زندگی نامه اسکارلت جوهانسون

زندگی نامه اسکارلت جوهانسون

با توجه به رکورد شکنی فیلم انتقام جویان پایان بازی و صدر نشینی آن در فهرست پرفروش ترین آثار سینمای جهان بر آن شدیم تا با ارائه زندگی نامه اسکارلت جوهانسون شما را هرچه بیشتر با این بازیگر توانا آشنا نماییم.

اسکارلت جوهانسون هنرپیشه آمریکایی فیلم انتقام جویان پایان بازی که اصالتاً دانمارک می باشد او چهار بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن گلدن گلوب شده است. اسکارلت جانسون که در زیبای شهره است تاکنون دو بار به عنوان جذاب ترین زن زنده جهان از سوی مجله اسکوایر انتخاب شده است. در ادامه شما را با زندگی نامه اسکارلت جوهانسون بیشتر آشنا خواهیم نمود.

مجموعه فیلم های اسکارلت جوهانسون

اسکارلت در ۲۲ نوامبر سال ۱۹۸۴ در نیویورک به دنیا آمده است و پدرش یک معمار و پدربزرگش تاریخ نگار بوده است از نکات قابل توجه آن است که پدر بزرگ او جوهانسون علاوه بر تاریخ نگاری به فیلمنامه نویسی و کارگردانی نیز مشغول بوده است از آنجایی که خانواده اسکارلت نسبتاً فقیر بودند وی امکانات زیادی در اختیار نداشت اما با این حال تمرینات تئاتر خود را به خاطر علاقه مادرش به سینما در یک مدرسه در منهتن آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ از این مدرسه فارغ‌التحصیل شد.

فیلم انتقام جویان پایان بازی

زندگی نامه اسکارلت جوهانسون

اسکارلت که از کودکی فعالیت خود را در حوزه بازیگری آغاز نمود به کمک مادرش برای انجام تست های مختلف فرستاده می شود وی توانست اولین نقش خود را در سن ۹ سالگی و در فیلمی به نام فانتزی شمال ایفا نماید پس از آن او با بازی در چند نقش کوتاه فعالیت خود را در این حوزه ادامه داد تا این که در فیلم مانی و لو توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند و همچنین نامزد جایزه روح مستقل بهترین بازیگر نقش اول زن نیز شود.

نقش مهم بعدی او در فیلم نجواگر اسبان بود او برای این فیلم نیز نامزد دریافت جایزه خوش آتیه ترین بازیگر از جامعه منتقدین شیکاگو گردید. وی در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ نیز به ترتیب در فیلمهای مردی که آنجا نبود و فیلم ترسناک هیولاهای هشت پا به ایفای نقش پرداخت تا هرچه بیشتر توانایی های بازیگری خود را ثابت نماید.

از این پس اسکارلت شروع به بازی در نقش‌های بزرگسالان نمود این امر با حضور وی در فیلم گمشده در ترجمه به کارگردانی سوفیا کوپولا آغاز گردید که باعث شد نقدهای بسیار مثبتی به سمت جانسون سرازیر کردن او همچنین برای این نفس برنده

جایزه بفتا و جایزه انجمن منتقدین استون و همچنین نامزد بهترین بازیگر زن جایزه گلدن گلوب نیز گردید.
پس از آن وی با بازی در فیلم دختری با گوشواره مروارید به کارگردانی پیتر وبر باز هم توانست توجه منتقدین را به خود جلب نماید و جوایز بسیاری را نیز از آن خود کند. پس از دعوت اسکارلت به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی در سال ۲۰۰۴ او اقدام به صداپیشگی به عنوان یکی از شخصیت های انیمیشن سینمایی باب اسفنجی نمود.

فیلم سینمایی لوسی

زندگی نامه اسکارلت جوهانسون
پس از مدتی وی با بازی در سه فیلم جمع خوب، ترانه عاشقانه برای بابی لانگ و بالاترین نمره توانست برای سومین بار نامزدی جایزه گلدن گلوب را برای خود به ارمغان آورد. اما در سال ۲۰۰۵ او در یک فیلم به کارگردانی مایکل بی به نام جزیره به ایفای نقش پرداخت اما این فیلم از لحاظ تجاری با شکست روبرو شد با این حال در همان سال اسکارلت با بازی در فیلم امتیاز نهایی اثری از وودی آلن بار دیگر با استقبال بسیار زیاد منتقدین روبرو شد.
همین امر موجب شد وی بار دیگر نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول زن گلدن گلوب را به دست آورد، در سال ۲۰۰۶ وی بار دیگر جلوی دوربین وودی آلن رفت و در فیلم اسکوپ در کنار هیو جکمن به ایفای نقش پرداخت اما این فیلم توانست همانند فیلم قبل نظر منتقدان را به خود جلب نماید با این حال این فیلم توانست از لحاظ اقتصادی جایگاه مناسبی را از آن خود نماید. اسکارلت در همان سال و در کنار جاش هارتنت در فیلمی با عنوان کوکب سیاه به ایفای نقش پرداخت.

فیلم های Scarlett Johansson

در ادامه زندگی نامه اسکارلت جوهانسون باید گفت از دیگر آثار اسکارلت در سال ۲۰۰۶ میتوان به فیلم پرستیژ در نقش اولیویا اشاره کرد. از سال ۲۰۰۸ به بعد جانسون با بازی در آثار معروفی شهرت جهانی پیدا کند اولین فیلمی که وی در آن حضور جهانی داشت فیلمی با عنوان روح بود. و در سال ۲۰۱۰ با حضورش در فیلم آیرون من ۲ در نقش ناتاشا رومانوف یا همان انتخاب بود سیاه وارد دنیای مارول شد این حضور با بازی در فیلم انتقام جویان در سال ۲۰۱۲ ادامه یافت. در سال ۲۰۱۴ اسکارلت در فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان ظاهر شد.
خارج از دنیای مارول اسکارلت در سال ۲۰۱۴ با بازی در فیلم لوسی بار دیگر توانایی خود را در اجرای نقش های پیچیده به اثبات رساند. در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ جوهانسون به همکاری اش با کمپانی مارول در فیلم های انتقام جویان عصر اولتران و کاپیتان آمریکا جنگ داخلی ادامه داد و بر شهرت خود افزود.
همانطور که پیشتر گفتیم او به کار و صداپیشگی نیز مشغول است در ادامه صداپیشگی او در فیلم باب اسفنجی اینک او با گویندگی در لایو اکشن کتاب جنگل و انیمیشن آواز هنر خود را بار دیگر به اثبات رسانید. در سال ۲۰۱۸ وی در فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت حضور داشت و این فیلم توانست موفقیت های بسیار و فروش بالایی را به دست آورد.

فیلم بیوه سیاه

زندگی نامه اسکارلت جوهانسون

ادامه زندگی نامه اسکارلت جوهانسون

فیلم سینمایی انتقام جویان پایان بازی یکی از آثاری بود اسکارلت در ادامه همکاری با کمپانی مارول و مجموعه انتقام جویان در آن حضور داشت این فیلم توانست با شکستن رکورد فیلم آواتار به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان بدل شود نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب نماید که اسکارلت نیز نقش کوچکی در این موفقیت داشت.
وی با بازی در فیلم بیوه سیاه که در سال ۲۰۲۰ و توسط کمپانی مارول ساخت خواهد شد داستان زندگی ناتاشا رومانوف را روایت می کند این فیلم نیز می تواند همانند فیلم انتقام جویان یکی از آثار جذاب برای مخاطبین باشد.
سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی