آیا دیزنی برای ساختن ادامه علائدین اقدام خواهد کرد؟

فیلم aladdin

زمانی که اولین تصاویر از علائدین گای ریچی در دنیای اینترنت پخش شد و ویل اسمیت را در نقش غول چراغ جادو نشان می داد و تماشاگران اقبال زیادی به آن نشان دادند برای دانلود فیلم Aladdin 2019 و فیلم علائدین توانست در گیشه نیز به آمار خوبی دست پیدا کند ساخت ادامه ای بر این فیلم از سوی دیزنی دور از ذهن نیست .فیلم علائدین

دن لین تهیه کننده فیلم علائدین به این احتمال در مصاحبه ای اشاره می کند که امکان ساخت قسمت دوم این فیلم با توجه به فروش چشمگیرش زیاد دور از ذهن نیست ، این فیلم اولین فیلم از سری باز سازی های دیزنی نیست که در سال های اخیر با تکنولوژی جدید و به صورت لایو اکشن ساخته شده است و تماشاگران و طرفداران قدیمی دیزنی و فیلم هایش را به وجد آورده است .

فیلم علائدین لایو اکشن جدید دیزنی

ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو در این فیلم میتواند نقطه قوت به حساب بیاید ، در صورتی که در نسخه انیمیشن صدا پیشگی در خور ستایشی را از رابین ویلیامز در نقش این کاراکتر شاهد بودیم ، و در کنار وی دو بازیگر کم تجربه ، مینا مسعود و نائومی اسکات بازی جذاب و دیدنی را از خود به نمایش گذاشته اند.

این فیلم در باکس آفیس به رقم ۹۱ میلیون در آخر هفته افتتاحیه رسیده است ، به سومین فیلم دیزنی در سال ۲۰۱۹ تبدیل شده که در مجموع فروش رقم بالای ۱ میلیارد را تجربه کرده اند .

گرچه ساخت فیلم دوم و قسمت دوم برای فیلم علائدین رسما توسط دیزنی برای توسعه اعلام نشده است ، ولی به نظر می رسد که مذاکرات جدی در سطح مدیریتی دیزنی برای ساخت ادامه ای برای این فیلم شکل گرفته است .

اینکه ما چه انتظاری از قسمت دوم این فیلم داریم و آیا این که این فیلم می تواند ، این انتظارات را به نحو احسن بر آورده سازد یا نه…

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی