بهترین فیلم های 2018 که باید ببینید – قسمت دوم

Best movie 2018

در سال ۲۰۱۸ فیلم‌های شاخص بسیاری اکران شدند از جمله این فیلم ها می‌توان به فیلمهایی همچون پلنگ سیاه، تام رایدر، جزیره سگ ها، انتقامجویان جنگ ابدیت و… اشاره کرد. این فیلم ها که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند به دلیلی در این فهرست جای گرفته اند از جمله آن می‌توان به کارگردانی، تیم بازیگران، شرکت سازنده، داستان فیلم و مواردی از این دست اشاره نمود. لازم به ذکر است که ترتیب معرفی آثار بر اساس تاریخ انتشار آنها می باشد و نه برتر بودن آنها. در ادامه با ما همراه باشید تا فهرست بهترین فیلم های 2018 را به شما معرفی نماییم.

لیست بهترین فیلم های 2018


۶. فیلم Ready Player One

فیلم Ready Player One 2018

کارگردان: Steven Spielberg

بازیگران: Tye Sheridan, Olivia Cooke, Ben Mendelsohn

درباره فیلم: فیلم سینمایی بازیکن شماره یک آماده بر اساس یک رمان که آن هم همین را دارد ساخته شده است داستان فیلم بر می گردد به حدود سی و پنج سال بعد یعنی سال ۲۰۴۵ جایی که یک سیستم بازی پیشرفته که همه افراد را با تکنولوژی واقعیت مجازی در درون خود جای داده است تمام زندگی مردم را گرفته و مردم با تمام مشکلات موجود باز هم به بازی کردن ادامه می دهند و تلاش می کنند تا کلید اصلی بازی را بیابند در این میان یک نوجوان ردی از این کلید می یابد و تلاش می کند تا آن را به دست آورد. تو باید مراحل زیادی را طی کند تا به نتیجه برسند از طرفی یک شرکت بزرگ دیگر نیز تلاش می‌کند تا آن کلید را به دست آورد به همین دلیل کار و بسیار سخت می شود. لازم به ذکر است که این فیلم یک فیلم علمی تخیلی می باشد که کارگردانی آن را استیون اسپیلبرگ معروف برعهده داشته است.

تاریخ اکران: ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۷)

دانلود فیلم Ready Player One 2018


۷. فیلم A Quiet Place

فیلم A Quiet Place 2018

کارگردان: John Krasinski

بازیگران: Emily Blunt, John Krasinski

درباره فیلم: داستان فیلم مربوط به زمانیست که فیل توسط یک سری از موجودات تسخیر شده است این موجودات که حساسیت بالایی نسبت به صدا دارند و از طرفی آدم خوار نیز هستند مشکلات زیادی را برای انسان ها به وجود آورد در این میان یک خانواده از ترس این موجودات در جایی مخفی شدند و زندگی خود را در سکوت سپری می کند. این فیلم را می توان یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۱۸ بر شما توسط جان کرازینسکی کارگردانی شده است.

تاریخ اکران: ۶ آوریل (۱۷ فروردین ۹۷)

دانلود فیلم A Quiet Place 2018


۸. فیلم The Rider

فیلم The Rider 2017

کارگردان: Chloé Zhao

بازیگران: Brady Jandreau, Lilly Jandreau, Tim Jandreau

درباره فیلم: فیلم سوارکار داستان یک گاوچران را روایت می کند پس از وقوع حادثه ای دیگر نمی تواند گاو بازی کند و همین مسئله مشکلاتی را برای او به همراه دارد او که از لحاظ روحی دچار بحران شده است اسم می کند که تمام زندگیش را از دست داده است اما باید تلاش کند تا مفهوم واقعی زندگی را به دست آورد. یکی از نکات قابل توجه درباره این فیلم آن است که کارگردانی آن توسط یک زن چینی به نام کلوئی ژائو صورت پذیرفته است. البته او کارهای زیادی را در کارنامه خود ندارد. این فیلم برنده جایزه سینمایی از جشنواره کن در سال ۲۰۱۷ شده است.

تاریخ اکران: ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین ۹۷)

دانلود فیلم The Rider 2018


۹. فیلم Avengers: Infinity War

فیلم Avengers Infinity War 2018

کارگردان: Anthony Russo, Joe Russo

بازیگران: Robert Downey Jr., Chris Hemsworth, Mark Ruffalo

درباره فیلم: فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت که آن را می توان پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۸ توانست رکورد های بسیار زیادی را در فروش از آن خود کند البته گفتنی است که در ابتدا این عنوان در اختیار فیلم پلنگ سیاه بود که بیشتر درباره آن صحبت کردیم. فیلم انتقام جویان ۳ که داستان آن در ادامه سایر فیلم های دنیای مارول می باشد کارگردانی آن توسط برادران روسو صورت پذیرفته است. داستان فیلم مربوط به نبرد انتقام جویان و تانوس می شود که تلاش می کند دنیا را توست سنگهای ابدیت نابود کند.

تاریخ اکران: ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت ۹۷)

دانلود فیلم Avengers: Infinity War 2018


۱۰. فیلم  Deadpool 2

بهترین فیلم های 2018 که باید ببینید – قسمت دوم

کارگردان: David Leitch

بازیگران: Ryan Reynolds, Josh Brolin, Morena Baccarin

درباره فیلم: این فیلم که در ادامه قسمت یک آن در سال ۲۰۱۶ ساخته شد، اتفاق می‌افتد. در این قسمت ددپول با تشکیل یک تیم از افراد منحصر به فرد باید برای محافظت از پسر جوانی که توانایی های ماورای طبیعی دارد، محافظت نماید. لازم به ذکر است که این فیلم یازدهمین فیلم از مجموعه مردان ایکس می باشد که توسط دیوید لینچ کارگردانی شده است. یکی دیگر از نکات قابل توجه درباره این فیلم آن است که این فیلم برای افراد بالای ۱۷ سال منتشر شده است که همین امر طیف مخاطبان آن را کاهش می دهد.

تاریخ اکران: ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت ۹۷)

دانلود فیلم Deadpool 2 2018


مشاهده ادامه لیست

فهرست بهترین فیلم های 2018

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: ۳ نظر
5 1 رای

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
4 سال قبل
امتیاز فیلم یا سریال :
     

فیلم avengers: infinity war هم قابل دانلود نیست، ممنون میشم پیگیری کنین

سیروس امانی
4 سال قبل

سلام
ممنون از مطالب خوبتون
چرا نمیشه ددپول رو دانلود کرد؟

مدیر
احمدرضا
4 سال قبل
پاسخ به  سیروس امانی

با سلام هم اکنون می توانید ددپول را از وبسایت شهر دانلود دانلود کنید

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی