ترتیب دیدن فیلم های مارول – قبل از تماشای Avrngers: Endgame باید ببینید

ترتیب دیدن فیلم های مارول

قبل از دانلود فیلم Avengers: Endgame باید چه فیلم هایی را ببینیم شاید این برای خیلی از مخاطبان کمپانی مارول سوال باشد که فیلم های مارول را به چه ترتیبی باید ببینند تا ترتیب داستان و شخصیت ها را به خوبی درک کنند پس امروز قصد داریم به شما بگوییم که قبل از دیدن و دانلود فیلم انتقام جویان پایان بازی باید چه فیلم هایی و با چه ترتیبی را ببینید تا خط داستان این مجموعه جلو نزنید یا عقب نمانید و بخوبی ان را درک کنید همانطور که میدانید فیلم انتقام جویان پایان بازی اکران شده و به زودی کیفیت بالای ان هم خواهد امد

باید در ابتدا این مطلب را یاد آور شد که مارول استودیو قبل از اینکه آثار خود را بر پرده نقره ای بیاورد این آثار را در دنیای کامیک بوک ها به مخاطبان عرضه کرده بود، و طرفداران و مخاطبان خاص خود را داشت.

ترتیب تماشای فیلم های Marvel

از وقتی که مارول تصمیم به حضور آثارش بر پرده نقره ای گرفت و وارد دنیای سینما شد، با توجه به پایگاه اجتماعی بین مخاطبانش همواره فیلم های این کمپانی با استقبالی گسترده و چشم گیر در بین سینما رو ها روبرو شده است و در گیشه به شدت موفق عمل کرده است .

این سری از این فیلم های کمپانی مارول از سال دو هزار و هشت با فیلم های هالک شگفت انگیز و مرد آهنی شروع شد.

راهنمای تماشای فیلم های مارول

و اما Avengers: End game یعنی آخرین فیلم کمپانی مارول که در حال حاضر روی پرده است، این فیلم آخرین فیلم از این سری فیلم های مارول است.

برای دیدین این فیلم توصیه شهر دانلود به شما این است که طبق این لیست فیلم های پیش نیاز کمپانی مارول را ببینید تا بتوانید از دیدن فیلم Avengers: Endgameبیشترین لذت را ببرید و با داستان فیلم کاملا همراه باشید.

میخوام فیلم های ابر قهرمانی مارول رو ببینم از کجا شروع کنم؟

این لیست شامل بیست و یک فیلم است که طبق سال ساخت مرتب نشده اند، بلکه طبق روند داستان مرتب شده اند پس اگر خواستید همه فیلم ها را به ترتیبی که ذکر شده تماشا کنید تا روند داستان را به طور کامل درک کنید.

خب بالاخره بپردازیم به لیست بیست و یک فیلمی که باید قبل از Avengers:Endgame ببینید :

جدول فروش و امتیاز فیلم های مارول

ردیف نام فیلم سال امتیاز فروش در جهان
1 کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو 2011 6.9 370,569,774
2 کاپیتان مارول 2019 7.1 در حال اکران
3 مرد آهنی 2008 7.9 585,174,222
4 هالک شگفت انگیز 2008 6.7 263,427,551
5 مرد آهنی ۲ 2010 7 623,933,331
6 ثور 2013 7 449,326,618
7 انتقام جویان 2012 8.1 1,519,557,910
8 نگهبانان کهکشان 2014 8.1 774,176,600
9 ثور:دنیای تاریک 2013 7 644,783,140
10 مرد آهنی ۳ 2013 7.2 1,215,439,994
11 دکتر استرنج 2016 7.5 677,718,395
12 کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان 2014 7.8 714,766,572
13 قسمت دوم نگهبانان کهکشان 2017 7.7 863,756,051
14 انتقام جویان: عصر آلترون 2015 7.3 1,405,413,868
15 مرد مورچه ای 2015 7.3 519,445,163
16 کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی 2016 7.8 1,153,304,495
17 اسپایدر من: بازگشت به خانه 2017 7.5 $880,166,924
18 پلنگ سیاه 2018 7.3 1,347,071,259
19 ثور: راگناروک 2017 7.9 853,977,126
20 انتقام جویان: اینفینیتی وار 2018 8.5 2,048,709,917
21 مرد مورچه ای و  زنبورک (مرد مورچه ای ۲) 2018 7.1 617,260,330
22 اونجرز: اند گیم 2019 9.2 در حال اکران

در ادامه به تفکیک هر کدام از این فیلم هارا برایتان معرفی میکنیم.

۱.کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو اولین فیلمی که باید از کمپانی مارول ببینید

میخوام فیلم های مارول رو ببینم از کجا شروغ کنم

برای رعایت ترتیب دیدن فیلم های مارول باید ابتدا این فیلم ببینید فیلم کاپیتان آمریکا ساخته سال ۲۰۱۱ به کارگردانی جو جانستون است که امتیاز متوسط ۶.۹ ستاره را به خود اختصاص داده است.

فیلمنامه این اثر از سری آثار سینمایی مارول را کریستوفر مارکوس و استفن مک فیلی به همراه چند نویسنده دیگر نوشته اند.

از بازیگران این فیلم  میواتن کریس اوانز را در نقش استیو راجرز یا همان کاپیتان آمریکا، هیوگو ویوینگ در نقش یوهان اشمیت یا همان رد اسکال( جمجمه سرخ)،  و ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری نام برد.

داستان کاپیتان آمریکا هم از جایی شروع می شود که استیو راجرز پسر جوانی که علاقه فراوانی به ملحق شدن به ارتش آمریکا برای شرکت در جنگ دوم جهانی دارد به خاطر ضعف جسمانی نمیتواند به ارتش بپیوندد ولی ….

دانلود فیلم کاپیتان آمریکا اولین انتقامجو


۲. کاپیتان مارول

قبل از کاپیتان مارول باید چی ببینم؟

فیلم دومی که باید در ترتیبت دیدن فیلم های ابر قهرمانی ببینید فیلم کاپیتان مارول ساخته سال ۲۰۱۹ و با بازی بری اولسون در نقش کاپیتان مارول و ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری معروف وبا همراهی جود لا و بن مندلسون و آنت بننینگ و سایر تیم بازیگران است.

این فیلم راآنا بودن به همراهی رایان فلک کارگردانی کرده اند و نویسندگی فیلم نامه را هم رایان فلک و آنا بودن به همراه چند نویسنده دیگر بر عهده داشته اند.

این فیلم دارای رده سنی بالای سیزده سال بوده و امتیاز خوب ۷.۱ ستاره را به خود اختصاص داده است.

داستان فیلم هم در باره خلبان ارتش آمریکا کارول دنورس است که در اتفاقی که برای زمین می افتد و سیاره زمین در جنگ بین دو نژاد از موجودات بیگانه فضایی گیر می افتد به ابر قهرمانی با قدرت های باور نکردنی تبدیل می شود.

برای دانلود فیلم (2019)Captain Marvel می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم کاپیتان مارول


۳. مرد آهنی

لیست دیدن فیلم های مارول

فیلم آیرون من یا همان مرد آهنی در سال ۲۰۰۸ و به کارگردانی جان فاریو ساخته شد و جز اولین فیلم های کمپانی مارول است.

نویسندگان فیلمنامه این فیلم مارک فرگاس و هاوک آستبی و چند نویسنده دیگر بودند. و از بازیگران این فیلم هم میتوان به رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک یا همان مرد آهنی و گوینت پالترو در نقش پپر پاتز ، ترنس هاوارد در نقش رودی افسر نیروی هوایی اشاره کرد.

این فیلم رده سنی بالای سیزده سال را داراست و امتیاز ۷.۹ر ستاره را از آن خود کرده است

داستان آن نیز در باره تونی استارک، مهندس و میلیاردر یست که صاحب شرکت اسلحه سازی و فناوری استارک است و توسط شورشی های افغان به اسارت گرفته می شود و در اسارت با ساخت لباسی که هم سلاح است و هم زره اقدام به فرار می کند.

برای دانلود فیلم Iron Man(2008) می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم مرد آهنی


۴. هالک شگفت انگیز

ترتیب تماشای فیلم های marvel

فیلم هالک شگفت انگیز ساخته سال ۲۰۰۸ و به کارگردانی لوییس لتریر و نویسندگی زک پن است .

با اینکه هالک شگفت انگیز از قدیمی ترین ساخته های کمپانی مارول است و شخصیت هالک هم همیشه در اونجرز نقش نسبتا پر رنگی را ایفا کرده است ولی نمی توان این فیلم را جز پایه های اصلی سری مارول و سری انتقام جویان دانست چرا که این شخصیت به نحوی به اونجرز اضافه شد و خود را در دل هواداران انتقام جویان جا کرد.

بازیگر نقش هالک در این فیلم بر خلاف فیلم های دیگر سری اونجرز ادوارد نورتون است که با همراهی لیو تایلر در نقش بتی راس و تیم راث در نقش امیل بلانسکی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم امتیاز ۶.۷ ستاره را به خود اختصاص داده است و دادرای رده سنی بالای ۱۳ سال است

داستان فیلم نیز درباره دکتر بروس بنر است که دانشمندی ست که در حال فرار از دست دولت آمریکا باید برای مشکلی که دارد درمانی نیز پیدا کند و این مشکل چیزی نیست به جز اینکه وقتی عصبانی می شود به یک هیولای سبز تبدیل می شود.

دانلود فیلم هالک شگفت انگیز


۵. مرد آهنی۲مرد آهنی۲

قسمت دوم فیلم مرد آهنی ساخته سال ۲۰۱۰ و به کارگردانی همان کارگردانی قسمت اول یعنی جان فاریو است.

نویسندگان فیلمنامه این قسمت نیز جاستین دروکس و استن لی فقید هستند، که این فیلم امتیاز ۷ ستاره را به خود اختصاص داده و دارای رده سنی بالای ۱۳ سال است .

در این قسمت نیز همانند گذشته رابرت داونی جونیور نقش تونی استارک را به عهده داردو گوینت پالترو هم در نقش پپر پاتز ظاهر شده است ولی این بار ایفای نقش بد من ماجرا را میکی رورک به عهده دارد.

داستان نیز اینطور دنبال می شود که با دانستن دنیا در باره هویت مرد آهنی، تونی استارک باید همزمان با شرایط سلامتش و مردی که به دنبال گرفتن انتقام پدر خود است دست و پنجه نرم کند.

برای دانلود فیلم Iron Man2(2010) می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم مرد آهنی 2


۶. ثور

ثور

قسمت اول از مجموعه فیلم های ثور ساخته سال ۲۰۱۱ به کارگردانی کنت برانا و نویسندگی اشلی میلر و زک استنز است.

که بازی کریس همسورث در نقش ثور یا همان خدای رعدو برق و ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر را در کنار سر آنتونی هاپکینز در نقش اودین پدر ثور و تام هیدل اتون در نقش لوکی برادر ثور و استلان سارسگارد در نقش دکتر سلویگ را شاهد هستیم

این فیلم امتیاز ۷ ستاره را به خود اختصاص داده است و دارای رده سنی ۱۳ سال به بالا می باشد.

داستان از جایی شروع می شود که ثور خدای قدرتمند و مغرور ازگارد توسط اودین پدرش به زمین تبعید میشود که بدون قدرتهایش در بین انسان ها زندگی کند و او به مدافعی برای این تبعید گاه تبدیل می شود.

برای دانلود فیلمThor(2011) می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم ثور


۷. انتقام جویان

 انتقام جویان

اولین قسمت از سری چهار قسمتی اونجرز به کارگردانی جاس ودون و ساخته سال ۲۰۱۲ که دارای امتیاز ۸.۱ ستاره است و رده سنی فیلم نیز بالای ۱۳ سال است

نوشتن فیلم نامه این فیلم برعهده جاس ودون و زک پن بوده است، در این فیلم که یک گرد هم آیی از قهرمانان مارول است رابرت داونی جونیور در نقش آیرون من و کریس اوانز در نقش کاپیتان آمریکا بازی می کنند، در این فیلم شاهد رونمایی از شخصیت های جدیدی چون بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسن و هاوک آی با بازی جرمی رنر هستیم

در داستان فیلم هم میبینیم که قدرتمند ترین قهرمانان زمین با هم متحد می شوند تا به عنوان یک تیم در برابر تهدید ارتش فرازمینی لوکی از زمین دفاع کنند

برای دانلود فیلمThe Avengers(2012) می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم انتقام جویان


۸. نگهبانان کهکشان

نگهبانان کهکشان

این فیلم نیز اولین قسمت فیلم دو قسمتی نگهبانان کهکشان ساخته سال ۲۰۱۴ است که به کارگردانی جیمز گان ساخته شده است، و نویسندگی فیلم نامه آن بر عهده خود جیمز گان و نیکول پرلمن و تیمی از نویسندگان بوده است.

در این فیلم کریس پرت در نقش پیتر کویل، زویی سالدانا در نقش گامورا ، دیو باتیستا در نقش درکس ظاهر شده اند و وین دیزل و بردلی کوپر صدا پیشه گروت و راکت هستند.

این فیلم امتیاز ۸.۱ را به خود اختصاص داده است و دادرای رده سنی بالای ۱۳ سال است

در این فیلم شاهد این هستیم که یک گروه از مجرمین بین سیاره ای مجبور هستند تا با هم همکاری کنند که جلوی یک جنگجوی متعصب که قصد نابودی دنیا را دارد را بگیرند.

برای دانلود فیلمGuardians of Galaxy(2014) می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم محافظان کهکشان


۹. ثور:دنیای تاریک

 ثور:دنیای تاریک

در قسمت دوم از فیلم های ثور ساخته سال ۲۰۱۳ و به کارگردانی آلن تیلور شاهد همکاری کریستوفر ال یوست با کریستوفر مارکوس برای تدوین فیلمنامه هستیم.

در این فیلم نیز کریس همسورث و ناتالی پورتمن و تام هیدلستون و آنتونی هاپکینز همچون فیلم قبلی در نقش همان کاراکتر ها ایفای نقش کرده اند.

این فیلم امتیاز ۷ ستاره را دریافت نموده است و دارای رده سنی ۱۳ سال است .

داستان این فیلم در ادامه فیلم اول است و تلاش ثور را برای نجات دکتر جین فاستر از نفرینی که به آن گرفتار شده است و مبارزه با نیرو های دارک الوز را به تصویر می کشد.

برای دانلود فیلمThor: The Dark World(2013) می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم ثور دنیای تاریک


۱۰. مرد آهنی۳

مرد آهنی۳

قسمت سوم مجموعه آیرون من ساخته سال ۲۰۱۳ است که به کارگردانی شین بلک ساخته شده است و نویسندگی سناریو آن را درو پیرس و شین بلک به طور همزمان بر عهده داشته اند.

در این فیلم نیز همچون دوفیلم قبلی نقش کاراکتر تونی استارک را رابرت داونی جونیور و نقش پپر پاتز را گوینت پالترو ایفا می کنند، که در این فیلم در کناردان چیدل در نقش کلنل جیمز رودز و گای پیرس در نقش آلدریخ کیلیان و سر بن کینگزلی در نقش ماندرین به هنر نمایی مشغولند.

در این فیلم شاهد این ماجرا هستیم که با از در هم پاشیدن دنیای تونی استارک توسط یک تروریست ترسناک و نیرو مند به نام مندرین استارک شروع به باز سازی خود و انتقام از دشمنش طی یک سفر اودیسه وار می کند.

برای دانلود فیلمIron Man 3(2013) می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم مرد آهنی 3


۱۱. دکتر استرنج

دکتر استرنج

این فیلم در سال ۲۰۱۶ و به کارگردانی اسکات دریکسون ساخته شده است.

نویسندگی سناریو این فیلم بر عهده جان اسپیتز و اسکات دریکسون و تعدادی از نویسندگان دیگر بوده است

در این فیلم شاهد نقش آفرینی بندیکت کامبر بت در نقش دکتر استیون استرنج به همراه،چیوتل  اجیوفور در نقش موردو، ریچل مک آدامز در نقش دکتر کریستین پالمر، بندیکت ونگ در نقش ونگ و سایر بازیگران فیلم هستیم

این فیلم دارای امتیاز ۷.۵ ستاره و رده بندی سنی بالای ۱۳ سال هستیم

در این فیلم میبینیم دکتر استرنج پس از تصادفی سهمگین دچار ضایعات جسمانی زیادی می شود که در راه درمان این عوارض با هنر های پنهانی و جادویی آشنا می شود.

برای دانلود فیلمDoctor Strange(2016) می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم دکتر استرنج


۱۲. کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

در قسمت دوم سری فیلم های کاپیتان آمریکا ، سرباز زمستان ، که ساخته سال ۲۰۱۴ و به کارگردانی برادران روسو می باشد. نویسندگی فیلمنامه برعهده کریستوفر مارکوس و استفن مکفیلی بوده است .

در این فیلم نیز همچون قسمت قبلی شاهد نقش آفرینی کریس اونز در نقش کاپیتان آمریکا در کنار ساموئل ال جکسون و اسکارلت جوهانسن و سایر بازیگران فیلم در نقش های سابق خود هستیم .

این فیلم دارای امتیاز ۷.۸ از ده و رده سنی ۱۳ سال است.

و در این قسمت شاهد این هستیم که کاپیتان راجرز که با حضور در دنیای مدرن هنوز به طور کامل کنار نیامده است، باید با همکاری بلک ویدو و سایر ماموران شیلد به مقابله با تهدید یک آدمکش حرفه ای به نام سرباز زمستان مقابله کند.

برای دانلود فیلمCaptain America: The Winter Soldier(2014) می توانید کلیک کنید

دانلود فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان


۱۳. قسمت دوم نگهبانان کهکشان

قسمت دوم نگهبانان کهکشان

قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان ساخته سال ۲۰۱۷ استه که کارگردان این فیلم نیز جیمز گان بوده و با دن ابنت در نوشتن فیلم نامه هم همکاری داشته است

در این فیلم نیز کریس پرت و زویی سالاندا باز هم با بقیه بازیگران قسمت پیشین در نقش های قبلی خود ظاهر شده اند و این بار مایکل روکر در نقش یاندو به انها اضافه شده است

این فیلم امتیاز ۷.۷ ستاره را دریافت کرده و دارای رده سنی ۱۳ سال به بالا است

داستان فیلم نیز زمان پس از فیلم او را روایت می کند که در عین حال که نگهبانان با کنار هم ماندن به عنوان تیم دوران سختی را پشت سر می گذارند مشکلات شخصی و خانوادگی شخصیت ها از جمله پیتر یا استار لرد هم به این مشکلات اضافه می شود.

برای دانلود فیلم Guardians of the Galaxy Vol.2 (2017) میتوانید کلیک کنید

دانلود فیلم نگهبانان کهکشان 2


۱۴. انتقام جویان: عصر آلترون

انتقام جویان: عصر آلترون

قسمت دوم این فیلم نیز مانند قسمت اول در باره تیمی متشکل از ابر قهرمانان است .

این فیلم ساخته سال ۲۰۱۵ به کارگردانی جاس وندون و نویسندگی وندون و استن لی فقید است که مجموعه بازیگران قسمت قبلی را در قالب همان کاراکتر ها به ما نشان میدهد

این فیلم امتیاز ۷.۳ ستاره را به خود اختصاص داده و رده سنی بالای ۱۳ سال را دارد

داستان نیز درباره این است که دو دانشمند تیم یعنی استارک و بنر می کوشند که برنامه ای برای صلح پایدار طراحی کنند در حالی که نیرو های هایدرا در فکر نابودی جامعه جهانی هستند

دانلود فیلم اونجرز عصر آلترون


۱۵. مرد مورچه ای

مرد مورچه ای

فیلم مرد مورچه ای ساخته سال ۲۰۱۵ با کارگردانی پیتون رید و نویسندگی جو کرنیش با همکاری ادگار رایت است

که با بازیگری پال راد در نقش اسکاتلنگ یا مرد مورچه ای ، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم و اونجلین لیلی در نقش هوپ ون دایم روی پرده رفته است

این فیلم امتیاز۷.۳ ستاره را دریافت کرده است و رده سنی آن نیز بالای ۱۳ سال است

داستان در مورد اسکات لنگ دزدی خرده پا و با استعداد است که توسط دکتر پیم انتخاب می شود تا لباس مرد مورچه ای را بپوشد و در قالب این کاراکتر به مبارزه با افراد شرور بپردازد

برای دانلود فیلم ant-man (2015) می توانید کلیک کنید

دانلود فیلم مرد مورچه ای


۱۶. کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

 

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

قسمت سوم فیلم کاپیتان آمریکا با نام جنگ داخلی ساخته سال ۲۰۱۶ به کارگردانی برادران روسو و نویسندگی استیفن مک فیلی و کریستوفر مارکوس است که امتیاز ۷.۸ و رده سنی بالای ۱۳ سال را به خود اختصاص داده است.

در این فیلم نیز شاهد نقش آفرینی بازیگران همیشگی در نقش های خود هستیم و همچنین حضور سباستین استن در نقش باکی یا همان سرباز زمستان و چدویک باسمن در نقش پرنس تچالا یا همان پلنگ سیاه و همچنینتام هالند در نقش پیتر پارکر یا اسپایدر من هستیم

در این قسمت شاهد درگیری و اختلاف بین تیم اونجرز هستیم که به واسطه اختلاف بر سر دوست قدیمی استیو راجرز، باکی ست که منجر به از هم پاشیدن اونجرز می شود

برای دانلود فیلم Captain America:Civil War(2016) می توانید کلیک کنید

دانلود فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی


۱۷. اسپایدر من: بازگشت به خانه

اسپایدر من: بازگشت به خانه

اولین فیلم از سری جدید اسپایدر من به کارگردانی جان واتز در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است و نویسندگی فیلم نامه این فیلم بر عهده جاناتان گلدستین و جان فرانسیس دیلی بوده است.

در این فیلم تام هالند نقش پیتر پارکر ( اسپایدر من ) را بازی کرده است و مایکل کیتون در نقش بد من داستان آدریان تومس یا همان ولچر ظاهر شده است.

در این فیلم کاراکتر های آشنای آیرون من و پپر پاتز را با بازی بازیگران همیشگی شاهد هستیم.

این فیلم امتیاز ۷.۵ ستاره را دریافت کرده و رده سنی بالای ۱۳ سال را دریافت کرده است.

داستان فیلم با قسمت های قبلی این فیلم کاملا متفاوت است، پیتر پارکر که به تازگی قدرت های خارق العاده بدست آورده است با تونی استارک آشنا میشود که سعی دارد او را به تیم اونجرز اضافه کند.

برای دانلود فیلمSpiderman : Homecoming می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه


۱۸. پلنگ سیاه

میخوام فیلم های ابر قهرمانی مارول رو ببینم از کجا شروع کنم

فیلم پلنگ سیاه ساخته سال ۲۰۱۸ است که  کارگردانی آن را رایان کوگلر بر عهده داشته است، و نوشتن فیلم نامه این فیلم بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

این فیلم امتیاز ۷.۳ ستاره را به خود اختصاص داده است و دارای رده سنی بالای ۱۳ سال است.

در این فیلم چدویک باسمن در نقش پرنس تچالا و پلنگ سیاه ظاهر شده است و مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر و مایکل فریمن در نقش مامور راس و فارست ویتاکر در نقش زوری ایفای نقش کرده اند.

داستان فیلم نیز در مورد شاهزاده تچالا است که وارث تاج و تخت کشور خیالی پیشرفته واکاندا و لباس و وظیفه پلنگ سیاه است. و باید از میراث پدر خود و کشور در برابر پسر عموی خائن خود دفاع کند.

برای دانلود فیلم(2018)Black Panther می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم پلنگ سیاه


۱۹. ثور: راگناروک

قبل از دیدن انتقام جویان پایان بازی چی ببینم

قسمت سوم از سری فیلم های ثور ساخته سال۲۰۱۷ به کارگردانی تایکا وایتیتی و نویسندگی اریک پیرسون و کریگ کایل ساخته شده

و کریس همسورث همچون گذشته نقش ثور را ایفا میکند و تسا تامسون نقش والکری را ایفا می کند. در این فیلم شاهد حضور هالک هم هستیم.

این فیلم امتیاز خوب ۷.۹ ستاره و رده سنی بالای ۱۳ سال را دیافت کرده است.

داستان فیلم نیز در باره ثور است که در سیاره ساکار زندانی شده و به طور اتفاقی هالک را می بیند و با کمک او به آزگارد فرار می کند.

برای دانلود فیلمThor Ragnarok(2017) می توانید کلیک کنید

دانلود فیلم ثور رگناروک


۲۰. انتقام جویان: اینفینیتی وار

مارول رو با چه ترتیبی ببینیم

قسمت سوم اونجرز ساخته سال ۲۰۱۸ به کارگردانی ۸.۵ ستاره و رده سنی بالای ۱۳ سال است

که کارگردانی آن را برادران روسو نویسندگی فیلم نامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استفن مک فیلی بوده است

در این فیلم بازیگران فیلم های مارول در نقش کاراکتر های خود ایفای نقش کرده اند. و فقط جاش برولین در قالب نقش تانوس ( بد من ) فیلم به بازیگران فیلم اضافه شده است.

داستان فیلم به معرفی تانوس به عنوان دشمن جدید زمین و تلاش تیم اونجرز برای مقابله با اوست که در آخر با پیروزی تانوس و از بین رفتن نصف جمعیت دنیا فیلم به پایان می رسد تا ما را برای قسمت بعدی اونجرز در انتظار نگه دارد.

برای دانلود فیلمAvengers:Infinity War(2018) می توانید کلیک کنید

دانلود فیلم اونجرز اینفینیتی وار


۲۱. مرد مورچه ای و  وسپ (مرد مورچه ای ۲)

مرد مورچه ای و  وسپ (مرد مورچه ای ۲) 21 فیلم در ترتیب دیدن فیلم های مارول

قسمت دوم فیلم مرد مورچه ای ساخته سال ۲۰۱۸ به کارگردانی پیتون رید و نویسندگی اریک سامرز و کریس مککنا است.

این فیلم امتیاز ۷.۱ ستاره و رده سنی بالای ۱۳ سال را دریافت کرده است

در این فیلم نیز شاهد نقش آفرینی بازیگران پیشین در نقش های خود هستیم که در این قسمت کاراکترهای گوست بابازی هانا جان کامن و دکتر بیل فاستر با بازی لارس فیشبرن به آنها اضافه میشوند.

داستان اینگونه دنبال می شود که اسکات لنگ در حال ایجاد تعادل بین زندگی ابر قهرمانی و زندگی به عنوان یک پدر است که با ورود کاراکتر گوست به داستان باز هم به چالش کشیده کی شود.

برای دانلود فیلمAnt-Man and the Wasp(2018) می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک


و در آخر به فیلم پایانی و بیست و دوم میرسیم

۲۲. اونجرز اند گیم

دانلود فیلم Avengers:Endgame (2019)

بازی پایانی به کارگردانی آنتونی روسو و جو روسو ساخته سال ۲۰۱۹ است و نویسندگان فیلمنامه این فیلم کریستوفر مارکوس و استفن مک فیلی  و تعداد دیگری از نویسندگان هستند و از بازیگران این فیلم میتوان به رابرت داونی جونیور که نقش تونی استارک یا همان مرد آهنی ( آیرون من) را بازی می کند، کریس اوانز در نقش کاپیتان استیو راجرز یا همان کاپیتان آمریکا، مارک روفالو که به ایفای نقش پروفسور بروس بنر یا همان هالک، کریس همسورث در نقش ثور( خدای رعد و برق)، و سایر بازیگرانی که در قسمت های دیگر اونجرز و یا سایر فیلم های کمپانی مارول دیده ایم اشاره کرد.

این فیلم از نظر رده سنی برای تماشاگران بالای سیزده سال توصیه شده است و از نظر امتیاز، امتیاز خوب ۹.۲ ستاره را به خود اختصاص داده است.

این فیلم با فروش ۴۳ میلیون دلاری در روز دوشنبه افتتاحیه خود از رکورد برادر بزرگترش یعنی infinty war پیشی گرفته است و آماده حمله به رکورد ۵۷ میلیونی The Force Awakens است.

داستان فیلم نیز ادامه فیلم اونجرز اینفینیتی وار است که بعد از اقدامات ترسناک تانوس شخصیت منفی فیلم نیمی از جمعیت جان از بین رفته اند و انتقام جویان بار دیگر گرد هم می آیند تا شاید بتوانند این اوضاع را سامان ببخشند.

برای دانلود فیلمAvengers:Endgame (2019) می توانید کلیک کنید.

دانلود فیلم انتقام جویان پایان بازی

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی