دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2019 | دانلود فیلم سونیک خارپشت

دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سونیک خارپشت 2019 نسخه بلوری

بزودی…

دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2019 | دانلود فیلم سونیک خارپشت

دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2019 ، فیلم سونیک خارپشت این فیلم همانطور که از نامش پیداست درباره ی سونیک است. سونیک همان بازی خاطره انگیزی که همه ی ما با آن خاطرات شیرینی داریم و ساعت ها به بازی کردن آن مشغول بودیم حالا به یک فیلم سینمایی تبدیل شده است که برای نسل های مختلف جذابیت های فراوانی را با خود به همراه خواهد داشت. آنچه در فیلم سونیک ما را به وجد می آورد جلوه های ویژه ی این فیلم است که بسیار دقیق و به خوبی طراحی شده است. در ادامه با  دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2019 خواهیم دید که سونیک در این فیلم ماجراجویی هایی را پشت سر می گذارد که بسیار جالب هستند و مخصوصا این که برای سونیک یک شخصیت شوخ طبع انتخاب شده است کمک بسیاری به جذب مخاطب می کند و باعث می شود دیدن این فیلم دلنشین تر باشد.

دانلود فیلم Sonic the Hedgehog 2019

دانلود فیلم سونیک خارپشت 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم سونیک خارپشت ، داستان فیلم درباره ی پلیسی ماجراجو و کنجکاو به نام تام است که در شهری خوش آب و هوا در گرین هیلز زندگی می کند. او روزی ناگهان با موجوی بسیار سریع روبرو می شود که در ابتدا نمی داند چیست و چگونه به این سرعت فوق العاده رسیده است اما پس از گذشت زمان آنها با هم آشنا می شوند و تام در می یابد که این موجود عجیب و غریب اما دوست داشتنی سونیک نام دارد و موجودی خطرناک نیست اما افراد شروری به دنبال او هستند و می خواهند او را بگیرند. در ادامه با دانلود فیلم سونیک خارپشت خواهیم دید که تام تصمیم می گیرد تا به سونیک کمک کند تا از دست افراد شرور و بدجنسی که به دنبالش هستند فرار کند و خود را از دست آنها نجات دهد و …

فیلم Sonic the Hedgehog 2019 که در ایران به نام فیلم سونیک خارپشت شناخته می شود با امتیاز N.A از وب سایت IMDB به کارگردانی Jeff Fowler و با حضور ستارگانی همچون Ben Schwartz, Jim Carrey, James Marsden, Neal McDonough ساخته شده است , این فیلم محصول کشورهای آمریکا , کانادا , ژاپن می باشد.

سایر مشخصات
  • نام فارسی: سونیک خارپشت
  • نام انگلیسی:
    Sonic the Hedgehog
  • منبع: شهر دانلود
  • رده بندی سنی: این فیلم برای تمامی سنین مناسب است.
  • ستارگان: Ben Schwartz, Jim Carrey, James Marsden, Neal McDonough
  • پسورد: www.ShahrDL.com
تبلیغات
نویسنده: مهدی
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی