در تریلر آخرین کریسمس چه می بینیم؟

فیلم آخرین کریسمس

در تریلر آخرین کریسمس امیلیا کلارک را در کنار هنری گلدینگ در این کمدی رمانتیک جذاب می بینیم، اگر یک چیز جذاب تر از کمدی رمانتیک وجود داشته آن فقط کمدی رمانتیک با تم کریسمس است ، چیزی که دنیا این روز ها به آن نیاز دارد تا مردم را در حال و هوای کریسمس قرار دهد ، یک فیلم کریسمسی خوب است، و این قطعا فیلم آخرین کریسمس است، برای دانلود فیلم last christmas می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

فیلم last christmasاین فیلم تمام چیزی که یک کمدی رمانتیک خوب نیاز دارد را در خود جای داده است، از بازی درخشان و باور پذیر امیلیا کلارک و هنری گلدینگ گرفته تا رابطه و شیمی بین دو کاراکتر اصلی فیلم که نقششان توسط این دو بازی می شود تا موزیک متن جذاب این فیلم.

امیلیا کلارک در نقش کیت ظاهر شده است که، زنیست اهل لندن که زندگی رو به روالی ندارد، وی در یک فروشگاه کریسمسی به کار مشغول است و خانواده خود را از خود نا امید کرده است تا اینکه با تام آشنا می شود.

نقاط قوت فیلم last christmas

از نقاط قوت این فیلم میتوان به موزیک فیلم که توسط جرج مایکل اجرا شده است اشاره کرد که جانی مضاعف به این فیلم بخشیده است،

اگر تا به این جا برای دانلود و دیدن این فیلم به اندازه کافی متقاعد نشده اید شاید دانستن نام کارگردان این فیلم بتواند شما را  ترغیب کند، پال فیگ که نامی آشنا در بین کارگردانان کمدی است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است .

و در نهایت اسن اما تامپسون که به عنوان نویسنده این فیلم در تیتراژ می آید ، اما تامپسون علاوه به کمک به نوشتن فیلمنامه به بازی در این فیلم در نقش مادر امیلیا کلارک یا همان کیت نیز مشغول است.

با اینکه تا به اینجا چیز زیادی از این فیلم نمی دانیم اما کمدی رمانتیک آن هم مربوط به کریسمس باید یک داستان ساده و امیدوار کننده داشته باشد که از تریلر این فیلم چنین بر می آید که این فیلم این فاکتور را به همراه دارد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: آرش
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی