بازیگران سریال غریبه هایی از جهنم قبل از شروع فیلم برداری باهم دوست شده بودند

سریال غریبه هایی از جنهم

سریال غریبه هایی از جهنم که به زودی از شبکه OCN بر روی آنتن خواهد رفت.

آیم سی وان و لی دونگ ووک اعلام کرده اند که برای اولین بار نبوده است که بر سر فیلم برداری سریال غریبه هایی از جهنم یک دیگر را ملاقات کرده اند، وقبل از شروع فیلم برداری دوست های صمیمی و نزدیکی بوده اند.برای دانلود سریال starngers from hell می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.
سریال strangers from hellسریال strangers from hell یک تریلر راز آلود است که در باره یک نویسنده است که برای پیشرفت در کار وارد شهر سئول شده تا در این شهر اقامت کند، این نویسنده موقت با حضور و اقامت در یک خوابگاه محلی عملا زندگی در جهنم را به خاطر هم خوابگاهی های غریبه اش تجربه می کند.

نقش های این بازیگران در سریال غریبه هایی از جهنم

در این سریال آیم سی وان نقش یوون جونگ وو و همچنین لی دونگ ووک نقش سئو مون جو را بازی می کنند نویسنده ای که در مورد آ صحبت کردیم و دندانپزشکی که نزدیک خوابگاه بهشت که نویسنده در آ اقامت دارد ، کلنیک داندانپزشکی دارد و با شخصیت های این سریال رابطه نزدیکی را دارند.

این دو بازیگر قبل از این سریال همدیگر را ملاقات کرده اند و تا قبل از شروع فیلم برداری رابطه دوستانه و صمیمی را با هم برقرار کرده بودند.

آیم سی وان در این رابطه به خبر نگار ها گفته است: کار کردن با لی دونگ ووک بسیار عالی و لذت بخش است، قبل از شروع فیلم برداری ما درباره این سریال با هم در باره این داستان زیاد صحبت می کردیم و این پایه رفاقت ما شد.

همچنین لی دونگ ووک نیز درباره آیم سی وان چنین می گوید: قبل از اینکه با هم آشنا شویم نظر مثبتی درباره او نداشتم ولی بعد از اولین ملاقات او نظر مرا عوض کرد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی