دانلود سریال کره ای Longing Heart

با زیرنویس فارسی

دانلود سریال کره ای Longing Heart

داستان این سریال فانتزی و درام درباره ی شخصی است که هنوز از لحاظ ذهنی در گذشته ی خودش باقی مانده است و از این که چرا در گذشته کارهایی که باید انجام می داد را انجام نداده است بسیار پشیمان است و همیشه در ایم حسرت باقی خواهد ماند و به موضوعاتی در گذشته اش فکر می کند که باید آنها را انجام می داد و نداد. در ادامه خواهیم دید که او حالا یک زندگی معمولی و از دید خودش کسل کننده دارد که هیچ چیز جالب و اتفاق هیجان انگیزی در ان رخ نمی دهد و او از این بابت خودش را مقصر می داند زیرا اگر در گذشته کمی شهامت به خرج می داد زندگی او تغییر می کرد و شاید الان احساس خوشبختی می کرد.

دانلود سریال کره ای اشتیاق قلب

دانلود سریال کره ای Longing Heart با زیرنویس فارسی

دانلود سریال کره ای Longing Heart ، داستان این سریال درباره ی مردی به نام شین وو است که حالا یک معلم ریاضی است. او از این که در گذشته کارهای هیجان انگیزی انجام نداده است از دست خودش ناراحت است و سعی دارد خودش را سرزنش کند که چرا سالهای جوانی و پرانرژی بودن خود را صرف کارهای کسل کننده ای کرد که هیچ سودی هم برای او ندشتند. در ادامه با دانلود سریال کره ای Longing Heart خواهیم دید که شین وو پس از گذشت ده سال هنوز به اولین نفری فکر می کند که به زندگی او وارد شده است و نتوانسته پس از این همه مدت او را فراموش کند و افسوس می خورد که چرا جرات نداشته احساسات خود را با او در میان بگذارد و خودش را از این احساس پشیمانی خلاص کند.

دانلود سریال کره ای اشتیاق قلب

دانلود سریال کره ای اشتیاق قلب با کیفیت عالی

شین وو در حالت افسردگی قرار دارد تا این که اتفاقی رخ می دهد و او بر اثر یک حادثه به 10 سال پیش می رود ، جایی که او فرصت دارد به آن چیزی که می خواهد برسد و احساساتش را به شخص موردنظرش انتقال دهد و این فرصت دوباره را به دست آورده است تا بار دیگر شادی را تجربه کند و به فردی خوشبخت تبدیل شود. در ادامه با دانلود سریال کره ای اشتیاق قلب خواهیم دید که او حالا یک رقیب سرسخت دارد که ممکن است باعث شود او به چیزهایی که می خواهد نرسد و این رقیب سرسخت کسی نیست جز خودش که یک دانشجوی کله شق و جوان بوده است و هیچ حرف منطقی را درک نمی کند. باید دید که او چگونه می تواند خودش را قانع کند که احساساتش را بیان کند.

حالا باید دید آنچه در این بین رخ می دهد باعث می شود او احساسات خود را بیان کند یا این که بار دیگر بازهم به شخصی ببیخود تبدیل می شود که نمی تواند احساسات خود را بیان کند و بار دیگر در این امر شکست می خورد تا برای باقی عمرش شخصی شکست خورده و ناراحت باشد و ….

 

سریال اشتیاق قلب در سال 2018 در کشور کره جنوبی ساخته شده و در حال پخش می باشد این سریال که ژانر درام ، رازآلود ، فانتزی ، مدرسه ای ، عاشقانه و کمدی را پوشش می دهد از مخاطبان زیادی برخوردار است و جز سریال های پر بیننده محسوب می شود چرا که این سریال هم از کارگردان قوی همچون Min Yeon Hong و هم از بازیگران معروفی همچون ( Lee Jung shin – Seo Ji hoon – Lee Yeol eum ) نیز بهره می برد که خود امتیاز مثبتی محسوب می شود برای دانلود سریال کره ای Longing Heart به انتهای مطلب مراجعه کنید.

اطلاعاتی در مورد سریال اشتیاق قلب

  • روز های پخش این سریال کره ای دوشنبه و سه شنبه ها می باشد.
  • سریال اشتیاق قلب در 10 قسمت پخش شده است.
  • مدت زمان پخش هر قسمت در سریال کره ای Longing Heart برابر با 65 دقیقه می باشد.
  • امتیاز این سریال در mydramalist تا اکنون 8.0 می باشد.
  • ژانر های Longing Heart به ترتیب درام ، رازآلود ، فانتزی ، مدرسه ای ، عاشقانه و کمدی می باشند.
  • زیرنویس فارسی سریال کره ای اشتیاق قلب نیز اضافه شده است.

لیست بازیگران

بازیگران اصلی :

Lee Jeong Shin ایفای نقش Kang Shin Woo (28 ساله)
Lee Yeol Eum ایفای نقش Han Ji Soo
Seo Ji Hoon ایفای نقش Kang Shin Woo (18 ساله)

نقش های مکمل:

Lee Joo Hyung ایفای نقش Choo Geun Duk
Lee Sang ایفای نقش Ki Wan
Jo Seung Hee ایفای نقش Baek Na Hee
Song Ji Hyun ایفای نقش Kang Shin Hee
Min Do Hee ایفای نقش Jang So Ra

سایر مشخصات
  • نام فارسی: اشتیاق قلب
  • نام انگلیسی:
    Longing Heart
  • منبع: شهر دانلود
  • شبکه: OCN
  • وضعیت: پایان یافته است
  • تعداد قسمت ها: 10
  • ستارگان: Lee Jung shin – Seo Ji hoon – Lee Yeol eum
  • پسورد: www.ShahrDL.com
تبلیغات
لینک دانلود سریال Longing Heart
نویسنده: مهدی
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی