می توان به راحتی بهترین فیلم های 2019 را معرفی کرد اما این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که هر ساله شگفتی هایی در بین بهترین فیلم ها وجود دارند که هیچ کس حتی فکرش را نمی کرده که این فیلم به این میزان از مخاطب دست یابد. البته علت انتخاب فیلم به عنوان بهترین فیلم های 2019 به عوامل مختلفی از جمله فروش ، بازیگران ، کارگردان ، شرکت سازنده و حتی ژانر آن نیز وابسته است ولی ما سعی کردیم در این لیست همه جوانب را در نظر بگیریم. در ضمن ترتیب آثار بر اساس تاریخ انتشار آن ها می باشد و هیچ دلیلی بر برتری نسبت به ترتیب معرفی وجود ندارد چراکه لیست در حال بروز شدن است.

لیست بهترین فیلم های 2019


۲۶. فیلم The Last Black Man in San Francisco

دانلود فیلم The Last Black Man in San Francisco 2019

کارگردان: Joe Talbot

بازیگران: Jimmie Fails, Jonathan Majors, Danny Glover

درباره فیلم: فیلم داستان یک مرد جوان را روایت می کند که به دنبال یک خانه برای سکونت می گردد و مشکل آنجاست که این شهر تغییرات زیادی نموده و او نمی‌تواند به راحتی خانه مورد نظر خود را پیدا کنم. از نکات قابل توجه در مورد فیلم آخرین مرد سیاه در سانفرانسیسکو کارگردانان یعنی تالبوت جایزه بهترین کارگردان تازه وارد در جشنواره ساندنس را از آن خود نموده است. این فیلم را می توان یکی از بهترین فیلم های بر اساس روایت دانست.

تاریخ اکران: ۷ ژوئن (۱۷ خرداد ۱۳۹۸)

دانلود فیلم The Last Black Man in San Francisco 2019


۲۷. فیلم The Dead Don’t Die

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت ششم

کارگردان: Jim Jarmusch

بازیگران: Bill Murray, Adam Driver, Alyssa Maria App

درباره فیلم: داستان فیلم مربوط به یک شهر آرام و کوچک است تمام مردمان در آرامش در حال زندگی می باشند اما ناگهان زامبی ها ظاهر می شوند. و همه را به ترس و وحشت می اندازند در این میان سه افسر پلیس به همراه یک مرده شور باید با کمک هم زنده بمانند و همین ماجرای فیلم را می سازد. اما از نکات بارز درباره این فیلم می توان به کمدی بودن آن اشاره کرد یعنی نه تنها این فیلم ترسناک نیست بلکه نکات طنز بسیاری دارد.

تاریخ اکران: ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد ۱۳۹۸)

دانلود فیلم The Dead Don’t Die 2019


۲۸. انیمیشن Toy Story 4

دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی 4

کارگردان: Josh Cooley

صداپیشگان: Tom Hanks, Annie Potts, Patricia Arquette

درباره فیلم: انیمیشن داستان اسباب بازی ها ۴ در ادامه قسمت قبل پس از سالها تولید شده است. این بار بودی عروسک کابوی و باز عروسک فضانورد به همراه هم وارد صفری هیجان انگیز می شوند. تا بو پیپ را پیدا کنند و ماجراهای مختلفی برای آنها اتفاق می افتد. انیمیشن داستان اسباب بازی ها را می توان مهمترین و برجسته ترین اثر کمپانی پیکسار دانست این انیمیشن اولین قسمت آن در دهه ۹۰ ساخته شده است یکی از آثار فاخر دنیای انیمیشنی به شمار می رود.

تاریخ اکران: ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد ۱۳۹۸)

دانلود انیمیشن Toy Story 4 2019


۲۹. فیلم Yesterday

دانلود فیلم Yesterday 2019

کارگردان: Danny Boyle

بازیگران: Ana de Armas, Lily James, Kate McKinnon

درباره فیلم: این فیلم درباره یک مرد است که روزی کشف می کند او تنها انسان روی زمین است. به همین دلیل تلاش می‌کند تا با ساخت آهنگ های گروه های مشهور موسیقی به شهرت برسد اما غافل از این که این طور نیست. این فیلم را که می توان یک اثر خاطره انگیز پرشمار در مورد گروه بیتلز و میراث موسیقی آنها می باشد.

تاریخ اکران: ۲۸ ژوئن (۷ تیر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Yesterday 2019


۳۰. فیلم Spider-Man: Far From Home

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت ششم

کارگردان: Jon Watts

بازیگران: Tom Holland, Jake Gyllenhaal, Michael Keaton

درباره فیلم: فیلم سینمایی اسپایدرمن دور از خانه در ادامه قسمت قبلی آن یعنی اسپایدرمن بازگشت به خانه تولید شده است. در قسمت قبلی که در سال ۲۰۱۷ تولید شده بود تام هالند جایگزین بازیگران قبلی نقش پیتر پارکر شده بود. داستان فیلم مربوط به بعد از فیلم انتقام جویان پایان بازی می شود جایی که همه چیز آرام شده و زندگی به شکل عادی خود ادامه دارد. کارگردانی این قسمت از اسپایدر من را جان واتس بر عهده داشته است

تاریخ اکران: ۲ جولای (۱۱ تیر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Spider-Man: Far From Home 2019


مشاهده ادامه لیست

لیست بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی