بازیگران سریال کره ای Melting Me Softly در باره ساخت این سریال می گویند

سریال کره ای ذوبم کن

جی چانگ ووک یا همان ووکی و ون جین آه بازیگران سریال کره ای Melting Me Softly در مصاحبه ای از این که چقدر به پروسه ساخت این سریال علاقه مند بوده اند و در حین ساخت لذت برده اند میگویند.

برای دانلود سریال کره ای Melting Me Softly می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

melting me softlyسریال کره ای

داستان سریال

با اینکه حدودا یک هفته مانده تا بر روی آنتن رفتن و پخش این سریال کره ای ، ستارگان این سریال از رابطه خوبی که دو کاراکتری که توسط این بازیگران نقش آفرینی شده اند می گویند و اینکه تا چه اندازه تولید این سریال و ارتباط خوب این دو کاراکتر برایشان لذت بخش بوده است

سریال کره ای Melting Me Softly درباره یک مرد و یک زن جوان است که داوطلب می شوند تا در یک برنامه تحقیقاتی آن ها را برای ۲۴ ساعت به حالت انجماد در بیاورند ، ولی طی اتفاقات مشکوکی این دو نفر ۲۰ سال بعد از حالت انجماد خارج می شوند و این ۲۰ سال خواب و انجماد چالش هایی را برایشان ایجاد می کند.

نظرات بازیگران سریال کره ای Melting Me Softly

جی چانگ ووک و ون جین آه در باره نقش آفرینی خود در این سریال به خبر نگارها گفته اند که: بازی در این سریال و نقش آفرینی در این سریال برای ما خیلی لذت بخش بوده است ، و ووکی در باره بازیگر مقابلش یا همان ، ون جین آه می گوید: او بسیار به دیگران توجه می کند در حالی که خودش نیز کانون توجه است ، و همچنین بازیگران مقابلش نیز از بازی مقابل وی حس راحتی و خوشایندی را دارند.

وی همچنین اضافه کرد: امیدوارم در آینده نیز با ون جین آه در سریال های کره ای دیگری نیز هم بازی شویم زیرا او بسیار پر استعداد است.

تیم شهر دانلود به شما طرفداران سریال های کره ای پیشنهاد میکند که علاوه بر دیدن این سریال با دانلود سریال کره ای هتل دل لونا که برای دانلود آن می توانید بر روی لینک کلیک نمایید و همچنین دانلود سریال کره ای افسانه نوکدو که برای دانلود می توانید بر روی لینک کلیک نمایید . نیز بپردازید چرا که این سریال ها نیز از سریال های کره ای هستند که با توجه به بازیگران و خط داستانیشان میتوانند جذاب باشند.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی