برترین آثار کمپانی مارول در سال 2020

برترین آثار کمپانی مارول در سال 2020
کمپانی مارول پس از موفقیت دو فیلم انتقام جویان پایان بازی و اسپایدرمن دور از خانه فهرست فیلم های را که در سال ۲۰۲۰ اکران می شوند، منتشر نمود. که ما در اینجا شما را با دو تا از بارزترین این آثار یعنی Eternals  و Black Widow آشنا خواهیم کرد. لازم به ذکر است که این فیلم ها از جمله شاخص ترین آثار مارول در سال ۲۰۲۰ می باشند و کمپانی مارول آثار دیگری نیز از این دست دارد.


فیلم سینمایی بیوه سیاه Black Widow 2020

فیلم سینمایی بیوه سیاه Black Widow 2020

اولین فیلمی که مارول در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد کرد فیلم بیوه سیاه است فیلم بیوه سیاه اولین فیلم از فاز چهارم دنیای مارول می باشد داستان زندگی ناتاشا رومانوف را روایت می کند چطور او تبدیل به یک ابر جاسوس شده است. از جمله بازیگرانی که حضور آنها در فیلم بیوه سیاه تایید شده است می توان به خود اسکارلت جانسون در نقش ناتاشا رومانوف در کنار دیوید هاربر ، فلورنس پیو، ریچل وایس اشاره نمود. این فیلم به کارگردانی کیت شورت بند و فیلمنامه ژاک شفر و ند بنسون تولید شده است.

تاریخ اکران: یک می ۲۰۲۰

فیلم سینمایی Eternals 2020

فیلم سینمایی Eternals 2020این فیلم هم همانند دیگر فیلم های مارول یک فیلم فرابشری به حساب می آید همانطور که در فیلم محافظان کهکشان یک درخت می توانست با دیگران ارتباط برقرار نماید در این فیلم نیز شما شاهد اتفاقات بسیار خاصی خواهید بود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان این فیلم در اختیار نمی باشد اما حضور بازیگرانی همچون آنجلینا جولی، ریچارد مودن و کمیل نانجیانی آن تایید شده است همچنین گفتنی است کارگردانی این فیلم بر عهده خانم Chloe zhao می باشد.
تاریخ اکران: ۶ نوامبر ۲۰۲۰

همچنین لازم به ذکر است کمپانی مارول در سال ۲۰۲۱ تصمیم به ساخت قسمت دوم فیلم دکتر استرنج و همچنین قسمت چهارم فیلم ثور دارد. که درحال حاضر اطلاعات چندانی از آن ها وجود ندارد و در آینده شما را با این آثار بیشتر آشنا خواهیم کرد.
سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی