اشاره های فیلم هابز اند شاو به فیلم حرفه ایتالیایی

فیلم سریع و خشن ۹

در روزهایی که فیلم هابز اند شاو هنوز بر پرده های نقره ای سینما قرار دارد ، و در باکس آفیس نیز عملکرد مثبت و چشمگیری داشته است ، خبر از اشاراتی میرسد که فیلم هابز اند شاو به فیلم هایی مثل حرفه ایتالیایی دارد مخصوصا جیسون استیتم که در هر دو فیلم ایفای نقش پرداخته است. در ادامه این اشارات را ذکر میکنیم که اگر از چشمان شما پنهان مانده است ، با دانلود فیلم هابز اند شاو و دیدن آن بتوانید به این نشانه ها پی ببرید.

اشاره فیلم هابز اند شاو به حرفه ایتالیایی

  • اولین مورد از اشارات این فیلم وقتی که دکارد شاو با بازی استیتم خواهرش هتی با باز ی ونسا کربی و هابز با بازی دواین جانسون را به یک گاراژ زیر زمینی می برد یک مینی کوپر را می بینیم که در صفی از ماشین های متعلق به شاو پارک شده است.
  • مورد دیگر اشاره شاو به این نکته است که یک احمق مثل هابز را در سرقت طلای ایتالیا نیاز نداشته است .

این اشارات به همراه شایعاتی مطرح می شوند که کمپانی سازنده فیلم هابز اند شاو با استخدام جیسون استیتم از ابتدا این نقشه را داشته که جیسون استیتم در نقش شاو را ادامه ای برای نقش راب در حرفه ایتالیایی بداند و شاید درآینده خبر های دیگری از این شخصت بشنویم.

حال باید منتظر ماند و دید که این فیلم نیز مانند سری اصلی سریع و خشن میتواند انشعاباتی را در ادامه داشته باشد و شخصیت شاو به تنهایی پتانسیل این را دارد که در ادامه یک فیلم یا یک سری فیلم بر اساس این شخصیت ساخته شوند یا خیر؟

 

 

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی