زندگی نامه جانی دپ

جان کریستوفر دپ دوم، معروف به جانی دپ هنرپیشه تهیه کننده گردان فیلم‌نامه‌نویس و موسیقیدان مشهور سینمای آمریکا می باشد. او تاکنون جوایز بسیار را از فستیوال های مختلف به دست آورده است. به بهانه انتشار آخرین کار جانی دپ با عنوان پروفسور تصمیم به معرفی آثار جنی دپ گرفتیم. در پایان تشریح زندگی نامه جانی دپ شما می توانید اقدام به دانلود فیلم پروفسور با لینک مستقیم نمایید.

مجموعه فیلم های جانی دپ

جانی دپ در شهر اوونزبروو ایالت کنتاکی آمریکا در تاریخ ۹ ژوئن ۱۹۶۳ به دنیا آمده است، اما با توجه به وضعیت خانوادگی خود مجبور بود مدام به شهر های مختلف مسافرت کنند همین امر موجب شد تا او و خانواده‌اش در بیش از ۲۰ مکان مختلف زندگی کرده باشند. وی در سن ۱۲ سالگی و پس از آنکه مادرش یک گیتار به او هدیه داد شروع به آموختن موسیقی نمود. او در سال ۱۹۸۳ برای نخستین بار ازدواج کرد و پس از مدتی به واسطه همسرش با نیکلاس کیج بازیگر مشهور سینما آشنا شد و به توصیه کیش وارد عرصه بازیگری شد.

فیلم سینمایی پرفسور

فیلم سینمایی پرفسور

اولین حضور جانی دپ در عرصه سینما با بازی در فیلم کابوس در خیابان الم در سال ۱۹۸۴ رخداد و پس از آن در سال ۱۹۸۵ از همسر اول خود یعنی لوری آن آلیسون جدا شد پس از یک سال جانی دپ به همراه شرلین فن برای تست بازیگری بازی در فیلم تراشین رفته بودند و کارگردان حضور جانی دپ در این فیلم را تایید نمود اما متاسفانه تهیه کننده فیلم موجب رد شدن وی گردید. لازم به ذکر است که جانی دپ دیگر در نقش جک گنجیشکه فیلم دزدان دریایی کارئیب حضور نخواهد داشت. با سپاس از اینکه با ما در مقاله زندگی نامه جانی دپ همراه بودید.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی