انیمیشن پرندگان خشمگین ۲ از بازی تا فیلم

دانلود انیمیشن Angry Birds 2 2019

با توجه به اینکه تنها 20 روز تا اکران انیمیشن زیبای پرندگان عصبانی 2 باقی مانده است بر آن شدیم تا با معرفی آن شما را هرچه بیشتر با این کاراکتر ها آشنا نماییم و همچنین در همینجا خاطر نشان می شویم که به محض اکران آن امکان دانلود انیمیشن انگری بردز 2 برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

کاراکترهای انگری بردز یا پرندگان خشمگین برای نخستین بار در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت راویو به صورت بازی و برای موبایل پلی استیشن دستی منتشر شد که پس از مدت کوتاه محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد همین امر موجب شد تا شرکت راویان تصمیم بگیرد علاوه بر ساخت بازی های متعدد از این شخصیت ها اقدام به ساخت فیلم ها و سریال های انیمیشنی متعدد نیز نماید اولین اثر سینمایی از این شخصیت ها در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و حالا در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار دومین نسخه سینمایی از آن یعنی انیمیشن پرندگان خشمگین ۲ هستیم.

دانلود انیمیشن انگری بردز 2

دانلود انیمیشن انگری بردز 2
بازی های پرندگان خشمگین

بازی های انگری بردز انواع بسیار مختلفی دارند که برای افراد و سلایق مختلف طراحی شدند در ادامه برخی از این بازی ها آشنا خواهیم شد:
بازی پرندگان خشمگین کلاسیک
بازی پرندگان خشمگین فصل ها
بازی پرندگان خشمگین فضا
بازی پرندگان خشمگین ریو
بازی پرندگان خشمگین دوستان
بازی پرندگان خشمگین مسابقه
بازی پرندگان خشمگین خوک های بد
بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان
بازی پرندگان خشمگین سه گانه
بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان ۲
این بازیها گیم پلی و روند بسیار جذابی دارند نظر بیشتر مخاطبین را به خود جلب نمودند و همین امر موجب شد که تعداد دریافت این بازی ها توسط کاربران به میزان قابل قبولی افزایش یابداز میان بازی هایی که در بالا به آن اشاره شد می توان بازی پرندگان خشمگین ریو را جزو محبوبترین این بازی‌ها به شمار آورد.

بازی های پرندگان خشمگین

محصولات پرندگان خشمگین

با توجه به محبوبیت های زیادی که بازی های پرندگان خشمگین به دست آورده بودند شرکت سازنده آنها با فروش وسایل مختلف با طرح کاراکتر های پرندگان خشمگین سود بسیار زیادی را به دست آورد. این امر نشان از آن دارد که این شخصیت ها جایگاه خود را در میان مخاطبین به دست آورده اند .

سریال پرندگان خشمگین

سریال انگری بردز در سال ۲۰۱۳ و در ۵۲ قسمت سه دقیقه ای منتشر شد. داستان سریال از آنجایی شروع می شود زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره خوک ها سخت شده است در همین میان قرمز شخصیت اصلی داستان به همراه سایر دوستان خود تصمیم می گیرد که با کمک یکدیگر از تخم های خود محافظت کنند تا از انقراض نسل خود جلوگیری نمایند. و تلاش می کنند آینده خود را بهبود دهند.

سریال پرندگان خشمگینفیلم سینمایی انگری بردز

این فیلم که تا کنون دو قسمت از آن منتشر شده است داستان زندگی انگری بردز و مشکلات آنها با خوک ها را روایت می کند که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا میشه. نکته‌ای که درباره کل مجموعه انگری بردز وجود دارد آن است که در تمام این مجموعه شما شاهد کش مکش‌های میان پرندگان خشمگین و خوکهای بد ذات هستید چه در بازی چه در سریال و چه در فیلم. برای مثال در بازی پرندگان خشمگین فصل ها شما شاهد آن هستید که تخم های این پرندگان توسط خوک ها به سرقت رفته و پرندگان سعی می کنند تا آنها را پس بگیرند.

انیمیشن انگری بردز ۲۰۱۶

انیمیشن سینمایی انگری بردز محصول سال ۲۰۱۶ کمپانی راویو می باشد که توسط کلی کایتیس و فرگال ریلی ساخته شده است این انیمیشن که با بودجه ۷۳ میلیون دلاری تولید گشته توانست در گیشه بفروش ۳۴۷ میلیون دلار برسد لازم به ذکر است که توزیع و پخش این اثر بر عهده کمپانی کلمبیا و و نویسنده آن توسط جان ویک بوده است.

کارتون پرندگان خشمگین که در ابتدای ماجرا شما را به یاد بازی انگری بردز می اندازد روند داستان بسیار خوبی دارد و همچنین با بخش های کمدی که در آن اتفاق می افتد و باعث می شود با دیدن آن بسیار دلنشین تر و جذاب تر شود.

انیمیشن انگری بردز ۲۰۱۶انیمیشن انگری بردز ۲۰۱۹

این انیمیشن که قرار است در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ برابر با ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ اکران شود توسط کمپانی راویو و سونی تهیه شده است. از جمله صداپیشگان این انیمیشن می‌توان به دنی مک براید، بیل هادر، جیسون سودیکیس، پیتر دینکلاگ، جاش گاد و… اشاره نمود در واقع همان صداپیشگان قسمت قبلی میباشد.

انیمیشن انگری بردز ۲۰۱۹لازم به ذکر است که این انیمیشن را می توان جز مورد انتظار ترین و بهترین فیلم های ۲۰۱۹ به شمار آورد. از نکات قابل توجه این انیمیشن حضور نیکی میناژ خواننده پاپ در آن می باشد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی