نخستین تیزر فیلم مرد ایرلندی منتشر شد

دانلود فیلم مرد ایرلندی ۲۰۱۹

با انتشار نخستین تیزر رسمی از فیلم مرد ایرلندی بر آن شدیم تا شما را هر چه بیشتر با این فیلم آشنا کنیم این فیلم را می توان یکی از ماندگارترین و جذاب ترین آثار سینمای جهان برشمرد که حال و هوای سینمای کلاسیک را برای ما به ارمغان می آورد. در ادامه می توانید به محض انتشار این فیلم نسبت به دانلود فیلم The Irishman اقدام نمایید.

تیزر فیلم مرد ایرلندی

شبکه نتفلیکس نخستین تیزر فیلم مرد ایرلندی را منتشر کرد این فیلم که قرار است پاییز امسال در سینما اکران شود یکی از آثار مورد انتظار سال ۲۰۱۹ می باشد که با انتشار این تیزر بیش از پیش باعث شد تا مخاطبین برای دیدن آن راغب تر شوند. از تریلر فیلم بر می آید که قرار است یک فیلم کلاسیک گانگستری را شاهد باشیم. همانطور که می دانید کارگردانی این فیلم توسط مارتین اسکورسیزی انجام شده است او که در گذشته آثاری همچون رفقای خوب و کازینو را در کارنامه خود دارد سبب شده تا همگان برای اکران فیلم مرد ایرلندی لحظه‌شماری کنند. لازم به ذکر است فیلم مرد ایرلندی هفتمین اثری است که در آن رابرت دنیرو و جو پشی با یکدیگر همبازی هستند.

فیلم مرد ایرلندی

فیلم مرد ایرلندی داستان مردی به نام فرانک شیران می باشد او یکی آدمکش های مافیا می‌باشد که قبل تر در جنگ جهانی دوم سرباز بوده است. او مهارت های زیادی دارد و برای انجام همه کارهای خود تمرکز می کند تا آنها را با دقت هرچه بیشتر انجام دهد. در همین حین مشکلاتی را با خانواده تبهکاران پیدا می کند.

عوامل فیلم مرد ایرلندی

کارگردان: مارتین اسکورسیزی

فیلمنامه نویس: استیون زیلیان

بازیگران: رابرت دنیرو، جو پشی، آل پاچینو، بابی کاناوله، هاروی کایتل، ری رومانو و…

موسیقی: شان سارا سیلا

فیلم‌برداری: رودریگو پریتو

تدوین: تلما شونمیکر

تهیه‌کننده: مارتین اسکورسیزی

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی