قاتلان ماه کامل، اثری جدید از اسکورسیزی

فیلم قاتلان ماه کامل

فیلم قاتلان ماه کامل فیلمی دیگر از اسکورسیزی ستاره کارگردانی سینمای هالیوود با درخشندگی لئوناردو دیکاپریو ستاره خوش چهره و پر طرفدار سینمای هالیوود که قرار است در همین تابستان استارت ساخت آن توسط کمپانی ایمپرتیو اینترتینمنت زده شود.

داستان فیلم قاتلان ماه کامل مربوط به قتل های زنجیره ای سال 1920 در آمریکا بود که قوم سرخ پوست اوسیج در آن هنگام به صورت زنجیره ای به قتل رسیدند و در آن هنگام اف بی آی به عنوان مهم ترین کار خود تحقیقات حول کشف روایت قتل را آغاز کرد.

فیلم قاتلان ماه کامل بر اساس رمان پرطرفدار و مشهور ” قاتلان ماه کامل: قتل های اوسیج و تولد اف بی آی ” نوشته دیوید گران در ژانر زندگینامه و جنایی ساخته می شود. گران عضو روزنامه نیویورکر و نویسنده کتاب های بسیاری از جمله  ” شهر گمشده زد ” است.

امتیاز قاتلان ماه کامل در سال 2016 توسط ایمپرتیو خریده و از همان ابتدا اسکورسیزی یکی از گزینه های کارگردانی این فیلم به حساب می آمد. قرار است اسکور سیزی علاوه برسکان هدایت فیلم بخشی از تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده داشته باشد. این فیلم به قلم اریک راث در آمده و لئوناردو دیکاپرو به عنوان ستاره فیلم قرار است نقش آفرینی کند و این موضوع می تواند نوید بخش فیلمی زیبا و پر طرفدار باشد.

هنگامی که ایمپرتیو اینترتینمنت با اسکورسیزی به توافق می رسد اسکورسیزی عنوان می کند که ایده ساخت فیلم زمانی به ذهنم خطور کرد که در حال مالعه کتاب دیوید گران بودم آن لحظه آدم، فضا، مکان و حرکت را در مقابل چشمان خودم دیدم. همکاری با لئوناردو و اریک راث قطعه نتیجه بسیار خوبی را در پی خواهد داشت.

پس از دار و دسته نیویورکی ها، هوانورد، مردگان، شاتر آیلند و گرگ وال استریت حالا ” قاتلان ماه کامل ” ششمین همکاری مشترک دیکاپریو و اسکورسیزی است که قرار است به زودی به مرحله ساخت وارد شود. دیکاپریو تا پیش از ساخت این فیلم در ” فیلم روزی روزگاری در هالیوود ” در حال نقش آفرینی است.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: احمدرضا
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی