بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت اول

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید - قسمت اول

در حال حاضر و با توجه به اینکه نیمی از سال را سپری نموده ایم می توان به راحتی بهترین فیلم های 2019 را معرفی کرد اما این نکته را همرواره به خاطر داشته باشید که هر ساله شگفتی هایی در بین برترین آثار وجود دارند که هیچ کس حتی فکرش را نمی کرده اه این فیلم به این میزان از مخاطب دست یابد. البته علت انتخاب فیلم به عنوان برترین به عوامل مختلفی از جمله فروش ، بازیگران ، کارگردان ، شرکت سازنده و حتی ژانر آن نیز وابسته است ولی ما سعی کردیم در این لیست همه جوانب را در نظر بگیریم. در ضمن ترتیب آثار بر اساس تاریخ انتشار آن ها می باشد و هیچ دلیلی بر برتری نسبت به ترتیب معرفی وجود ندارد چرا که لیست در حال بروز شدن است.

لیست بهترین فیلم های 2019


۱. فیلم The Heiresses

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت اول

کارگردان: Marcelo Martinessi

بازیگران: Ana Brun, Margarita Irun, Ana Ivanova

درباره فیلم: این فیلم محصول کشور پاراگوئه می باشد و در آن شاهد داستان چیا و چیکیتا هستیم، آنها که هر دو از خانواده هایی بسیار ثروتمند هستند اخیراً وضع مالیشان خراب شده است و آنها تصمیم می گیرند تا چیزهایی را که به آنها به صورت ارث رسیده، بفروشند اما این کافی نیست و این مسئله تا آنجا ادامه دارد که آنها همه اموال خود را می فروشند و در نهایت چیکیتا به جرم کلاهبرداری دستگیر می شود. حالا دیگر چیا تنهاست و باید مخارج خود را تامین کنند او تا به حال هیچ کاری انجام نداده دست به کارهایی از جمله رانندگی و کمک به افراد مسن می زنند.
امتیاز متاکریتیک: ۸۲ از ۱۰۰

تاریخ اکران: ۱۶ ژانویه (۲۶ دی ۱۳۹۷)

دانلود فیلم  The Heiresses 2019


۲. فیلم Glass

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت اول

کارگردان: M. Night Shyamalan

بازیگران: Samuel L. Jackson, Bruce Willis

درباره فیلم: فیلم شیشه که آن را می توان سومین قسمت از سه گانه فیلم های ترسناک ابرقهرمانی با عنوان نشکستنی در نظر گرفت، در واقع دنباله ۲ فیلم شکافته و نشکستنی می باشد. این فیلم ها فضای ترسناکی دارند و در واقع از همان گروه بازیگران دوقسمت قبل استفاده شده است. داستان فیلم مربوط به دیوید دان می شود او که یک نگهبان است قدرت های ماورا طبیعی دارد و از آن ها برای تعقیب وندل کرامب استفاده می کند کرامب مرد بسیار آزار دهنده است که شخصیت های زیادی دارد و باعث سلب آسایش مردم شده است…

تاریخ اکران: ۱۸ ژانویه (۲۸ دی ۱۳۹۷)

دانلود فیلم Glass 2019


۳. فیلم Serenity

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت اول

کارگردان: Steven Knight

بازیگران: Matthew McConaughey, Anne Hathaway

درباره فیلم: داستان فیلم مربوط به گذشته مرموز یک کاپیتان می باشد طبق شغل ماهیگیری مشغول است. گذشته ای که پس از گذشت سالها و درست در زمانی که همسر سابقش را ملاقات می کند، دوباره به سراغش می آید و باعث می شود او دوباره به موجودی تبدیل شود… همانطور که در بالا ذکر شده کارگردانی این فیلم بر عهده استیون نایت می باشد از همین رو و با توجه به سابقه این کارگردان مطمئن هستیم که شخصیت پردازی قهرمان آن مرد فوق العاده است.

تاریخ اکران: ۲۵ ژانویه (۵ بهمن ۱۳۹۷)

دانلود فیلم Serenity 2019


۴. انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت اول

کارگردان:‌ Mike Mitchell, Trisha Gum

صداپیشگان: Chris Pratt, Elizabeth Banks, Channing Tatum

درباره فیلم: با توجه به موفقیت های روز افزون کاراکترهای لگویی و تاثیر آنها بر روی مخاطبین شرکت انیمیشن سازی وارنر تصمیم به ساخت قسمت دیگر از این انیمیشن محبوب نموده است این انیمیشن که قسمت قبلی آن در سال ۲۰۱۴ منتشر شد در حال حاضر شاهد انتشار دومین قسمت از آن هستیم البته گفتنی است که پیشتر دو اسپین‌آف از این انیمیشن با نام های بتمن و نینجاگو منتشر شده است. داستان این قسمت ۵ سال بعد از قسمت اول برمیگردد زمانی که موجودات فضایی امنیت شهر را تهدید می کند و حالا قهرمانان لگویی باید از شهر مراقبت نمایند.

تاریخ اکران: ۸ فوریه (۱۹ بهمن ۱۳۹۷)

دانلود انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part 2019


۵. فیلم Everybody Knows

فیلم Everybody Knows 2018

کارگردان: Asghar Farhadi

بازیگران: Penélope Cruz, Javier Bardem, Ricardo Darín

درباره فیلم: فیلم همه می دانند ساخته کارگردان ایرانی اصغر فرهادی اگرچه نتوانست به مراسم اسکار راه یابد اما نمی‌توان آن را از فهرست بهترین فیلم های سال ۲۰۱۹ حذف کرد چرا که این فیلم مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده است. این فیلم داستان زنی به نام لائورا می باشد. که در کنار همسر آرژانتینی اش زندگی می کند و حالا می خواهند برای یک عروسی به اسپانیا سفر کنند دربین همه شادی ها اتفاقاتی برای خانواده رخ می دهد که خیلی شیرین نیست.

تاریخ اکران: ۸ فوریه (۱۹ بهمن ۱۳۹۷)

دانلود فیلم Everybody Knows 2019


مشاهده ادامه لیست

بهترین فیلم های 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی