بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت سوم

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت سوم

در حال حاضر و با توجه به اینکه نیمی از سال را سپری نموده ایم می توان به راحتی بهترین فیلم های 2019 را معرفی کرد اما این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که هر ساله شگفتی هایی در بین برترین آثار وجود دارند که هیچ کس حتی فکرش را نمی کرده که این فیلم به این میزان از مخاطب دست یابد. البته علت انتخاب فیلم به عنوان برترین به عوامل مختلفی از جمله فروش ، بازیگران ، کارگردان ، شرکت سازنده و حتی ژانر آن نیز وابسته است ولی ما سعی کردیم در این لیست همه جوانب را در نظر بگیریم. در ضمن ترتیب آثار بر اساس تاریخ انتشار آن ها می باشد و هیچ دلیلی بر برتری نسبت به ترتیب معرفی وجود ندارد چراکه لیست در حال بروز شدن است.

لیست بهترین فیلم های 2019


۱۱. فیلم Us

دانلود فیلم Us 2019

کارگردان: Jordan Peele

بازیگران: Elisabeth Moss, Lupita Nyong’o

درباره فیلم: این فیلم یک فیلم ترسناک محصول کشور آمریکا می باشد و آن را می توان یکی از آثار بارز در ژانر ترسناک برشمرد. داستان فیلم آس درباره یک پدر و مادر و فرزندان هاست که در یک خانه نزدیک به یک ساحل زندگی می کنند اما با آمدن افرادی غریبه و مرموز به آنجا مشکلاتی برای آنها به وجود می آید آرامش آنها را بر هم می‌زند. یکی از نکات این فیلم آن است که این بار از بازیگران نام آشنایی در آن استفاده شده است.

تاریخ اکران: ۲۲ مارس (۲ فروردین ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Us 2019


۱۲. فیلم Gloria Bell

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت سوم

کارگردان: Sebastián Lelio

بازیگران: Julianne Moore, Sean Astin, Jeanne Tripplehorn

درباره فیلم: این فیلم توسط سباستین للیو کارگردانی شده است او را می توان برجسته ترین کارگردان شیلیایی دانست که یکی از سمبل های این کشور می باشد او که قبلاً کارگردانی فیلم های زیادی از جمله فیلم سینمایی زن فوق العاده را در کارنامه خود دارد هم اکنون نیز یکی از آثار شاخص امسال را کارگردانی نمودند. داستان این فیلم ماجرای یک زن مسن ۵۴ ساله را روایت می کند که زندگی آرامی را در شهر لس آنجلس دارد به هر کس او را می‌بیند گمان می کند که از سنش جوان تر است.
امتیاز متاکریتیک: ۸۹ از ۱۰۰

تاریخ اکران: ۲۲ مارس (۲ فروردین ۱۳۹۸)

دانلود

فیلم Gloria Bell 2019


۱۳. فیلم Beach Bum

دانلود فیلم The Beach Bum 2019

کارگردان: Harmony Korine

بازیگران: Matthew McConaughey, Snoop Dogg, Isla Fisher

درباره فیلم: این فیلم کارگردانی آن برعهده هارمونی کورین می باشد. این فیلم راوی پس از ۶ سال از آخرین فیلمش ساخته است. و ماجرای آن مربوط به افراد تنها طرد شده می‌باشد. در این فیلم یک شاعر سرگردان که توانایی های خاصی دارد تبدیل به یک ابر قهرمان می شود و همین مسئله سوالاتی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.

تاریخ اکران: ۲۹ مارس (۹ فروردین ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Beach Bum 2019


۱۴. انیمیشن Dumbo

دانلود انیمیشن دامبو 2019

کارگردان: Tim Burton

صداپیشگان: Eva Green, Colin Farrell, Michael Keaton, Danny DeVito

درباره فیلم: لایو اکشن زیبای دامبو یکی دیگر از آثار کمپانی دیزنی می باشد که آن را با توجه به کاراکتر دامبو که درگذشت خاطرات بسیاری از آن داریم، ساخته شده است. داستان فیلم مربوط به یک سیرک می شود که همه چیز خود را از دست داده و در پایان کار به سر می برد اما با آمدن دامبو همه چیز تغییر می کند. و بازار سیر مجدداً داغ می شود. دامبو که می تواند پرواز کند نظر همه را به خود جلب می کند. اما افراد طمعکار سعی در سوء استفاده از دامبو دارند…

تاریخ اکران: ۲۹ مارس (۹ فروردین ۱۳۹۸)

دانلود انیمیشن Dumbo 2019


۱۵. فیلم Avengers: Endgame

دانلود فیلم Avengers:Endgame (2019)

کارگردان: Anthony Russo, Joe Russo

بازیگران: Robert Downey Jr., Chris Evans, Scarlett Johansson, Chris Hemsworth, Mark Ruffalo

درباره فیلم: فیلم سینمایی انتقام جویان پایان بازی دنباله قسمت قبلی آن یعنی جنگ ابدیت است یکی دیگر از فیلم های مجموعه مارول می باشد که توانسته رکورد بیشترین فروش فیلم های جهان را بشکند این فیلم مخاطبان بسیاری دارد. در این قسمت شاهد آن هستیم که کاپیتان مارول پس از آنکه فانوس نصف مردم جهان را از بین میبرد برای نجات آیرون من به فضا می رود و پس از نجات آنها به دنبال راهی برای از میان برداشتن تانوس می گردند.

تاریخ اکران: ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Avengers: Endgame 2019


مشاهده ادامه لیست

لیست بهترین فیلم های سال 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی