فیلم جان ویک 3 ، فیلمی که باید ببینید

فیلم جان ویک 3

چاد استاهلسکی برای اولین بار در سال 2014 اعلام کرد قرار است فیلمی را با نام جان ویک با قلم نویسنده معروف دریک کولستاد در سبک اکشن به تصویر کشد. در ابتدا هیچ یک از طرفداران فعلی جان ویک فکر نمی کردند روزی در این سطح از علاقه قرار گیرند. در قسمت اول فیلم که به جان ویک 1 معروف است بازیگرانی همچون کیانو ریوز، مایکل نیکویست، آلفی آلن، آدریان پالیکی، دین وینترز و … برای نقش آفرینی انتخاب شده بودند.

فیلم جان ویک 1 داستان آدمکشی حرفه ای با همین نام و بازی کیانو ریوز است که سال های بسیاری به شغل آدم کشی مشغول بوده و پس از ازدواج از این کار دست کشید. مدتی بعد جوزف به خانه جان حمله کرده و پس از دزدیدن ماشین او سگش که یادگار همسرش بوده را نیز کشت. جان به خاطر انتقام گرفتن از او دوباره به آدم کشی روی می آورد تا بتواند انتقام آنها را از این مافیا ها بگیرد.

در فیلم جان ویک 1 کیانو ریوز با ایفای نقش در نقش جان توانست خود را به هالیوود ثابت کرده و راه را برای بازگشت به جایگاهش فراهم کرد.

فیلم جان ویک 3

پس از گذشت 3 سال فیلم جان ویک 2 در سال 2017 میلادی به کارگردانی استاهلسکی و قلم کولستاد، کارگردان و نویسنده قسمت اول مجموعه جان ویک ساخته شد. داستان جان ویک 2 از آنجا شروع شده که جان پس از پایان دادن به زندگی روس ها برای برگشت به زندگی عادی خود تلاش کرده و دیگر از خشونت و خون ریزی خبری نیست. در همین حین یکی از مافیا های ایتالیایی به نام سانتینو د آنتونیو برای قتل خواهرش سر دسته ی گروه مافیا ای دیگری قصد دارد جان را به خدمت گیرد. سانتینو از ویک خواسته تا با قتل خواهرش دینش را به نشانه ی تعهد ادا کند. پس از رد این خواسته از سوی جان سانتینو منزل ویک را به آتش کشیده و باعث خشمگین شدن جان می شود. در ادامه داستان جان برای بار دوم دست به صلاح شده و به هتل کانتینتال حمله کرده تا دینش را ادا کرده و انتقام خود را نیز از سانتینو بگیرد.

در قسمت دوم فیلم جان ویک ستاره های پر توان و موفق با درخشش خود در تمام طول فیلم توانستند با صحنه های اکشن و واکنش های درست تجربه بهتری از جان ویک 1 را برای علاقه مندان رغم زنند.

سال 2019 سال پایان فیلم اکشن و جذاب جان ویک 3 است. این نکته پس از مصاحبه کیانو ریوز مشخص شد که داستان جان ویک نیز در این قسمت پایان می یابد.

قسمت دوم فیلم جان ویک با قرارگرفتن اسم جان در لیست سیاه هتل پایان یافت. حال در قسمت سوم فیلم جان ویک داستان حول اتفاقاتی که ناشی از تلاش سایر قاتلان برای کشتن جان و به دست آوردن جایزه ای که برای سر او گذاشته اند می گذرد.

با دانلود فیلم جان ویک 3 دیگر شاهد صحنه های اکشن به خوبی قسمت قبلی این فیلم نبوده اما در داستان این فیلم جان به کشتار بسیار گسترده تری دست زده و سعی می کند تا با کشتن افرادی که قصد جان او را دارند خود را از دستان آنها نجات دهد.فیلم جان ویک 3

فیلم جان ویک 3 با عنوان “اگر صلح میخواهی، آماده جنگ باش” در ادامه نام آن همراه است و نشان دهنده میزان و حجم صحنه های اکشن و کشت و کشتار این فیلم می باشد.

امکان اسپویل بخشی از سریال وجود دارد. درصورتی که نمیخواهید از داستان فیلم مطلع شوید از خواندن ادامه متن خودداری نمایید.

داستان فعلی فیلم جان ویک در ابتدا نگاهی داشته به سرگذشت جان در قسمت های قبلی پس از آن داستان را از جایی شروع می کند که او درحال قدم زدن در شهر نیویورک بودم و به ناگاه در آن شب بارانی مورد حمله از سوی افراد ادم کشی قرار می گیرد که برای کسب جایزه سر جان در رقابت با یکدیگر هستند. جان پس از مبارزه در صحنه ای اکشن و بسیار دیدنی و کشتن تمامی آنها خود را از سو قصد ایجاد شده رهایی می دهد.

فیلم جان با ملاقاتش با یکی از رهبران مرموز که به نام سرپرست شناخته می شود ادامه پیدا می کند و جان در این ملاقات به توضیح و عنوان موضوع می پردازد. صوفیا که در گذشته جان هم همراه او بوده است به همراهی ذو سگی که با خود دارد جان را در مبارزه با افرادی که قصد جان او را دارند کمک می کند.

فیلم جان ویک یک اکشن تمام عیار بوده که بیننده را در تمام طول فیلم به دنبال خود می کشد. بینندگان در تمام طول فیلم لحظه ای زمان خود را هدر نداده و مدام در حال تجربه صحنه های اکشن فوق العاده ای هستند. این فیلم آخرین سری از فیلم جان ویک نبوده و این موضوع می تواند نوید بخش فیلمی اکشن با بازی کیانو ریوز در آینده نزدک و با بر دوش کشیدن عنوان جان ویک 4 است. فیلم جان ویک 4 قرار است در سال 2021 ساخته شود.

در پایان باید گفته شود که جان ویک 3 فیلمی با تعهد و مسئولیت پذیر است که با تمامی فیلم های گذشته فرق دارد. داستان نه تنها افتی نداشته بلکه فراز هایی دارد که در کمتر فیلم اکشنی قابل مشاهده است. داستان عالی دکنار صحنه های اکشنی که در پس هریک اتفاق و یا تصمیم بزرگ با کوچک نهفته است همه و همه از برجستگی های این فیلم نسبت به سری های گذشته است.فیلم جان ویک 3

برخی از بازیگران سریال جان ویک 3

  • کیانو ریوز در نقش جان ویک
  • آنجلیکا هاستون در نقش سرپرست
  • هلی بری در نقش صوفیا
  • رابین لرد تیلور در نقش مدیر
  • آسیا کیت دیلون در نقش قاضی
سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: احمدرضا
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی