عوامل موفقیت کوین فایگی در دنیای سینمایی مارول

عوامل موفقیت کوین فایگی

پس از ارائه فیلم کاپیتان مارول ، فیلم اونجرز اند گیم و فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه و رکورد شکنی های این دو فیلم در میزان فروش بر آن شدیم تا با معرفی علل موفقیت این آثار با شما همراه باشیم. یکی از مهمترین عوامل موفقیت های دنیای سینمایی مارول حضور شخصی به نام کوین فایگی در راس امور است او که تهیه کنندگی آثار مشهور زیادی را بر عهده داشته را می توان به عنوان یکی از موفق ترین و سرشناس ترین تهیه کنندگان فیلم در جهان به شمار آورد. که در ادامه بیشتر با کارهای او آشنا خواهیم شد.

دنیای سینمای مارول که از سال ۲۰۰۸ کار خود را با فیلم آیرون من آغاز نمود اکنون در آخرین روزهای فاز سوم قرار دارد و در سال ۲۰۲۰ شاهد آغاز فاز چهارم این فیلم ها با اکران فیلم بیوه سیاه خواهیم بود. همچنین گفتنی است که شما عزیزان می توانید در پایان نسبت به دانلود فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه نیز اقدام نمایید.

عوامل موفقیت کوین فایگی در دنیای سینمایی مارول

عوامل موفقیت دنیای سینمایی مارول

یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت دنیای سینمایی مارول وجود اتاق نویسندگان در این مجموعه می باشد. این اتاق در سال ۲۰۰۹ پس از اکران فیلم آیرون من ۲۰۰۸ ایجاد شد و تا هم اکنون فعالیت خود را ادامه داده است از جمله وظایف این اتاق ایده پردازی و طراحی شخصیت ها و داستان های مختلف و ارتباط بین این داستان ها می باشد. از جمله این شخصیت ها می توان به پلنگ سیاه، آیرون فیست و حتی ویژن اشاره کرد.

اما در نهایت برای ساخت هر کدام از این فیلم ها باید از ایزاک پارلموتر که در آن زمان رئیس مارول اینترتیمنت بود اجازه می گرفتند همین مسئله باعث می شد، تا آنها نتوانند ایده های خود را به بهترین شکل خلق نمایند. اما در سال ۲۰۰۹ شرکت والت دیزنی با عقد قراردادی به ارزش چهار میلیارد دلار مارول اینترتیمنت را خرید و حالا مالکیت آن در اختیار شرکت دیزنی می باشد. کوین فایگی را میتوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در این معامله دانست چرا که از این پس می توانست آزادانه آثار خود را خلق نماید.

مجموعه فیلم های مارول

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی