آیا جنگ ستارگان موفق به شکستن رکورد انتقامجویان می شود

جنگ ستارگان شکستن رکورد انتقامجویان

تنها چند روز تا اکران فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر باقی مانده و پیش بینی هایی درباره رکورد زنی این فیلم شده است. و همه منتظر هستند تا ببینند که آیا میزان فروش جدیدترین نسخه از فیلم جنگ ستارگان رکورد فروش تاریخی فیلم انتقامجویان پایان بازی که اواسط امسال شاهد اکران آن بودیم بیشتر شواهد شد یا خیر؟ در ادامه درباره احتمال شکستن این رکورد توسط جنگ ستارگان 2019 بیشتر صحبت خواهیم نمود. لازم به ذکر است که به محض اکران می توانید نسبت به دانلود فیلم جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر اقدام نمایید.

آیا جنگ ستارگان موفق به شکستن رکورد انتقامجویان می شود

پیش بینی فروش فیلم جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته و شواهد موجود به احتمال زیاد فروش فیلم جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر  از نسخه قبلی آن یعنی جنگ ستارگان آخرین جدایی بیشتر خواهد بود. که البته این مرد خیلی هم دور از انتظار نیست. اما احتمالا از پرفروشترین نسخه جنگ ستارگان یعنی نیرو بر می‌خیزد فروش بیشتری را تجربه نخواهد کرد.

آیا جنگ ستارگان موفق به شکستن رکورد انتقامجویان می شود

فروش فیلم «نیرو بر می‌خیزد» ۲ میلیارد دلار بود و با این حساب «خیزش اسکای واکر» که رکورد پیش فروش بلیت «انتقام جویان: پایان بازی» را شکسته بود، به فروش کلی این فیلم نخواهد رسید.

بر اساس آخرین تخمین های زده شده فروش افتتاحیه جنگ ستارگان خیزش اسکای واکر در بازه 185 تا 225 میلیون دلار خواهد بود. این در حالی است که فیلم جنگ ستارگان نیرو بر می خیزد با فروش افتتاحیه 248 میلیون دلار رکورد دار فروش افتتاحیه آن زمان بوده است. و آخرین جدایی هم فروش افتتاحیه 200 میلیون دلاری داشته است.

آیا جنگ ستارگان موفق به شکستن رکورد انتقامجویان می شود

مجموعه فیلم های جنگ ستارگان

فیلم Star Wars The Rise of Skywalker 2019 که در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) اکران می‌شود. با پیش بینی فروشی در حدود 550 تا 750 میلیون دلار برای گیشه آمریکا شانسی برای شکستن رکورد انتقام جویان پایان بازی ندارد.

امیدواریم که از مطلب آیا جنگ ستارگان موفق به شکستن رکورد انتقامجویان می شود استفاده لازم را برده باشید رسانه اینترنتی شهر دی ال از شما عزیزان می خواهد با بیان نظرات خود ما را در پیشبرد هرچه بهتر اهدافمان یاری نمایید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: ۲ نظر
4 1 رای

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehfo
4 سال قبل
امتیاز فیلم یا سریال :
     

فکر نکنم. کارگردان چندان قوی نیست بعدش هم avengers کلی ستاره توش بود بازیگر های star wars یک دهم avengers هم نیستند

امیرحسین
4 سال قبل
پاسخ به  ehfo

منم موافقم هیچ وقت جنگ ستارگان به پای انتقام جویان ۱ هم نمیرسه چه برسه به انتقام جویان ۴

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی