اکران فیلم مرد ایرلندی در فستیوال فیلم نیویورک

اکراف فیلم مرد ایرلندی

مطمئناً شما هم منتظر هستید آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی را ببینید. این فیلم قرار است در افتتاحیه پنجاه و هفتمین فستیوال فیلم نیویورک اکران شود. در ادامه شما را با جزئیات این خبر بیشتر آشنا می کنیم. فیلم سینمایی مرد ایرلندی یک درام جنایی به شمار می رود سالهاست هواداران خود را منتظر گذاشته است این فیلم قرار است در اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر شود. و شما عزیزان می توانید در پایان نسبت به دانلود فیلم مرد ایلندی اقدام فرمایید.

اکران فیلم The Irishman 2019

علت تاخیر در اکران فیلم The Irishman 2019 وجود جلوه های بصری بسیار زیاد در آن است. از آنجایی که در بخش‌های مختلف فیلم بازیگران در سن های مختلف ظاهر می شوند و این تغییر سن و جوان سازی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ایجاد شده است کار انتشار این فیلم را به تعویق انداخت.

حضور لئوناردو دی کاپریو در اکران مرد ایرلندی

مشکلات در استفاده از این تکنولوژی آن است که اسکورسیزی معتقد بود جلوه های بصری بر روی چشمان بازیگران تاثیر زیادی ندارد. به همین دلیل باید با جزئیات بیشتری این تغییرات را بر روی چهره آنها اعمال و همین مساله موجب شد تا کار بیشتری بر روی این فیلم انجام شود. گفتنی است که این تکنولوژی باید رابطه نیرو را در برخی از صحنه ها در حدود سی سال جوان تر می کند. همچنین همین کار برای چهره آل پاچینو نیز باید انجام می شود. همانطور که می دانید فیلمنامه این فیلم توسط استیون زایلیان و بر اساس یک رمان به نام شنیدم خانه ها را رنگ می زنند اثری از چارلز برنت به رشته تحریر درآمده است.

رسانه اینترنتی شهر دانلود شما را به دانلود و تماشای فیلم مرد ایرلندی با زیرنویس فارسی دعوت می نمایید. لازم به ذکر است که فیلم مرد ایرلندی داستان قاتلی از افراد خطرناک مافیا است که به جرم قتل یک فرد مافیایی دیگر در معرض اتهام می باشد.

سایر مشخصات
تبلیغات
نویسنده: حمید
نظرات: بدون نظر
0 0 رای ها

دیدگاه های کاربران

مشترک شدن
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برچسب ها

ابر واژگان

دانلود سریال ایرانی دل
دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

رزرو تبلیغات در این مکان
بهترین فیلم و سریال های ایرانی