زندگی نامه جیسون استاتهام

جیسون استاتهام

با انتشار فیلم سینمایی Hobbs And Shaw 2019 و فراهم آمدن امکان دانلود این فیلم برای شما عزیزان بر آن شدیم تا با ارائه زندگی نامه جیسون استاتهام شما را هرچه بیشتر با مجموعه آثار او را معرفی نماییم در پایان هم می توانید نسبت به دانلود فیلم هابز و شاو اقدام نمایید.

جیسون استاتهام متولد ۲۶ ژوئیه ۱۹۶۷ در شهر شایربروک در کشور بریتانیا می باشد وی به بازیگری، تهیه‌کنندگی، ورزش و صداپیشگی شهرت دارد. همین مسئله سبب می شود تا او را برای بازی در فیلم های رزمی و اکشن انتخاب نمایید. چرا که او میتواند بدون کمک بدلکار صحنه های اکشن و رزمی فیلم را بازی کند جیسون ورزشهای رزمی همچون کاراته کیک بوکسینگ و وینگ چون کونگ فو تا سال دارد. او همچنین در حدود ۱۲ سال عضو تیم شیرجه انگلستان نیز بوده است از طرفی او تجربیاتی را نیز در رشته ژیمناستیک دارد. همه این مهارت ها باعث می شود که او به یک بازیگر منحصر به فرد تبدیل شود و بتوانند نقش‌های خاص را ایفا نماید.

زندگی نامه جیسون استاتهام

جیسون که در ابتدا در حوزه مدلینگ و تبلیغات فعالیت می نمود مورد توجه گای ریچی قرار گرفت و او را برای بازی در نقش باکن در فیلم سینمایی قفل، انبار و دو بشکه باروت در سال ۱۹۹۸ انتخاب نمود. پس از آن ریچی استاتهام را برای بازی در فیلم بعدی خود به نام قاپ زنی انتخاب نمود و او در کنار بازیگر بزرگ همچون برد پیت به ایفای نقش پرداخت این فیلم توانست در حدود ۸۰ میلیون دلار فروش داشته باشند خود موفقیتی بزرگ برای وی به حساب می آمد.

مجموعه فیلم های جیسون استاتهام

استاتهام در سال ۲۰۰۱ در کنار جت لی به بازی در فیلم یک تاز پرداخت پس از آن و در سال ۲۰۰۲ او با بازی در فیلم سینمای مامور انتقال در نقش فرانک مارتین ظاهر شد البته چند سال بعد در قسمت‌های دو و سه آن نیز حضور داشت و در همان سال در فیلم دیگری با نام وثیقه در کنار بازیگر بزرگی همچون تام کروز به ایفای نقش پرداخت.

مجموعه فیلم های جیسون استاتهام

در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ او در دو فیلم شغل ایتالیایی و موبایل حضور داشت که البته جزو آثار مشهور وی به حساب نمی آید اما در سال ۲۰۰۵ بار دیگر گای ریچی او را برای بازی در فیلم هفت تیر انتخاب نمود. از جمله دیگر فیلم های او در آن سال می توان به فیلم لندن و فیلم آشوب اشاره کرد گفتنی است که همبازی او در فیلم آشوب وسلی اسنایپس بود.

فیلم سینمایی مامور انتقال

جیسون استاتهام در سال ۲۰۰۶ به بازی در فیلم کرانک پرداخت سه سال بعد یعنی سال ۲۰۰۹ در قسمت دوم آن نیز حضور داشت در سال ۲۰۱۰ او برای بازی در فیلم بی مصرف ها انتخاب شد. او توانست با بزرگان بسیاری همبازی شود در سال ۲۰۱۱ او در کنار بازیگر بزرگ رابرت دنیرو به ایفای نقش در فیلم قاتل زبده پرداخت. و همچنین در نقش آرتور بیشاب در فیلم مکانیک حضور به هم رسانید، در همان سال افتخار بازی در فیلم سریع و خشن ۵ را از دست داد و در سال ۲۰۱۲ دومین قسمت از فیلم بی مصرف ها را بازی نمود.

فیلم سریع و خشن

فیلم سریع و خشن

در ادامه زندگی نامه جیسون استاتهام باید گفت که در سال ۲۰۱۳ او در فیلم سریع و خشن به ایفای نقش چند دقیقه پرداخت، تا بتواند در سال ۲۰۱۵ مدار فیلم سریع و خشن ۷ به عنوان نقش منفی اصلی در مقابل قهرمان داستان یعنی وین دیزل به ایفای نقش بپردازد و این خود سبب شد تا او را برای بازی در نقش شاو در فیلم سینمایی هابز اند شاو ۲۰۱۹ انتخاب نمایند. او همچنین در سال ۲۰۱۵ در فیلم پارکر نیز حضور داشتند و در این فیلم در کنار جنیفر لوپز به هنرنمای پرداخت. و همچنین برای سومین بار در فیلم بی مصرف ها ۳ حضور یافت.

فیلم سینمایی مکانیک

فیلم سینمایی مکانیک

در سال ۲۰۱۶ او مجدداً به عنوان آرتور بیشاب در فیلم مکانیک رستاخیز حضور یافت پس از آن و در سال ۲۰۱۷ در فیلم سینمایی سرنوشت خشمگین یا همان سریع و خشن ۸ به ایفای نقش خود یعنی همان کارد شاو ادامه داد.

جیسون استاتهام در سال ۲۰۱۸ نیز او با درخشش در نقش جوناس در فیلم مگ که با بودجه بسیار زیادی ساخته شده بود حضور یافت. او هم اینک و در سال ۲۰۱۹ با بازی در فیلم هابز اند شاو یک اسپین آف از مجموعه فیلم های سریع و خشن است در کنار دیواین جانسون یا همان راک به هنرنمایی پرداخته است.

فیلم هابز و شاو

این فیلم در تاریخ ۱۱ مرداد ماه اکران خواهد شد و داستان آن حدود دو سال بعد از اتفاقات فیلم سریع و خشن ۸ سرنوشت خشمگین اتفاق می افتد. درست همونی که مامور با تجربه لوک هابز تصمیم می گیرد با رقیب قدیمی خود یعنی دکارد شاو برای دستگیری یک جنایتکار خطرناک همکاری نماید… رسانه اینترنتی شهر دانلود پس از مطالعه زندگی نامه جیسون استاتهام شما را به دانلود فیلم هابز و شاو عوت می نمایید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی