بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت دهم

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید - قسمت دهم

در حال حاضر و با توجه به اینکه نیمی از سال را سپری نموده ایم می توان به راحتی بهترین فیلم های سال 2019 را معرفی کرد اما این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که هر ساله شگفتی هایی در بین بهترین فیلم ها وجود دارند که هیچ کس حتی فکرش را نمی کرده که این فیلم به این میزان از مخاطب دست یابد. البته علت انتخاب فیلم به عنوان بهترین فیلم های 2019 به عوامل مختلفی از جمله فروش ، بازیگران ، کارگردان ، شرکت سازنده و حتی ژانر آن نیز وابسته است ولی ما سعی کردیم در این لیست همه جوانب را در نظر بگیریم. در ضمن ترتیب آثار بر اساس تاریخ انتشار آن ها می باشد و هیچ دلیلی بر برتری نسبت به ترتیب معرفی وجود ندارد چراکه لیست در حال بروز شدن است.

لیست بهترین فیلم های 2019


۴۶. فیلم Little Women

دانلود فیلم Little Women 2019 با زیرنویس فارسی

کارگردان: Greta Gerwig

بازیگران: Saoirse Ronan, Emma Watson, Florence Pugh

درباره فیلم: این فیلم که قرار است در کریسمس امسال ۲۰۱۹ اکران شود یک اقتباس دیگر از داستان تکراری زنان کوچک می باشد که این بار توسط گرتا گوریک ساخته شده است. داستان فیلم زنان کوچک درباره چهار خواهر است که در زمان نوجوانی آنها جنگ داخلی در آمریکا رخ می دهد و پدر آنها مجبور می شود تا به جنگ برود. این فیلم را می توان یکی از زیباترین فیلم های رمانتیک امسال به شمار آورد.

تاریخ اکران: ۲۵ دسامبر (۴ دی ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Little Women 2019


۴۷. فیلم The Irishman

دانلود فیلم The Irishman 2019 | مرد ایرلندی با زیرنویس فارسی

کارگردان: Martin Scorsese

بازیگران: Joe Pesci, Robert De Niro, Al Pacino

درباره فیلم: فیلم مرد ایرلندی ساخته جدید مارتین اسکورسیزی می باشد را می‌توان یکی از مورد انتظار ترین آثار امسال بر شمارد. این فیلم را به دلایل مختلفی باید دید یکی از این دلایل کارگردان آن است و دیگری بازیگرانی همچون رابرت دنیرو و جو پشی، چراکه این ۳ فرد در گذشته آثار فاخر زیادی را ساختند. این فیلم درباره یک گانگستر بسیار خطرناک است که تلاش می کند شخصی به نام جیمی هوفا را به قتل برساند.

تاریخ اکران: ۲۷ دسامبر (۶ دی ۱۳۹۸)

دانلود فیلم The Irishman 2019


۴۸. فیلم The Last Thing He Wanted

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت دهم

کارگردان: Dee Rees

بازیگران: Ben Affleck, Anne Hathaway, Willem Dafoe

درباره فیلم: این فیلم که داستان آن از یک رمان قدیمی که در سال ۱۹۹۶ منتشر شده، اقتباس شده است. درباره یک گزارشگر جوان به نام النا مک ماهون می باشد که پس از درگذشت مادرش درگیر انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۹۸۴ می‌شود در همین میان او برای مراقبت از پدرش که بیمار است به خانه برمی گردد لازم به ذکر است که پدر است دلال اسلحه می باشد و همواره تلاش کرده تا این موضوع را پنهان نماید. اما او نمی تواند این مسئله را برای همیشه پنهان کند.

تاریخ اکران: ۲۰۱۹

دانلود فیلم The Last Thing He Wanted 2019


۴۹. فیلم Parasite

دانلود فیلم کره ای Parasite 2019

کارگردان: Joon-ho Bong

بازیگران: Kang-ho Song, Sun-kyun Lee, Hyae Jin Chang

درباره فیلم: فیلم داستان غم انگیز درباره ی خانواده ۴ نفره می باشد که هر کدام از آنها ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد خود را دارند و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی خواهد شد. انسان را که کارگردانی آن توسط جونهو بونگ انجام شده است یک فیلم علمی تخیلی به شمار می رود. از دیگر آثار کارگردان این فیلم می‌توان به فیلم اوکجا اشاره نمود.

تاریخ اکران: ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم Parasite 2019


۵۰. فیلم The Truth

بهترین فیلم های 2019 که باید ببینید – قسمت دهم

کارگردان: Hirokazu Koreeda

بازیگران: Catherine Deneuve, Juliette Binoche, Ludivine Sagnier

درباره فیلم: فیلم حقیقت داستان زنی روایت می کند که پس از مدت ها به خاطر کتابی که مادرش منتشر نموده وارد پاریس می شود. این فیلم ژاپنی یکی از آثار شاخص امسال به حساب آورد چرا که این فیلم بر اساس نمایشنامه که کوریدا ۱۵ سال پیش آن را نوشته، ساخته شده است. لازم به ذکر است که تصویر برداری این فیلم در پاریس انجام شده است

تاریخ اکران: ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر ۱۳۹۸)

دانلود فیلم The Truth 2019


پایان

بهترین فیلم های سال 2019

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی