زندگی نامه دواین جانسون

زندگی نامه دواین جانسون

به دلیل آغاز اکران فیلم سینمایی هابز اند شو بر آن شدیم تا با زندگی نامه دواین جانسون بازیگر نقش هابز بیشتر آشنا شویم. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید برای دانلود فیلم هابز و شاو از این قسمت اقدام نمایید.

دواین جانسون که همه او را با نام راک می شناسید متولد دومی ۱۹۷۲ در کالیفرنیا می باشد و نام کامل اش دواین داگلاس جانسون است . جانسون که به هنر پیشه ای به تهیه کنندگی در سینما مشغول است به عنوان یکی از بهترین کشتی کج کاران تاریخ نیز شناخته می شود او از سال ۱۹۹۹ تاکنون قهرمانی های مختلفی را در رشته‌های گوناگون ورزشی به دست آورده است و از سال ۲۰۰۵ به صورت حرفه ای وارد دنیای سینما شد. راک ازسوی مجله تایم ۱۰۰ به عنوان یکی از صد شخصیت تاثیرگذار جهان در سال ۲۰۱۶ معرفی شده است.

جانسون در سال ۱۹۹۵ لیسانس خود را از دانشگاه میامی دریافت نمود وی در سال ۱۹۹۶ به طور حرفه ای وارد رشته کشتی شد و تا سال ۲۰۰۴ به یکی از بزرگترین افراد حاضر در این رقابتها تبدیل گشت و همان زمان بود که نام مستعار را راک به معنی صخره را برای خود برگزید او در سال ۲۰۱۱ به صورت رسمی خود را از رقابت های ورزشی بازنشسته کرد اما هنوز هم گاهی به این رویداد ها سری میزند.

فهرست فیلم های راک

مجموعه فیلم های راک

در ادامه زندگی نامه دواین جانسون باید گفت که او در سال ۲۰۰۱ در فیلمی با عنوان بازگشت مومیایی در نقش عقرب شاه به عنوان اولین بار بار در سینما حضور یافت او در آن زمان با دستمزد حدود پنج و نیم میلیون دلار رکورد بالاترین دستمزد برای اولین حضور را شکست و این رکورد در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم هرکول سن آندریاس سریع و خشن ۸ اطلاعات مرکزی گارد ساحلی اشاره کرد.
لازم به ذکر است دواین جانسون با گرفتن دستمزد شصت و چهار و نیم میلیون دلاری در سال ۲۰۱۶ به عنوان گرانترین بازیگر جهان شناخته می شود. او همچنین به عنوان پنجمین سلبریتی پردرآمد در دنیا شناخته می شود.

زندگی نامه راک

فیلم هابز و شاو

در حال حاضر او در فیلم به عنوان هابر اند شاو که یک اسپین آف از مجموعه سریع و خشن است در کنار جیسون استاتهام حضور یافته است. این فیلم در حال حاضر بر روی پرده سینما قرار دارد. و شما عزیزان می توانید جهت دانلود فیلم سینمایی هابز اند شاو اینجا کلیک کنید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی